"BAŞLANGIÇ"

227 15 6
                                    

Miradan:
"Yanlız kanka Matematik sınavı bize çok pis girdi " biz alarayla aynı sınıftaydık. Doğa ve şeymada aynı sınıftalardı birtek hande birimizden biriyle aynı sınıfta değildi. "Aynen kanka çok zordu hay matematikçi kel kafa Az daha kolay yapsaydın ya"dedi alara ve kahkaha atarak sınıftan çıktık. Handenin sınıfı karşı sınıf olduğu için ilk onu almaya gittik.hande sınıftan çıkarken sanki cenazeden çıkıyormuş gibiydi.alara"hande hayırdır? Karadeniz de gemilerinmi battı"dedi. Hande"kanka batmadıda girdi o sınav neydi be. mübarek matematik sınavı değil ağiret sınavı"dedi. Ve biz yine kahkaha attık.aslında bu okulda en çok gülen bizim gurup özellikle ben ve alara çok güleriz. Hocalar bizi kaç kere sınıfta susturmaya çalıştılar ama olmuyor birgün din hocasının dersinde güldük hoca"çok gülmek iyi değildir "dedi.ama biz alay ederek diğil kendi aramızda şakalaşarak gülüyoruz."kankalarıııım "arkamızı döndüğümüzde şeyma bize doğru koşuyordu arkasında ise doğa gülerek bize doğru geliyorlardı.şeyma gelip hepimizi kucakladı sonra ben"ooooo tenefüs bitti"dedim ve sattimi gösterdim. Ardından doğanın elini tutup aşağı indim arkamızdan hande,alara ve şeymada indi. Biz doğayla kantine gidip birsürü çikolata aldık. alara "çok soğuk ben içeri giriyorum"dedi ."kanka dur bizde geliyoruz"diye bağırdım. alara bize doğru geldi ve koluma girdi .okula girdiğimizde "uzun koridordan gidelim"dedi alara.onun dediğini yapıp uzun koridordan yürümeye başladık. Biran gözüm koridorun sonundaki peteğe takıldı "off şimdi sıcacıktır"dedim kendi kendime. Ve bilinç altım"KOŞ!""KOŞ!"diye bağırıyordu. iç sesimin dediğini yapıp koşmaya başladım peteğe ilk oturan ben oldum "offf sıcacık"dedim ardından dağa ,hande ve şeymada geldi. "Kanka zombimi gördün? One koşuş?"Ben gülerken onlarda gülüyordu.tabi bu zil bizi rahat bırakırmı bırakmaz ."öfff ya daha yeni ısınmıştım hain zil"diye söylene söylene merdivenlerden çıkıcaktım dur bir dakika alara nerde?"alara nerede kızlar"dedim "bilmiyorum ki en son arkamdaydı"dedi şeyma.okulun her yerini didik didik yaptık.ama bulamadık.

"ALARA NERDEEEEESİİİNNN!?


Arkadaşlar ilk bölüm bitti inşallah beğemişsinizdir
Ha!birde biraz kısa olduysa üzgünüm😚😀😀😀

OKULDAKİ  SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin