Medyada emre💕💕💕💕💕
okula girdiğimi farketmiştim ama emre ve arkadaşlarıda bana yetişmeye çalışıordu neden ki ben napmıştım direk sınıfa çıktım gözüm arkadan gelen emre ve arkadaşlarına takıldı emre birden bana göz kırpmıştı cok gıcık olmuştum sonra bide baktım bu çocuk bizim yan sınıfta Aman Allahım ben onları üst sınıf zannetmiştim meğer dipdebeymişiz yan yanaymış sınıflarımız .
neyseki kızları görmüştü gözlerim hemen onlara olan biteni anlatmaya başladım busişim "knk seni korkutmak istemişler işte olum niye kaçıon git ne istiolarmış bi sor"ben "he kızım kolaydı zaten olum gücümmü yeter bana bişey yapsalar zaten çete gibiler" emoşum "pandam iyiki koşmussun " busişim "gider öğreniriz dertlerini tenefüste sorun etme gülüm" bu kızlar bi harikaydı ben gitmesem bile onların gelce kesindi kendimi niye yoruym onlar gelsin "tamam beybisiler" ders zili calmıştı ve biz derse busişim gene uyuyo ben hocayı dinliodum emoşumda dersi dinliodu busiş bazı derslerde şekerleme yapmasına rağmen nasıl bu kadar çalışkan olabiliyodu dersimiz ise kimyaydı zor bir ders ti benim için bu hoca çok soğuktu ve bian gülşen çöz soruyu dedi tahtaya kalktım çözemeyeceğimi düşündüm ve çözmeye başladım opps zil çaldı bu zamanlama harikaydı zil çalar çalmaz hoca çıktı sınıfdan ve içeri emre ve arkileri girdi .
hiç şasırmamıştım zaten busiş ve emoş yanıma geldi ve konuşmaya başladı emre"neden bizi dinliyodun " koruyucu meleğim buse araya girdi ve "sanane" emoşumda " gözü kaymıştır gözü " he emoş gözüm kaydı mübarek ne gözse yıldız kayar gibi kayıyo emoşa dönüp gözlerimi ağırttım "sana bakmıyodum arkadaşlarımı bekliodum hem baktıysam harbi sanane" emre "neden koştun ozaman " busişim ve emoşumdan önce cevap verdim "kovalarsan kaçarım hem niye kovalıosun beni ya "
"korktun yani"
cevap veremeden kat nöbetcisi feride hoca girdı sınıfa "hakan burak emre sınıfınıza" emre "çıkıoduk hocam zaten " sınıftan çıktılar ve biz bu hocayı dövsek yeridir nie bölü o ki konuşmamızı buarada emre yakından bakınca dahamı yakışıklıydı ne hafif sarıya vuran saçlarıyla kızlar biraz gıcık olmuştu bu çocuklara tabi bende....DEVAM EDECEK 🙈🙉🙊