Lucy:
Kde je?! To mám jít někam sama nebo tam mam "někam" jít?!! Čekám už hodinu, ale já ho pořád nevidím. Nadechnu se a budu přemýšlet, zda jít pryč nebo zůstat. Už tu měl být před hodinou... určitě se na mě vykašlal. " Znamená to, že se mnou končí?.." s tím se smutně vydám do ulic Magnolie.
Skončila jsem sama.. Silvestra strávím sama a asi se rozešel se mnou. Hodně to bolí, hodně. Ucitím jak mi tečou slzy. Využil mě? Ale na co? Moc se mezi námi nestalo, jen jsme si povídali a trávili spoustu času spolu. Takový to je, když se s tebou někdo rozejde? Nemůžu. Já myslela, že to myslí vážně.. vypadalo.. vypadalo to tak reálně, když mi říkal jak mě má rád.
Sednu si do rohu jedné uličky mezi dva kontejnery. Nohy si přitáhnu rukama k sobě a nechám téct slzy různých pocitů. Je mi strašná zima z toho sněhu. Proč jsem si nevzala něco teplejšího (má zimní boty, silónky, sukni, kabát, rukavice)? Nechci teď nikoho vidět. " Jsem ošklivá, hnusná, nudná nebo co? Nemusel mi takhle ublížit!" Zakřičím emoce. " Ale, ale... koho tu máme? Rozchod? Takže budeš sama?" Uslyším slizký hlas. Pak se objeví dva velcí chlapíci. Jeden má jizvu přes bradu a druhý má potetovaný obličej s mastnými vlasy. Radši si stoupnu, začnu mít strach i nohy plný adrenalinu. " Co chcete?" Zeptám se. Muž s jizvou se zasměje a příjde blíž ke mě, takže jsem úplně namačkaná v rohu. Připadám si jako by mi bylo pět let o proti němu. " Hm.. Co chceme?! Jen si pohrát.." chytne mi ruce velkou silou do vzduchu. Začnu kopat nohama, ale to nepomůže. " Ricku! Máš můj oblíbený silvestrovský nůž?" Koukne do zádu za ním. " Nemůžete mě nechat?! Dnes jsem měla už dost!" Plivnu mu do jeho hnusného obličeje. Zamračí se a jeho oči jsou plné vzteku i hněvu. " Myslel jsem, že tě jen obereme o prachy.. Ale teď už mám jiný názor!.. Ricku! Ten nůž!!" Jediný na co myslím, je růžovovlasý kluk jak se usmívá. Slzy tečou tak rychle i velce jako vodopády. Jak dostane muž s jizvou nůž, chytne mi ruce jen jednou rukou, zatím chytne do druhé nůž. " Poslední slova?" Jsem zticha. " Budeš mlčet nebo povíš ty slova?! Nemám čas!!" .
.
.
.
.
.
.
.
.
" Natsu!"
Zařvu svá slova. Nevím proč zakřičím právě jeho, ale prostě to tak je. Zavřu oči a čekám na můj poslední nádech a pak jen dlouhý výdech až do smrti. " Sakra!" Zářičí někdo. Najednou mi muž pustí ruce a já spadnu na zem. " Ty bastarde! To ti nikdy neodpustím!!" Ozve se někdo. Otevřu mokré oči, abych zjistila kdo je můj zachránce. Cože?! To bych nečekala. Protože je to..Omlouvám se, že je to krátké, ale já jsem měla trochu času.. Tak proč toho nevyužít když se nudím😁? Doufám, že byli veselé Vánoce!
Vekraa💗
ČTEŠ
Chceš půjčit deštník?
RomansaDívka jménem Lucy Heartfilia s krutým životem kráčí ulicemi Magnolie.Jde bez deštníku se slzami po tvářích se svoji minulostí.. " Chceš půjčit deštník?" Poví on.. " Ano." Poví ona.. Začne Lucy cítit štěstí jako před tím, než umřela její maminka?..