ZALOŽENÍ FAIRY TAIL!!

388 24 0
                                    

Část první:
Ahoj mami,
Dnes se hodně stalo, nevím ani jestli ti to mám napsat. Asi to nenapíšu, nemám na to. Jak se máš? Asi mi neodpovíš. Ráda bych ti napsala jak mi chybíš či jak tě mám ráda, ale to jsem ti  dopisem milionkrát pověděla. No nic, už jdu spát..
S láskou Lucy

Dokončím dopis a jdu k postely. Ale moje břicho dostane hlad, tak se budu muset vydat dolů pro jídlo... V JEDNU RÁNO 😑.
Když jsem dole, tak se rozejdu do kuchyně a tam potkám Natsua. " C-co tady děláš?" Zeptám se s malým překvapením, nenapadlo by mě, že by tu byl. Otočí se od ledničky s pusou plnou jídla. " JÍDLO.." poví jako by to bylo svatý. " Taky jdu za jídlem. Podáš mi prosím něco? Teda jestli něco zbylo.." chvilku kouká do ledničky, ale podá mi vanilkový jogurt i lžíci. Oba dva si sednem ke stolu a začneme jíst. Je tu velké ticho, ale to zlomí Natsu. " Lucy? Je ti dobře? Dnes, dnes si byla taková smutná.." řekne smutně. Proč ho to zajímá? To je snad moje věc. " Ne, je mi dobře. Jen jsem měla špatnou náladu. Proč?" Najednou vypadá vážně. " Jsi moje nejlepší kamarádka, mělo by mě to zajímat. Není mi příjemné tě vidět v tam tom stavu." Připadá mi, že mám červené tváře. Bylo to od něj moc hezké. " Radši se usmívej, mysli na pěkné věci.. Když jsem zjistil, že Igneel je imaginární kamarád, i o mém tátovi, že umřel v ten den, bylo to se mnou špatné. Vynil jsem se z toho, byl jsem jako ty, pořád smutný. Ale jednou mě sem vzal Master a poznal nové kamarády, co se stali mou rodinou. Tehdy jsem přestal na smutné věci myslet, znova jsem se usmíval. Nenech to dopadnout tak, jak to dopadlo před tím se mnou."
Ráno začalo trošku jinak. Dnes se slaví založení Fairy Tail, a tak si musím obléknout to oblečení, které mi donesla Juvia. Je to hodně originální, to člověk jen tak nevidí.
Když už jsem dole, tak vidím všude rozvěšené balónky červené barvy, stoly mají speciální ubrusy se znakem Fairy Tail. Mí kamarádi mají podobné oblečení jako já, v tom stylu. Ale sluší jim to. " Dobré ráno!" Doběhnu k nim s úsměvem na tváři. " Lu-chan? Jseš připravená? Já mám trochu strach abych něco nezkazila.." Musím ji povzbudit. " Neboj, moc ti to sluší a nic nepokazíš. Slybuji, ale pokud lžu, sním cokoliv hnusnýho, klidně týden staré ponožky... od Erzy!" Začneme se okamžitě smát. Erza má určitě smradlavé ponožky, aspoň mám ten dojem. " Díky. Připadám si lépe než před tím." Spokojeně kývnu. Všichni mají radost, i Makarov vylezl ze své kanceláře za námi! Který začne na mě mávat ať za ním příjdu, ale v tom mě někdo chytí za rameno. " Oy! Lucy! Těšíš se? Já ano!" Je oblečený líp než normálně, jen šála a jeho rozcuchané vlasy zůstali. " Těším." Konečně si i mě prohlédne, lehce zrůžoví. " S-sluší ti to.." zašeptá s pohledem do strany. Lehce se zasměju, tahle reakce byla legrační. " Čemu se směješ?"ukážu na něj. " Jak jsi zrůžověl." Už je úplný rudý jako Erziny vlasy. Ale pak co nejrychleji zmizí. Já se obrátím a půjdu za Makarovem, co po mě chce?
" Lucy, sejdeme se v sedm hodin večer? Chci aby jsme někam zašli." Tak teď mám velký strach, prosím, jen ať mi nedá padáka. " Dobře."
" Otevíráme za TŘI.. DVA.. JEDNA..... TEĎ!!"

 TEĎ!!"

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

První část založení Fairy Tail je tady

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

První část založení Fairy Tail je tady.. Je krátká, ale jako vždy, buď učení či spánek. Snad to příště bude delší!
Vekraa💗

Chceš půjčit deštník?Kde žijí příběhy. Začni objevovat