To jest dziwna miłość

463 55 9
                                    

Wesoły Polska podszedł do okienka. Kolejka na poczcie była ogromna,ale wreszcie po godzinie stania w miejscu dopchał się do celu. Kobieta siedząca po drugiej stronie uśmiechnęła się i powiedziała:

-Pan Łukasiewicz?-chłopak skinął głową i odebrał paczkę. Do domu wrócił biegiem,cały czas myśląc co tam jest. Spodziewał się,że Gilbo wyśle list albo maila. Ale paczkę?! Może kupił mu ten zafelisty,różowy kubek z Drezna? Kiedy dobiegł otworzył  z hukiem drzwi i nie martwiąc się zamykaniem ich pobiegł do kuchni. Położył przesyłkę na stole i zaczął niecierpliwie rozdzierać papier. Kiedy zobaczył,że w środku jest tylko koperta niemal się rozpłakał. Obrażony niechętnie sięgnął do koperty i ją otworzył. Ze środka wyleciały kolorowe,błyszczące serduszka i małe suszone kwiatki. Foch przeszedł automatycznie,więc blondyn ochoczo wziął w palce list. Pierwsze zdanie (jak i dopiska o wymownym wydźwięku : 1410) sprawiły,że się zachwiał z wrażenia. Jednak z każdym kolejnym uśmiechał się coraz mocniej. W efekcie przy ostatnim zdaniu popłakał się dogłębnie wzruszony. Gilbert to degenerat i menda,w dodatku ExZakon Krzyżacki ale odwzajemnia jego uczucia. Wziął do ręki telefon i wysłał czerwonookiemu SMS.

-Gilbert!Mendo!Ja ci życie spierdoliłem?A nie ty mi?No ale nie o tym. Totalnie to znaj łaskę pana. Ja totalnie też cię kocham <3 ;* 

Raport doręczania zakomunikował,że Gilbuś już wie. Ich miłość jest dziwna,nienormalna i bywa bolesna,ale żaden nie zamieniłby jej na inną.

 Ich miłość jest dziwna,nienormalna i bywa bolesna,ale żaden nie zamieniłby jej na inną

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Jestem zbyt dobry na miłość...Kogo ja oszukuję?! ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz