salondan çıkmıştım dışarda hala hakanla tarışan busişim izliyordum yanım emoşumda gelmişti galiba bizde izleniyorduk arkama döndüğümde burak ve emre duvara yaslanmı sağ ayakları duvarın üstündeydi bian gözüm emreye takıldı ona baktığım an bana göz kırpmıştı .. çok ukala gidip Allah yarattı demeyip yanına gidip ağzını burnunu kırmak istiyordum . öylede yapacaktım yumruğumu sıkarak emrenin yanına ilerlemeye başladım emoş da orda beni izliyordu çünkü ona dönüp busenin yerinden cıkaramadığı direği alır .... bakışı atmıştım .. halbuki kıyamazdım ki ben onlara onlar benim kardeşim gibiler kardeşimden çok görüom lan onları ...
emrenin yanına gittiğimde gözleri kısıp "birdaha bana göz kırpassan hiç iyi olmucak" mal mal sırıtıyodu "göz benim deiğilmi sana neoluyo " sinirlenip tam o sırada omzuna sert bi yumruk attım tabi bana göre sert döndü ve bana ukala ukala " çok acıdı " dedi alaycı bir sesle tam birtane daha vuracaktım ki bileğimi kavradı tam diğer elimle vurcakken onu da tuttu ve beni duvara setçe yitmişti " bırak bak kötü olucak " güldü ve "bana sakın birdaha vurmaya kalk- --- aaaa" ben demiştim kötü olurd diye bianda ayağımla karnına vurmuştum karın olmayada bilir neyse ciddileşip emreye "sakın beni bidaha hafife alma" dedim ve arkamı dönüp kızların yanına gittim ... anlaşılan buse hakanı perişan etmişti burakta emoşumu yicekmiş gibi bakıodu bir an gidip emreye uygaladığımı burağada uygulamak istedim sonra içimden bakmayın la şerefsizler dedim ve 3 üçümüz arkadan bizi izleyen 3 ukala kendini beyenmişe aldırış etmeden yürümeye devam ettik.....
eve gittiğimde karnımın açıkmış olduğunu hisseddim ve mutfağa yöneldim mutfakta yemekten yapan anneme "eeee hatice sultan gene yapıosunuz bakalım " annem kıkırdadı tabi bende "minik sultan ne isterse onu yapıcağım" off ama bwn artık minik deilim anneme bunu sölesemde pek aldırış etmeyecekti zaten annemi öpüp dolaptan bi kaç atıştırmalık alıp odama yöneldim ... busişim emoşum ben 3lü telefon bağlsantısı yapıoduk .emoş " buse o direği harbi sökmeye kalktınmı pasifmisin kızım sen " buse" knk gözüm acayip dönmüştü napıym uğraştım baya" "güneşin dünyanın etrafında dönmesinden beter dönmüş knk " ben knk "bak diom acayip kafa yapıo anladımda kuzum olum direk sökmek nedir tm onu yapmaya çalıştın dielim harbi sokcakmıydın kıza" buse " knk bian direği çıkarmaya çalıştımda selmaya döndümde kız dua etmeye başlamıştı bian korkup namaz kılmaya başlıcak die endişeldim açıkcası " emoş" knk ben olsam direk kız olarak imamlı terfi etsinler beni diye rüşwet verirdim "
kızlarla baya bi konuşmuştuk ve ben aşağı sofraya iniyordum merdivenlerden çekirge gibi sekiyordum resmen ......
Devam edecek...