Bölüm 13

99 5 0
                                    

Yanağımdaki elini çekti. Derin bir iç çekti ve önüne döndü. 

"Zayn..." dedim soru sorar gibi. Kafasını yavaşça kaldırdı.

"Yinede vazgeçmeyeceğim." dedi Zayn. Zoraki bir gülümsemeyle gülümsedi ve elimi tuttu. 

"Kimse benim seni sevdiğim kadar sevemez." diye fısıldadı. Sanki kimse duymasın diye uğraşıyordu. Kafamı salladım. Buı adama nasıl güveneceğim ben? Daha tanımıyorum bile. Ama yinede onu seviyorum. Biliyorum bu delilik. Ama gelde bunu kalbime anlat. Nerdeyse mantığımı kullanamıyorum. 

Ayağa kalktı ve hafifçe elimi çekti. Arabaya bindiğimizde Zayn hala sırıtıyordu. Bende ona karşılık veriyordum ama kaslarım yorulmuştu. 

Araba başka bir barın önünde durduğunda kaşlarımı kaldırıp Zayn'e döndüm. 

"Burası daha eğlenceli." deyip göz kırptığında kıkırdadım. Öbür barda insanlar neredeyse yaşayan bir ölüydü. Ancak müzik bir an olsun durmuyordu. 

Zayn belimi kavradığında vicudumu elektirik akımı sarmıştı sanki. Bu yüzden hafifçe titredim. Neyseki Zayn fark etmedi. 

Barın içine girdiğimizde insanlar coşkuyla dans ediyor , köşelerde yiyişiyor ve kumar oynuyorlardı. Burası eğlenceli olabilirdi ama aynı zamanda da tehlikeliydi. Köşede birbirine para ve poşet veren adamlara gözüm takıldığında para veren adamın gözleri benimkiyle buluştu. Gözlerimi hemen kaçırdım. Sonuçta gördüğüm için öldürülmek istemiyordum. Yaparlarmı acaba? 

Coşkulu bir müzik çalmaya başladığında Zayn beni piste çekti ve zıplayarak dans etmeye başladı. Bütün insanlar büyülenmiş gibi bağırıp çılgınca dans ediyorlardı. Zayn'de onlardan farksızdı. Bende ona uyup diyer insanlarla aynı şeyi yapmaya çalıştım. Gerçekten eğlenceliydi. Sanki bütün dertlerini unutup sadece dans ediyormuşsun gibi. Muhteşem bir hsti. 

Zayn kollarımdan tuttu ve beni havaya kaldırarak omuzlarına çıkardı. Hiç bir itirazda bulunmadım çünkü hem sarhoştum hemde eğlenceliydi. Çılgınlar gibi zıplayıp duruyordu ve bu hoplamama neden oluyordu. Zayn'den ilham alıp bir kaç gençte sevgililerini omzularına çıkarınca havadaki kızlarla çığlık atmaya başladık. Çok fazla kalabalıktı. Ter ve içki kokusu karışmış berbat bir koku ortaya çıkmıştı. Ancak hiç bir şey umrumda değildi. 

Zayn beni yavaşça omuzlarından indirdi ve belimden kavrayıp beni kendine çekti.Dudaklarıma yaklaştığında beklemeden kendimi ileri , yani dudaklarına attım. Sanki zaman durmuş gibiydi. Dans edenler, müzik hepsi durmuştu ve biz hareket ediyorduk. Sadece ikimiz. 

Dudaklarımdan ayrıldı ve sarhoş olduğu için belimden destek alıp sendeledi. Gülümseyerek gözlerime bakıyordu. 

"Bugünlük bar macerası yeter sanırım." dedi Zayn gülerek. Kafamı salladım ve elimi beline doladım. Oda omzuma attı. Çıkışa doğru ilerlerken bir adam omzuma hayvan gibi çarpmıştı. 

"Önüne baksana be!" diye bağırdım. Bana döndü. Sinirlenmişti. Yaklaştı ancak Zayn onu durdurdu. 

"Ağır ol." dedi Zayn adamı iteklerken. Zaynin arkasına pısmış bir şekilde onları izliyordum. Bu adam kimse izbandut gibiydi. 

"Köpeğine sahip çık!" diye gürledi adam. Ben bile olduğum yerde titremiştim. Az önce o bana köpekmi dedi?

