"GİZEM BAŞLIYOR"

175 13 1
                                    

MİRA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MİRA

Şeyma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şeyma

Şeyma:alaranın kaybolmasının üźerinden tamı tamına 3 ay geçmişti ve artık onu kimse aramıyordu . Bizim dışımızda.
.........................
Sabah alarmın sesiyle uyandım hemen banyoya gidip rutin işlerimi yaptım ve çıktım dolabımın önüne gelip içinden okul kıyafetlerimi çıkartıp giydim . Saçlarımıda tepeden topladıktan sonra okul çantanıza sırtıma alarak evden çıktım
..................
Okula geldiğimde artık beni karşılayacak enerjik ,komik arkadaşlarım yoktu. Sınıfa çıkıp eşyalarımı bıraktıktan sonra miranın sınıfına gidip onu aradım miranın sınıfına geldiğimde biriyle tarışıyordu.konuşulanları duymaya çalıştım. Mira "sen ne diyorsun nasıl artık bulamayız"çocuk"bulamayız yok "sonra çocuk kafasını öne eğdi ve miraya bakmadan konuştu .şöyle dedi."belkide ölmü...."çocuk lafını bitirmeden mira bağırmaya başladı ."Yok ölme falan yalancı"olay dahada kötüleşmeden gidip mira yı kolundan tutup dışarı çıkardım."mira yeter artık bitti o yok"mira tam ağzını açacakken konuşmasına izin vermedim "o yok allah bilir ona nooldu"dedim .Ben konuşmamı bitirince mira bana sarıldı aynı şekilde bende ona sarıldım

Miradan:
Şeyma ile eve giderken ikimizde susuyorduk normalde eve dönerken gülüp eğlenen biz şimdi ise susuyoruz. Şeyma "dur bağacıgım açıldı onu bağlıyayım" diyip yere eğildi ben etrafıma bakarken birşey takıldı göźüme çöpü karıştıran bir çöpçünün üzerinde alaraya verdiğinin aynısı bir ceket "örf heryerde var "dedi kendi kendime sonra tam arkamı dönücekken çöpçünün arkasını dönmesiyle şok oldum birdakika ben alaraya verdiğim ceketin arka tarafına "alara"yazdırmıştım ve bundan başka bir yerde yoktu dahada önemlisi alara kaybolurken üzerinde bu ceket vardı aniden çöpçüye doğru koşmaya başladım o da geldiğimi görünce kaçmaya başladı "miraaa duur"arkamdan seslenerek koşan şeymayı aldırmadan koşmaya devam ettim "gel buraya"dedim .kadın arkasına bakmadan koşarken bir sokağa girdi bende arkasından girdim birazdaha koşunca sokağın sonuna geldik bu çıkmaz sokaktı .durup"ohh sonunda"kadında durunca şeymada az sonra yanıma gelmişti. nefes nefese kalmıştı"se-sen ned_ neden o kadının arkasından koştun"?.şeymanın sorusunu görmezden gelip bizden biraz uzakta duran kadının yanına gitmeye başladım. Kadının yanına geldiğim sırada kadın iki elini yukarı kaldırıp"teslim oluyorum"dedi .ben "hayır hayır ben polis falan değilim"dedim.kadın ellerini indirip."eee benden ne istiyorsun niye arkamdan o kadar koştum?"dedi ."bak ben ne polisim nede başka biri sadece sana birşey sorucağim ve buna gerçek cevap ver.lütfen hayat memat meselesi"dedim.kadın bana anlamayan gözlerle bakıyordu. kadının yanına biraz daha yaklaşıp."şimdi üzerindeki ceketi nerden buldun?"kadın cevap vermedi."lütfen bak arkadaşım alara 3 ay önce birden bire kayboldu ona ne oldu öldümü kaldımı bilmiyoruz lütfen söyle"dedim. Ben yalvaran bakışlarla kadına bakarken kadın"bu ceketi çöpten buldum bende giydim"dedi "başka birşey bilmiyorum yemin ederim"dedi."tamam teşekkürler birde kusura bakma okadar koşturduk"dedim.tam gidecekken bir anda durup arkamı döndüm çantamdan 100 tl çıkartıp kadına uzattım"o çeketi bana verirmisin?" diye sordum elimdeki paraya bakıp "bununla yenisini alırsın"kadın "tmam"dedi ceketi çıkarıp bana verdi.ona teşekkürler bakışı atıp gidiyordumki kolumdan tutup "şeyyy çöpün karşısında bir dükkan var o dükkanda çöpü gören bir kamera var oraya bak kesin birşeyler bulursunuz. İnşallah en yakın zamanda bulursunuz "dedi"teşekkürler"dedim"bu iyliğini unutmayacağım "dedim. Şeyma arkada bizi dinliyordu. Arkamı dönüp "hadi şeyma duydun herşeyi gidiyoruz"şeyma "tamam ne olursa olsun alarayı bulacağız"dedi.
Koşarak çöpün ordaki markete geldik .markete girdiğimizde kısa boylu yaşlı bir amca bize "hoşgeldiniz kızım ne istemiştiniz?"diye sirdu"amcacığım biz senden birşey istiyeceğiz çok önemli şimdi bizim arkadaşımız 3 ay önce birden bire kayboldu ve biz az önce bu çöpten onun ceketini bulduk .rica etsem bize bu dükkanın kamera kayıtlarını gısterirmisin?"konuşmamı bitirince adam bana şaşkınca bakmakla yetindi birkaç saniye sonra "tabi kızım gelin ben kamera kayıtlarını açıyım"dedi .amca ilerideki kapıya ilerlerken bizde arkasından gidiyorduk içimden bir ses alarayı bulacağımızı söylüyordu. Odya girip kamera kayıtlarına bakmaya başladık kamerayı izlerken bir an gözlerim bir adama kaydı genç sarışın bir adam elindekini bir dakika alaranın ceketi o "dur burdan geri sar dedim amca "bak alaranın ceketi o"dedim şeymada.şeyma"bu adam kim ?"diye sordu amca "dur şimdi hatırlıyicağım"dedi"hah!buldum bu kemal aşağı mahallede oturuyor kimi kimsesi yok"dedi"amca sen bu kemal in adresini bir kağıda yazarımızın?"dedim .amca"tabi yazarım"dedi amca ile birlikte odadan çıkıp dükkana girdik amca tezgahın karşısına geçip adresi bir kağıda yazıp bize verdi.
Amcaya teşekkür edip şeyma ile birlikte dükkandan çıktık.şeyma"bu adam kim ve alara ile ne ilgisi var?dedi

Ben "bu adam kim bende bilmiyorum ama öğreneceğiz ve kesin ve kesin bunun alarayla ilgisi çok"

Arkadaşlar allah'a şükür ikinci bölümü de bitirdim bazı yazım yanlışlarım vardı onlarıda az önce düzelttim ve bu bölüm uzun oldu😀😀😀😉❤❤❤

OKULDAKİ  SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin