osudný stream

296 44 5
                                    


Pohled Michala:

Něco vám řeknu, nakupovat vánoční dárky je peklo. Dvě hodiny běhám po obchodech a to myslím doslova, malém jsem srazil nějakou paní jak jsem spěchal. Stále nemám ani jeden dárek, zašel jsem do knihkupectví a prohlížel si nějaké knížky, pak jsem si všiml stojanu s hrníčky a lžičkami se jménem. No není to úplně nejlepší ale ale alespoň něco. Ještě mi zbývá dárek pro Radka tomu přece takovou blbost koupit nemůžu. Má rád kávu tak, bych mu mohl koupit nějaký mix různých druhů. To jsem taky udělal a když jsem dorazil domů okamžitě jsem padl do postele. Projel jsem YouTube a zjistil že Bax streamuje, byl to drank stream s housem a Wedrym. Skvělý můžu se kouknout než usnu, jenže kdybych věděl že se tam stane něco kvůli čemu nebudu schopný vůbec usnout, tak bych na to ani nezačal koukat...

Pohled Radka:

Celý den jsem se usmíval jak měsíček na hnoji, je až neuvěřitelné že konečně mám to co jsem tak dlouho chtěl. Kluci si mě samozřejmě dobírají  ,, Hele sluníčko můžu s tebou počítat na stream?"  ,, Jo klidně" v půlce streamu jsme všichni tři byli docela opilý. Dokonce až tak moc, že na konci streamu jsme se s Baxem políbili. V tu chvíli mi nedošlo že stream ještě běží a jaké to bude mít následky...

Omlouvám se že je to krátký ale píšu to v buse 🙂 jaké následky bude polibek v opilosti mít?

Osud nám nepřálKde žijí příběhy. Začni objevovat