Eşref beyin kafasının içinde onlarca soru vardır. Neden eline geçen ifadede dosya ile ilgili bir yazı yoktur.Giderek artan merakı onu daha da hırslandırır.
Arabasından inmeden torpido gözünde bulunan parfümü alıp bileğine daha sonra boynuna sıkarak parfüm kokusunun o muhteşemliğiyle heyecana kapılır aynadan saçına bakar ve dosyaları alır iner.Adımları sağlam bir o kadar da hızlıdır. Her zaman ki gibi kendine olan özgüveniyle gözleri üzerine toplar. Normalde emniyete çok nadir gelen Eşref beyin bu sıralar emniyette görülmesi dikkatleri üzerine toplar. Ama Eşref beyin gözü Demet hanımı arar.
Fakat ortalıklarda yoktur.Müdür beyin odasına geçer ve çalışmalarını hızlandırmak ister.Müdür beye soracağı onlarca soru vardır.Müdür beyin açıklamaları ve Aynur hanımın anlattıkları Eşref bey için çok önemlidir.Koltuğa oturur ve müdür beyin gelmesini beklerken bir yandan da perdenin arasından demet hanımın odasına bakar.Odasında olmadığını görür ve kafasını çevirmeden birkaç saniye içinde içeri demet hanım girer eli ayağına dolaşan eşref bey şaşkın bir o kadarda sakardır sehpanın üzerinde duran kahve dolu bardağı yere düşürür. O anlık şaşkınlıkla ne yapacağını şaşıran eşref bey yerdeki bardağı toplamaya çalışırken
Demet hanım o naif ses tonuyla eşref beyi daha da heyecanlandırır.
"Bu kadar heyecanlanacağını bilseydim önce kapıyı çalardım."
Bu sözler karşısında giderek küçük düşen eşref bey kafasını kaldırarak "Bildiğim kadarısıyla burası sizin odanız değil.Doğal olarak çalmanız gerekmiyor mu?"Demet hanımın yüzünün kızarması sorunun cevabını verememesi eşref beyi kendi skorunda 1-0 öne geçirmiştir.
Bu gidişle bu skor giderek artacak gibi gözüküyor. Eşref bey yerdekileri toparladıktan sonra içeri müdür bey girer sessizliğin nedenini her ne kadar bilmesede ortamın sessizliği her şeyin habercisidir.Eşref bey müdür beyin yüzüne hafif tebessümle bakarak "İyi günler müdür bey " kafasıyla onaylayan müdür bey ortamın sessizliğini bozarak
"Eee anlat bakalım benimle konuşmak istediğin önemli şey nedir?"
Eşref bey konuya başlamadan masanın üzerinde duran dosyanın içerisinden bazı resimler çıkartarak müdür beyin masasının üzerine bırakır. Elinde sadece bir tane resim kalır onunla başlar konuşmasına "2 gün önce kapımın önüne bir kutu içerisinde bez bebek bırakıldı. Demet hanımın getirmiş olduğu resimlerin arasında küçük bir çocuğun elindeki bez bebeğe çok benziyordu. Resimlere baktıktan sonra özgenin elindeki bebeğin olduğunu anladım. Garip olan ise gönderen isim ve her hangi bir not yoktu. Sizden detaylı bir çalışma için izin istiyorum. Yoksa ne Adnan beyi öldüreni nede Arası bulabiliriz. Daha da önemlisi küçük bir çocuğun hayatı tehlike altında olabilir."
Eşref beyin dedikleri müdür beyin dikkatini çeker .
" Bu demiş oldukların gerçekten önemli şeyler . Ekip içinde kimle çalışmak istiyorsan serbestsin istediğin kişileri alabilirsin. Ama şunu unutma vaktimiz daralıyor "
Zaman kavramı eşref bey için rahatsız edici olsa da elinden gelenin en iyisini yapacağına söz vermiştir. Demet hanımın söze girmesiyle düşüncelere ara verilmiştir.
"Müdürüm bu vakada bende görev almak istiyorum izniniz olursa ?"
Şaşkınlığını gizleyemez eşref bey;
" Bu vakanın müdürü artık Eşref o isterse olabilirsin." Eşref bey elini sakalına götürerek
" Benim için sorun yok demet hanımı aramızda görmek bizim içinde iyi olacaktır."
Demet hanım eşref beye tebessüm ederek karşılık verir. Artık demet hanımı sık sık görmek eşref bey için elbette iyi olacaktır. Ama önceliği bu vakayı çözmektir. Demet hanım eşref beyle müdür beyi yalnız bırakmak için dışarı çıkar. Eşref bey öğrenmek istediği bazı şeyler daha vardır. Konuşmasına başlamadan önce Aynur hanımın ifadesini çıkarır . Dikkat çeken bazı önemli yerler vardır . " Öncelikle müdürüm ifadede yazan dosya hakkında detaylı açıklamayı Aynur hanım yaptığını söylüyor fakat ifadede buna yer verilmemiş. Bu dosyada yazan her şey bizim için önemli. "
Müdür bey eşref beyin demiş olduğu ifadeyi zaten göndermiş olduğunu dile getirmiştir. Fakat eşref beye ulaşan ifade farklıdır. Bu durum karşısında şaşıran eşref bey asıl ifadeyi görmek ister . müdür bey masanın altında bulunan kilitli dolaba bakar fakat Aynur hanımın vermiş olduğu ifade yoktur. Şaşkın bir şekilde eşref beye bakar eşref bey bir aksilik olduğunu anlamıştır. " İfade yok . biri almış olmalı dosyayla birlikte koymuştum ." bu sorun giderek eşref beyi telaşlandırır.
" O ifade bizim tek ip ucumuz kadın çoğu şeyi hatırlamıyor. "
Her şey üst üste gelmiştir. Bu canını daha da sıkmaktadır.
Bir şeylere yaklaşmaya çalıştıkça her şey elinde patlamaktadır. Ama bu onu yıldıramaz . umutsuzluğa kapılmak hiçbir şeyi düzeltmez. Ne olursa olsun azim göstermelidir insan bazı şeyleri şansa bırakama...
BU HAYATIN HÜKÜMDARI SENSİN!HAYATTA NE İSTEDİĞİNE SADECE SEN KARAR VEREBİLİRSİN. ÖNEMLİ OLAN NEYİ NE KADARİSTEDİĞİNDİR... F.Ö
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK (Son Çıkış)#WATTYS2016
Novela Juvenil9. sınıftayken masonlukla ilgili bir çok kitap okumuştum videolar izlemiştim. Aradan 4 yıl geçmesine rağmen halen araştırma içindeyim. Bir şeyleri araştırmak ve onlarla ilgili bir şeyler bilmek istiyorum. Kitap yazmak benim hayalimdi yazmaya başlama...