Medyada tanıtım videosu bulunmaktadır.
Annesinin konusmalarina kulak misafiri oldu genc kiz. Annesi bir adamla konusuyordu. Ancak bu konusmada bir tuhaflik vardi.
"Tamam hayatim." dedi annesi. Babasi oldukten sonra hic birisiyle boyle konusmamisti annesi. Kapiyi biraz araladi. Annesi geldigini gorunce telefonu hemen kapadi ve kizina donup gulumsedi.
"Ne oldu canim?" diye sordu.
"Kimdi o?" diyerek soruya soruyla karsilik verdi genc kiz.
"Bir arkadasim." diye yanitladi annesi. Kiz buna kanmamisti ama. Kiz arkadaslarina bile bu kadar samimi olmayan annesi ne olmustuda degismisti boyle?
Genc kiz anlamayarak odasina dogru gitti. Kapiyi kapatti ve ona yaslandi. Kim olabilirdi.? Annesini bu kadar sevindiren kimdi? Dusundu.. ama mantikli bir cevap bulamadi.
***
Genc adam ablasini gidiklarken buyuk villanin acik olan camindan gelen sesleri duyabiliyordu. Babasiydi bu. Kahkaha atiyordu ancak ne konustugunu duyamiyordu. Ablasini gidiklamayi birakti ve annesini aramaya koyuldu. 'Buyuk ihtimal annemle konusuyor.' dedi genc adam. Mutfaga girdigi sirada annesinin bulasiklari yikadigini gordu.
"Aciktinmi tatlim?" diye sordu annesi. Genc adam gulumseyerek kafasini iki yana salladi. Daha sonrada merakla ust kata cikti. Kapali olan kapida babasinin kahkahalarini duyabiliyordu. Bahcede gelen sesten daha fazla guluyordu.
"Bende seni seviyorum askim." dedi babasi. Genc adam saskinlikla agzini acti. Kimle konusuyordu babasi? Annesi mutfaktaydi. Annesinden baska kime askim diyebilirdi? Babasinin homurdanmalari kulagina doldugunda kapi birden bire acilmisti. Babasi saskinlikla gozlerini irilestirdi. Genc adam babasina kizgindi..Annesine nasil kiyabilmisti? Yillardir sacini supirge ettigi karisina nasil bu ihaneti edebilirdi?
"Oglum.." dedi ancak genc onu susturdu. Utaniyordu babasindan. gozundeki yaslari saklamaya calisarak hizla odasina girdi. Kapiyi kapatti ve sirtini soguk kapiya yasladi. Simdi goz yaslarini birakabilirdi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
RomanceGözünü aşk bürümüş masum bir kız, Gözünü hırs bürümüş bir adam, Babasının ihanetiyle intikam ateşiyle yanıp tutuşan genç adam , masum bir kıza kıyabilirmi cidden? Peki masum kız hala sevebilirmi bu adamı? ©Tüm hakları saklıdır.