"Sensin o ucube!" diye atıldım Zayn'in arkasından. Adam kaşlarını çattı ve üstümüze yürümeye başladı. Zayn beni duvara ittiğinde resmen duvarla bütün olmuştum. Kendime gelmem zaman aldığında yerde Zayn ve adamı boğuşurken görmüştüm. Adam Zaynin üstüne çıkıp yumruk attığında Zaynin dudağı kanamaya başlamıştı. Ancak adama kafa attığında adam Zaynin altına geçmişti. 

Bardakilerse gülerek olanları izliyordu. 

"Ne bakıyorsunuz! Yardım etsenize!" diye bağırdım. Ancak hiç bir tepki gelmemişti. Zayn adamı alıp ayağa kaldırdığında yumruk atıp sendelemesini sağlamıştı. Daha sonrada yakalarından tutup duvara yapıştırmıştı. Tamam bu kadar gösteri fazla millet. 

Zayn adama yumruk vuracakken aralarına girdim ve kolunu tutmaya çalıştım. Ve bam! Yumruğun istikameti bir adet dudağım. 

Acıyla dudağımı tuttuğumda Zayn de adamı bırakıp yanıma koşmuştu. Adam bir şeyler mırıldanıp arkasına bile bakmadan bardan  çıkınca gülümsemeye çalıştım ama yapamadım. Dudağım feci derecede kanıyordu. 

"Hazel kim sana aramıza gir dedi!" diye gürledi Zayn. Bir yandanda dudaklarıma bakmaya çalışıyordu. 

"Onu  öldürmene göz yumamazdım Zayn!" dedim. Ancak bağırdığım için dudağım tekrar acımıştı.

"Gel benimle." dedi ve kolumdan tutup arabaya sürükledi. Nereye gittiğimizi bilmiyordum ama güvenli olduğu kesindi. 

Zayn'in evinin önünde durduğumuzda Zayn hızlıca indi ve kapımı açtı. Arabadan çıktım ancak elimi dudağımdan çekmedim. Gerçekten oradan akan kanlarla baraj kurulabilirdi. Zayn kolumdan tutup eve sürükledi ve kapıyı açtı. Beni kucağına alarak odasına çıkardı. Odasında fazla eşya yoktu. Yatak , dolap komidin ve ayna. Ayrıca küçük bir de banyo.

Beni yatağına oturttu ve banyoyta ilerleyip elinde pamuk , ilaç türü şeylerle geri geldi. Pamuğa özenle döktüğü ilacı dudaklarıma bastırdığında acıyla inledim. 

"Sana bağırdığım için üzgünüm. Fazla panik oldum sanırım." Başımla onayladım. 

"Önemli değil." 

"Aptal herifin tekiyim! Sana yumruk attım inanabiliyormusun?" dedi ve küfür etti. Elimi güven verici bir şekilde omzuna koydum. 

"Önemli olmadığını söylemiştim. Benimde hatam. Bunun olacağını tahmin etmeliydim." dedim ve sırıttım. O da sırıttı ve pamuğu çekti. 

"Kanama durdu." dedi ve pamuğu odanın girişindeki çöp kutusuna attı. 

"Biraz daha iyisin ha?" dedi ve gözümün önüne düşen perçemimi kulağımın arkasına sıkıştırdı. Kafamı salladım ve gülümsedim. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve beni yatağa yatırdı. Ağzıma kan tadı gelsede umursamak istemiyordum. Zayn'in sizi öpüşü cadının size büyü yapışı gibiydi. Ne ayrılmak mümkündü nede karşılık vermemek. Hatta profosyonelce olan öpüşlerine karşılık kendinizi mahçup hissediyordunuz. Ancak bunu düşünemeyecek kadar anın büyüsüne kapılıyordunuz. 

İşte tam da böyle. 

Dudaklarımdan ayrıldı ve yanıma uzandı. Başımı göğsüne koydum ve ona sıkıca sarıldım. 

"Annem.." diye fısıldadım ancak eliyle ağzımı kapattı.

"Kız arkadaşında kalıyorsun.Ne var bunda?" diye dalga geçtiğinde kıkırdadım. 

"İyi geceler kötü çocuk." 

"İyi geceler iyi kız." 

İHANETHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin