1. Část Vánoc

351 23 1
                                    

Lucy:
Uběhlo pár týdnů od toho incidentu s Natsuem. Dnes jsou Vánoce, to znamená, že máme zavřeno. Jenže já nemám s kým slavit tento svátek. Asi se budu toulat venku nebo zůstanu u sebe v pokoji. Ale musím rozdat dárky pro přátele. Nejvíce jsem si dala práci s dárkem pro Natsua. Doufám, že se mu bude líbit.. pokud ne, tak budu smutná.
Obléknu si žlutou sukni, růžový svetr a vlasy sčesu do dvou culíku.

Pak půjdu dolů po schodech, každý krok zavrzá a tak na sebe upoutám pozornost

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pak půjdu dolů po schodech, každý krok zavrzá a tak na sebe upoutám pozornost.
Sednu si ke stolku s čajem plné chutě skořice a jablka. Na talířku jsem si donesla perníkové cukroví ve tvaru panáčků. Vedle mě sedí Levy-chan s Gajeelem. Všichni ví, že mezi nimi něco je, tak ji vždy škárlím. " Těšíš se na Vánoce Lu-chan? Já ano, většina z nás tu bude slavit. Co ty?" Oni budou tady slavit?? To bych se mohla tedy k nim připojit!! " Těším se, a.. a mohla bych s vámi slavit?"  Levy-chan se rozzáří oči. "  Jasně!! Bude větší sranda!" Zajásá malá modrovláska. " Levy má pravdu. Ale bacha, Erza vždy vymyslí nějakou hroznou hru.." poví děsivě Gajeel. Ok, teď mám větší strach z Erzy. " Co jste o mě mluvili?" Objeví se Erza okamžitě u nás. " Nic!" Zakřičíme všichni u stolu. Sedne si vedle nich v našem boxu. " Vánoce už jsou tu, mám dokonce připravenou jednu suprovou hru." Třeba nebude ta hra až tak hrozná. Ale pak mi na hlavu něco skočí, sundám si to. Zjistím, že je to Happy. " Ahoj Lushi!" Šišlá mé jméno jako vždy. " Happy? Kde jsi byl? Dlouho jsem tě neviděla." Zeptám se s mírně nakloněnou hlavou do strany. " Byl jsem u Wendy za Carlou! Znám se sní odjakživa." Lehce růžový. Happy má rád Carlu.. hm.. toho musím využít. " A přijde sem ta tvoje Carla?" " Jo, příjde s mojí malou sestrou." Vytřeštím oči. Gajeelova sestra je Wendy? On má sestru?! " Ty máš sestru?!" Otevřu pusu do kořán. " Jo. Žije se mnou v domě na náměstí. " pokud jeho sestra je jeho sestra, tak snad nezdědila jeho vzhled. Na holce by to vypadalo asi divně, jako k němu to jde, ale k holce určitě ne. " Oy! Lucy! Veselé Vánoce!!" Otočím se za hlasem Natsua. Okamžitě zčervenám. Vypadá tak roztomile!!! Já snad roztaju. Má sobí parohy, santovskej oblek a zvoneček kolem krku.

Přisedne si vedle mě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přisedne si vedle mě. " Veselé Vánoce všem!" Zakročí s rukama do vzduchu. Strašně se mi líbí, že je dětinský i ty růžové vlasy. " Jo!" Řeknu taky s rukama do vzduchu se smíchem. " S kým teda budeš slavit Vánoce?" Zeptá se mě růžovovlasý sobík. " S vámi." Usměju se. Ukáže při úsměvu své špičáky. " Aspoň to nebude taková nuda."
Je večer, jsme v jednom velkým pokoji co vypadá jako obývák. V rohu je velký ozdobený stromek, kolem jsou rozvěšeny ozdoby či dekorace. Vedle mě sedí Levy-chan, Erza, Juvia, Gray, Natsu, Gajeel, přítel Erzy Jellal, Happy a sestra Gajeela Wendy s Carlou.
Jellal má modré vlasy a červené tetování pod pravým okem (18 let jako Erze).
Wendy je malinká holka (12 let), má též modré vlasy v dvou culíkách. Carla je bílá kočka s hezkýma šatičkama.
Natsu je jediný ve vánočním převleku, ale určitě mu to nejvíc slušelo. " Ták... a teď si zahrajeme.. mou... HRU!!!"

Chceš půjčit deštník?Kde žijí příběhy. Začni objevovat