Co dokážou hvězdy spojit

376 28 0
                                    

Od rána jsem pracovala, hodně zákazníků chtělo zmrzlinový pohár nebo ovocný čaj.. Já s Levy-chan jsme si říkali nějaké vtipy, hlavně o tom jak Juvia sledovala každý pohyb Graye. To byla skutečně legrace! Mira jako obvikle vařila pečivo a Makarov seděl ve své tajuplné kanceláři, co tam vlastně pořád dělá? Toč otázka. Gajeelovi jsem řekla všechny informace o Levy-chan, byl rudý jako Erziny vlasy. Ale jinak spokojený. Natsu a Happyho jsem neviděla, bojím se co kují za plány na ten dnešek...
Práce skončila. Rovnou jsem běžela do teplého pokoje s měkkou postelí. Hodím přes sebe peřinu a snažím usnout. Když jsem růžovku s modrou kočkou neviděla, tak asi nikam nejdeme. Když začínám snít, dveře se rozrazí. Vylekaně vyskočím z postele. Kdo by to čekal? Natsu. Happy. " To neumíte klepat?!" Vstekám se na oba dva. Natsu se jen zamračí. " Umíme, ty to snad neumíš?" Úplně vidím jak jde ze mě pára. Lucy, uklidni se. Nadechnu, vydechnu.. " No nic. Co tu chcete?" " Obleč se, jdem ven!" " Aye! Sir!" Zavřou oba dva a nadále stojí u dveří. " Neoblíknu se, ne pokud tu budete stát." " Proč?" Dělají si srandu. " Nebudu se před vámi oblékat! Neznáte slovo SOUKROMÍ?!" Zavřu dveře před nimi. Uff, ty umí nakrknout. Ze skříně vytáhnu šedé silónky, černou sukni ve tvaru zvonu s modrým tíklem a fialovo-modrý kabát. Obuju si černé boty, vlasy sčešu tak, jak obvikle nosím( vysoký culík na stranu).
Sejdu dolů, tam na mě čekají. " Kam jdeme?" Natsu vyjde ven s rukama za hlavou, Happy si sedne na mou hlavu. Jdu tedy za růžovkou. " Levy mi řekla že máš ráda souhvězdí a hvězdy... tak jsme naplánovány pár míst." Kdy jim to řekla? Ale plán se mi líbil. " Aye!" Povím s Happym stejně.
Cestou jsme si povídali o všelijakých věcech, o jídlu(Natsu 😑), rybách( Happy 😒), knihách(já 😆), dokud jsme nedorazily před velkou kupolí. " Vítej v hvězdárně! Máme to celý pro sebe.. půjčil jsem si klíčky od majitelky téhle budovi." Nemůžu uvěřit, udělali to pro mě. " Moc vám děkuji!" Natsu odemkne dveře. Vstoupíme. Knihy o hvězdách leží v policích, veliký dalekohled stojí uprostřed, je velký jako tahle budova, mapy s 88 souhvězdí pověšeny po zdech. Pomalu pohladím hřbety knich až k samotném dalekohledu. " Ty tomu asi rozumíš." Poví Happy který odlítl z mé hlavy. " Jako malá jsem se o tom učila." Kouknu dalekohledem do nekonečného vesmíru. Venuše, Mars, Měsíc, hvězdy.. " Co jsou Gemini? Virgo a tak?" Otočím se k Natsuovi. " To jsou hlavní souhvězdí, hlavních 12 jako měsíce. Virgo, Gemini, Leo, Aquarius, Pisces, Aries, Taurus, Cancer, Scorpio, Libra, Capricorn a Sagittarius." Na to si musel sednout, vypadá zamýšleně. Začnu se hlasitě smát, je legrační. " Čemu se směješ'" " Tobě. Vypadáš legračně!" Happy se ke mě přidal. " Má pravdu!"
Už jsme tu pár dlouhých hodin, je 23:04 a dostala jsem skvělý nápad. " Kluci, pojďte ven!" Vyběhnu ven do chladu s nimi, na kopec. Lehnu si do studené trávy, oni mě napodobí. Hvězdy jdou krásně vidět, i souhvězdí. " Támhle je Virgo, támhle Taurus.." začnu ukazovat, říkat všechny znamení. " Já je nevidím.." Poví smutně Happy. Vezmu ho a položím na sebe. Začnu znova ukazovat. " Už je vidím!" Raduje se. " Ale já ne." Přiblížím se blíž k Natsuovi. Začnu znova opakovat. " Wow! Ty vypadají úžasně!" " Že jo?!" Smějeme se. " Chci jít domů.." modrá kočka rozhodla. " Dobře, to je dobrý nápad." Vstanem a jdeme domů.
Po cestě se začnu klepat zimou. Ro ale pocítím něco teplého kolem krku co pěkně odhaní zimu pryč. " Radši si ji půjč." Kouknu ci to je. Natsuova šála. Zčervenám. " Díky.." naoplátku se nevědomě usměje i zčervená. Happy ke mě přiletí a schová se do šály. " Zzzzima." Jsou prostě úžasní.

Chceš půjčit deštník?Kde žijí příběhy. Začni objevovat