Dnes slávi Emma svoje 10. narodeniny. Pre ňu je to vek, kedy jej bratia odštartovali kariéru, a ona to plánuje urobiť tak isto. Je to zlaté, ale všetci sme niekedy mali (a možno ešte aj máme) svoj vzor. Pre ňu sú to Mac a Tinus a ako som si stihla všimnúť, veľmi ich to teší. Na internete sa píše, že Tinus ma s Emmou lepší vzťah, ale je to hlúposť. Tinus trávi s Emmou viac času, pretože Mac rieši s ich otcom záležitosti ohľadom turné a podobných vecí. Okrem toho sa ešte venuje instagramu.
Späť k téme. Práve kráčam tých pár metrov ku domu Gunnarsenovcov. V taške nesiem prianie a červenú obálku. V obálke sa nachádza prekvapenie.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
M - Drahá Emma..
T - za nás štyroch prajem..
L - veľa šťastia, zdravia a lásky..
A - Tomu najkrajšiemu dievčaťu pod slnkom!Po jednom sne jej podali obálky. V každej bola jedna časť piesne, ktorú sme pre ňu napísali. Prvú jej podal Mac a bola v nej prvá sloha. Druhú obálku s refrénom jej dal Tinus, tretiu v ktorej sa nachádzala druhá ako ja jej podala Lu a štvrtú s treťou slohou a záverom som jej odovzdala ja. Dohodli sme na to, aby ich otvorila po poradí. Pieseň sme napísali všetci štyria a v obálkach bol postrihaný rukopis. Naše písanie piesni funguje tak, že keď niekoho niečo napadne napíše to na papier a potom sa to spojí dokopy.
Keď Emma zistila čo je v obálkach, nadšene zvískla. Je úžasné že sa jej ro páči, lebo je to pesnička o rodine a priateľoch ktorý ťa nikdy neopustia.
Okrem toho ešte dostala letenky na Slovensko, lebo sa tam veľmi chcela ísť po Tinusovom nadšenom rozprávaní pozrieť.
○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○○
Na oslave sme potom ešte spievali nejaké pesničky ktoré si vyberali Emmine spolužiačky a okrem toho sme ešte tancovali. Teraz už našťastie ležím v posteli a už takmer spím.
Ďalší deň ráno..
Pondelok. A budík. A škola. A úlohy. A ro všetko ostatné... Toto boli moje prvé myšlienky, keď som začula budík. Zase do školy, hoci už nie na dlho.
Áno, uhádli ste, je to Magický skok v čase.
V škole sme sa dnes nudili viac ako obyčajne, pretože sa už nemáme čo učiť iba opakovať ne testy. A presne tieto časti roka sú najhoršie. Čo ste sa nenaučili počas roka, musíte sa naučiť teraz. Okrem toho nás triedna zase presadila. Najnovšie sedím s Lu a Mac sedí s Tinusom. Neviem z koho chcela triedna urobiť srandu, ale viem, že mnohí učitelia majú problém rozoznať Tinus a od Maca, o mne a Lu ani nehovorím. V každom prípade dúfam, že jej ten žart výjde a že nás potom presadí naspäť.
Dnes je to krátko a ospravedlňujem sa za meškanie kapitoly, ale v stredu kedy mala vyjsť sme mali tanečnú súťaž a vrátila som sa domov dosť neskoro.
Hope you like this chapter!
-KatkaPS: Teraz ste mali dočinenia s poslednou kapitolou tohto príbehu, ale bude ešte prológ.
ČTEŠ
Sen každej MM'erky ✔ [DOKONČENÉ]
TeenfikceAstrid je len obyčajné dievča. Život sa jej ale zmení po presťahovaní do Trofors. Tam zistí niečo veľmi dôležité a nájde svoju životnú lásku. Každá MM'erka by určite chcela zažiť to, čo v tomto príbehu zažíva Astrid. Možno je to nereálne, ale sníva...