Chris beni evime getirdiğinde ona hafifçe gülümsedim ve arabadan dışarı attım kendimi. Kapıya geldiğimde anneme yapacağım açıklamayı düşünüyordum. Son zamanlarda bunu sıkça yapar olmuştum. Oysa ki çok güzel anlaşıyorduk. Bir zamanlar.
Kapıyı anahtarımla açtığımda annem ortalıkta gözükmüyordu. Odama çıkmak için merdivenleri çabucak çıktım. Tam kendimi odama atacağım sırada koridordaki kadın elinde saç maşasıyla bana bakıyordu. Kadınmı dedim? Gerçekten korkuyordum. Annem kötü kötü bakıyordu.
"Dışarı çıkmak için benden izin aldığını hatırlamıyorum Hazel." dedi ve bana yaklaştı. Yemin ederim bir an maşayı kafamda parçalayacak sanmıştım. Ama sanırım her zamanki gibi iş görüşmesine gidiyordu. Hazırlanması gerekti.
"Neden senden izin alayım? Çocuk değilim." dedim bir çırpıda annem gülümsedi ve tek kaşını kaldırarak bana daha çok yaklaştı.
"Seni korumak görevim Hazel. Annenim bana başka bir şeyinmişim gibi davranma." gözlerimi devirdim ve odama girip hızla kpıyı çarptım. Arkamdan
"Cezalısın!" diye bağırmasını önemsemeden çantamı koltuğa attım. Dolabımdan bir çikolata ve meyve suyu çıkarıp iştahla mideme indirdim. Kahvaltı yapmamama küfür ediyordum. Bugün fazlasıyla atarlanmıştım ve yemek dahi yiyememiştim.
Çikolatamın kabını çöp kutuma attım ve son lokmamı ağzımda çevirmeye başladım. Meyve suyum daha bitmemişti. Telefonumu çıkardım ve Zayn'e mesaj atmak için ekranı sola kaydırdım. Aslında Zayn çok sade kalıyordu. Sonuçta arkadaştık değilmi? Daha samimi bir isim bulmalıydım. Bunu aklıma not ettim. Ne diyecektim ki? Özür dileyebilirdim. Şuan sadece onunla konuşup bana iyi gelmesini istiyordum. Biliyorum bir gündür tanıdığım birine bu kadar bağlanmak aşırıydı. Ama beni ona iten görünmez bir mıknatıs vardı. Beynim ne kadar karşı koymaya çalışırsa çalışsın , kalbim bu mıknatısa dayanamıyordu. Peki bir hata yaparsam? Sarhoş olduğun günü hatırla Hazel.. Evet onu öpmüştüm. Aslında bu hatayı çoktan yapmıştım ancak bilincim yerinde değildi. Bu bir hata değildi aptallıktı.
Kimi kandırıyorumki. Onu sevdiğim bariz ortada. Sadece bunu kabullenmek istemiyorum. Chris benim en zor zamanlarımda yanımdaydı. Ne yaptıysam birlikte yaptık. Hiç ayrılmadık. Şimdi kalkmış bir gündür tanıdığım -ki daha doğru dürüst tanımıyorum bile- adamı Chris'e tercih ediyordum. Ben şizofrendim. Tam anlamıyla şizofren. Deli hastanesine kapatsalar gıkım çıkmazdı.
Normalde insanlar kendini aynanın karşısına geçer över değilmi? O insanlara tepki olarak doğmuşum sanırım. Sürekli kendime hakaret edip , kötü bir olay başıma geldiğinde etimi mıncırıyordum. Normal bir kız değildim. Kesinlikle değildim.
Diğer kızların aksine erkeklerlede fazla ilgim yoktu. Her zaman hanım hanımcık bir kız olmuştum. Tıpkı Zayn'in dediği gibi. Bu benim için kötü bir şey olmasada toplum içinde hep dışlanan taraf olmuştum. Sırf ciddi ve efesndi birisi olduğum için. Yıllar beni değiştirmişti. Yine efendiliğimi korumaya çalışsamda ciddi olamıyordum. Chris bunun başlı başına sebebiydi. Onun içten gülümsemesini hiç bir zaman görememiştim. Gözlerinde aşk vardı fakat davranışları o kadar yapmacıktıki. Öpüşüde öyle. Sanki öpmeyi istemiyor , ancak onun olduğumu kanıtlamaya çalışır gibiydi öpüşleri. Hiç bir zaman zevk alıp karşılık verememiştim. Ve ben bu adamla evlenecektim. Düşünebiliyormusunuz. Chris ve ben. Ne kadarda gülünç bir çift olurduk öyle.
Pekala çok konuştum. Günümüze dönelim. Zayn'e mesaj atacaktım değilmi? Boş boş ekrana bakarken parmaklarımı biraz kıpırdattım.
'*Üzgünüm.*' bir süre yazdığım şeyle bakıştıktan sonra Gönder yazan yere tıkladım. Daha sonrada yan taraftaki düğmeye basarak ekranın kararmasını izledim. Berbat ve sıkıcı bir hayatım vardı. Ve şimdi daha huzurlu hissediyordum. Ve bunun sebebi kesinlike Zayn'di. Acaba oda benim gibi düşünüyormuydu? Yoksa beni arkadaş olarakmı görüyordu. Hayır, bugün beni öpmek istemişti. Demekki oda beni seviyor.
Midemdeki kelebekler salsa yaparken yüzümü bir gülümseme kapladı. Zayn benden hoşlanıyor. Aslında bunu bilememek ve ortada bir şey yokken sevinmek salakçaydı. Onu rehberime nasıl kaydedeceğimi bulmuştum. Bilgilerine girdim ve Zayn yazan yeri sildim.
'Potansiyel Sevgilim'
Vote istiyorum arkadaşlar bunu bana çok görmeyin lütfen. 60 küsür okuyucu var ve hiç vote yok. Biraz yardımcı olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İHANET
RomanceGözünü aşk bürümüş masum bir kız, Gözünü hırs bürümüş bir adam, Babasının ihanetiyle intikam ateşiyle yanıp tutuşan genç adam , masum bir kıza kıyabilirmi cidden? Peki masum kız hala sevebilirmi bu adamı? ©Tüm hakları saklıdır.