11. bölümün devamı

267 15 2
                                    

en son attığım ise busenin yazdığıydı ve depoya girdik busenin telofonu çaldı ve açtı emoşum ise çikolataları tek tek götürüyo "az ye kızım boğazında kalcak " dedim emoşum ise "konko çok gozol bonlor sondo ye " dedi bu kıza ağzı doluyken konuşmamayı öğretmek lazım ve emoşun taklidi yapıp cevap verdim yok konko yomuş gobo oldom ALLAH rozo olson " dedim buse yanımıza doğru geldi ve "gülüm ve çikoloto canavarım" gitmem gerek burda oturun gelcem ben geri " dedi of busişim genemi bulaştı bu adamlara acaba " busişim genemi bebitom " dedim.
" gülüm ufak bişey halledip gelcem " dedi buse.
"olmaz beybisi bizde gelioz ozaman madem ufak bişey " dedi emoş.

buseden...

kızlarla özel yerimiz olan depoya gelmiştik ve bian telefonum çaldı arayan o şerefsizdi açtı.
" nevar gene bırakın lan peşimi yeter artık bıktım istemiyorum artık sizin piz işlerinize bulaşmak " dedim
çakal denen şerefsiz hafif güldü ve cevap verdi " hadi ya bizden kurtulman için son bişey yapman gerek o teslimatı alıcan sağlamca bana getircen "arabada
"hayır beni o pis işinize bulaştırmayın artık sıçtırtma kafana" dedim çakal şerefsizi altta kalırmı o tehditlerden biri daha işte " demek öyle o teslimatı alıp bana getirmek için 1 saatin var bok beyinli yoksa çok sevdin arkadaşlarını unut " dedi hemen arkamda duran gülşen ve emineye baktım çok masumlar lan onları kaybedersem naparım ben herşeyim oldu onlar benim bu çakal şerefsizinden kurtulmam içinde ellerinden geleni yaptılar . şimdi onlar benim için herşeyi yaparken ben onlara nasıl kıyarım lan . "tamam ama bu son " dedim ve telefonu kapattım gülşen ve eminenni yanına gittim işimin oldunu hemen geri döncemi sölesemde o manyaklar benle gelmek istediler kaç defa gelmeyin desemde nafile ...

şimdi çakalın bana mesaj olarak attığı yere gidiyorduk gülşen ayağını camdan sarkıtıyo emine arkada halen çikolata yiyo Allahım akıllısını versen ben gene delirtim dedim ve gülşene "gülüm çek şu ayanı si- sevdirme o ayağını bana " dedim "busişim çok konforlu bebem yalnız " ....


eminenin ağzından ...

suan arabada gidiyoruz ama ben nere gittiğimizi bilmiyorum buse küçük bi teslimat dedi . neyse ben çikolatam ve vişne suyumla arkada keyif yapmaya devam ediyordum araba ise gülşenin abisinindi.

gülşenden...

gelmiştik galiba arabadan inmiştik karanlıktı hiç bişey görmüorum " herbişeylerim ben bişey görmüorum" dedim
" bende gülüm bende şerefini si-" diyemeden buse arkadan bi ses geldi ayak sesleriydi galiba emoşum ve ben kolkola girmiştik buse ise önden bize rehberlik ediyodu karşımıza 3 adam geldi bizden uzun ve kaslılardı hava karanlıktı yüzlerini tam secemiyordum birden emoşum havaya bir ışık tuttu ve adamların yüzüne götürdü ben şok ... ben iptal.. hakkınızı helal ettinizmi 3 defa diyesim geldi oturup şurda tövbe edip namaz kılsam yeridir kızlarında benden eksik bi yanı yoktu gözlerimiz pörtlemişş gibi açılmıştı ....

devam edecek ...

bölüm sonu yorumlarınızı alıym =sizce o 3 uzun ve kaslı adamlar kimdi ? buse emine ve gülşen ne yapmalı ? ve son olarakta bölüm nasıldı ? ....

serseri liselilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin