ve o sırada buse ve emine geldi yanıma bittin bu sefer emre bey "napıyon lan yavşak " dedi buse kız haklı abi kaçın nerdeyse emrenin ağzına ip bağlıyıp asıcak gibi bakıodu ben çok sinirliydim "kızlar gidelim " dedim ama dinlerlermi beni "pandam busem haklı ağzına sıçmalıyız bi sefer"dedi emoşum ah be kuzularım "ben gidiyorum ne haliniz varsa görün " dedim buse bana tip tip bakıodu "bekle gülüm bizde geliyoruz .emre bittin olum sen " dedi busişim busişimin göbek adı geceydi biz bazen ona gece kuşum deriz biz deil emoşum der bana nasıl pandam diosa onada gece kuşum der...
3 saat sonra
buseden .
lan iyi uyumuşum ha bugün çok sinirlendim tabi ondandır yoksa asla uyumam (he he gece kuşu asla uyuman ) neyse kalktımda dersin ortalarındaydı ders türkçe bu adam gene ne zırvalıyo ya sonra birden kapı tıklatıldı içere emre hakan ve burak grubu girdi bide arkalarından bizim keltoş müdür ve konuşmaya başladı hiç susmuyo zaten "evet çocuklar artık bu arkadaşlarınız bu sınıfta " dedi ve gitti
hassiktir ..
nasıl olur lan görmek bile istemedim şahsiyetler tam karsıda bize bakıodu biz üçümüz hep türkçe derslerinde ayrı otururuz neymiş efenim çok konuşuomuşuz siktiğimin dersi... sonra hoca konuştu "evet hakan sen busenin yanına geç çocum " bide çocum diyo bize türkçe öğreticene git önce kendin öğren "ya hocam başka yermi yok " dedim hoca beni takmıyarak "burak eminenin yanına " lan ağzına sıçtım zaten durmadan kesio kızı bide gitti yanına oturttu "evet emre sende Gülşenin yanına geçtine göre derse devam evet filler "of yeter amk zaten başım ağrıo .
neee gülümün yanına o vampirimi oturttu yeter lan böyle hocanın böle dersin neysee ...Gülşenden
of ya biseferde yanıma oturttu bunu bıktım sabah yaptığı yetmezmiş gibi bide yandan yandan sırıtıyo busenin gözlerinden sinir çıkıo hakana tip tip bakıo hakan ise ona burağı hiç sormayın emomu iyice kesiyo emoşum takmıyo hür dikkat dersi dinliyo afcerim benim kızıma ve obbs ayağını ayağımın yanına koydu resmen ya ağzına ben senin direk ayağımı cektim sanki şurda koycak yer yok bide yandan yandan sırıtıyoo .ve ders bitti eve gidiyoduk resmen tüm dersler beni izlemişti buse hakanı dövmeye kalktığı için dersten atıldılar ve emoşum tenefüsler kantine gidiyodu ve kantinden burakla dönüyodu arka sırada inek gibi test çözüp aldıklarını yiyodu burak ise ona eşlik ediyodu ve emre ....
sizce emre ne yapıo yeni bölüm nasıl
beyendinizmi
yeni bölümü bukadar çabuk bekliomuydunuz
buarada ınstagram hesabım=@gulsenkatrc27