#2

6.7K 137 12
                                    

W jakich okolicznościach go poznałaś?

Foxy: Pizzeria, w której byłaś główną atrakcją; zbankrutowała. Właściciele sprzedali Ciebie właścicielowi Freddy Fazbear's Pizza, a budynek oddany do rozbiórki. Gdy nieśli Cię do placówki była 12 w nocy. Nocny stróż - Mike - miał dodatkowe zadanie. Musiał Cię odpakować i uruchomić. Tej nocy wyjątkowo roboty nie atakowały strażnika. Jedynie Foxy wyszedł zza kurtyny zaciekawiony tym co się dzieje. Właśnie wtedy pierwszy raz ujrzał Cię na własne oczy... Oko, bo miał jedno zasłonięte. Podczas, gdy on patrzył na stróża odchodzącego od twojego "ciała" - odzyskałaś "świadomość". Spojrzałaś w stronę lisa. On czując na sobie twój wzrok szybko na ciebie spojrzał.

Freddy: Po twojej śmierci, dusza błądziła pomiędzy światem żywych i krainą dusz. Na szczęście, lub nieszczęście znalazła robota w sekretnym pokoju służbowym. Właśnie tego samego dnia właściciel firmy miał pecha, gdyż postanowił wziąść tą właśnie maszynę. Była nią blond włosa, niebiesko-oka dziewczyna ze skrzydłami. Ubrana była... Tak w zasadzie byłaś, w białą sukienkę do kostek. Po wyciągnięciu Ciebie z pomieszczenia, mężczyzna uruchomił Cię na małej scence obok tej dużej z trzema głównymi animatronikami. Gdy nastała noc, a dokładniej północ, uruchomiłaś się wraz z innymi robotami. Wszyscy patrzyli na Ciebie ze zdziwieniem. Pierwszy podszedł do ciebie Freddy.





________

Reszte animatronów jutro postaram się napisać :> mejbi uda mi się jeszcze przed lekcjami :p

FNaF Preferencje [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz