bi önceki bölüme 5 yazmak yerine 4 yazmışım k.b
sabah odamı aydınlatırken güneş beni deli ediyordu sabah ilk defa kendi kendime uyanmıştım kalktığımda ilk lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadım sonra odama girip üstümü giymeye başladım okul lakosumun üstüne siyah üstünde wolf yazan t.hisortumu giydim sonra saçlarımı acık bırakıp kahkülümün olduğu kısmını örüp arkaya atmıştım kahkülde tam kahkül sayılmazdı gerçi sonra mutfağa gittim ve benim minnak ailemi gördüm "ooo konsol heyeti toplanmış gene suçmu işledim " babam ve annem yüzüme bakıp hafif tebüssüm ettiler babam "hani günaydın öpüşümüz " ilk gidip babamın yanağını öptüm sonra yan sandalyede oturan annemi sonrada abimi "yapma benim cadı kardeşim öpme abiyi bida" güldüm ve sandalyeme oturdum bişeyler atıştırıp çıktım okula doğru yürürken birden onu gördüm evet evet dün gördüm uzun çocuk hızlı hızlı ve sert tavırlarla yürüyordu ve birden arkadaşı geldi yanına "Günaydın bro naber" iydir bro senden "iyi" benden uzak olmalarına rağmen duymuştum konuşmalarını çok beklemeden diğer arkadaşlarıda takıldı arkalarında ve çete tamamdı onlada tokalaştılar ve arkadaşı uzun çocuğa "ee emre napıyoruz bugün " dedi evet ismiyle hitap etmişti artık ismini biliyordum emre birden kendi kendime 3 kere usul usul emre dedim emre ve arkadaşları bunu farketmiş olcaklar ki bian hepsi bana baktı bende hızlanarak okula doğru yürümeye devam ettim ve diğer konuşmalarını duyamamıştım .
Devam edecek ...