Veselé Vánoce

230 36 4
                                    


Pohled Michala:

Štědrý den je tady, jako každý rok vstanu zapnu si koledy a začnu zdobit stromeček. Potichu si zpívám a zdobím, snažím se nemyslet na to že jsem zase sám, nenechám tu úzkost kterou cítím vyjít na povrch. Obvolal jsem kamarády Jirku, Marwa, Honzu, Kela, Lakotýra atd. Popřál jim šťastné a veselé, nejdelší rozhovor jsem vedl s Honzou a Kelem. Zlepšili mi náladu, Honza naznačil že mě večer čeká překvapení. Moc jsem tomu ale nevěnoval pozornost. Až do večera jsem buď koukal na pohádky nebo na videa na YouTube. Připravil jsem si večeři a pak si sedl ke stromečku a jen relaxoval. Vzal jsem mobil a napsal Radkovi. ,, Veselé Vánoce Radku" zamumlal jsem, někdo zvonil tak jsem šel otevřít ,, Veselé Vánoce i tobě Míšo"...

Pohled Radka:

Jsem skoro u Michala, jestli to nevyjde tak Honzu uškrtím, je to totiž jeho nápad. Volal mi a řekl že se Míša trápí a nechce být na Vánoce sám, že bych za ním měl jít. Nejsem úplně přesvědčený o tom že mi odpustí nebo že bude rád až mě uvidí ale doufám v to. Když jsem stál před dveřmi Míšova domu, přišla mi zpráva shodou okolností od něj Veselé Vánoce Radku. Usmál jsem se a zazvonil, za malou chvíli otevřel ,, Veselé Vánoce i tobě Míšo" jeho výraz byl nepopsatelný, ten šok že mě vidí byl tak obrovský že jsem myslel jestli se z něho nestala socha. Nic neřekl, pouze šťastně vydechl a aniž bych to čekal, políbil mě. Vtáhl mě dovnitř a zabouchl dveře. ,, Prosím řekni že můžeme být zase spolu" ,,Jestli mě stále chceš?" ,,To víš že chci, tohle je ten nejlepší vánoční dárek jaký jsem mohl dostat." Řekl nadšeně a spojil naše rty v něžný ale přesto vášnivý polibek...

Tak se nám na Vánoce dali kluci dohromady. Jste rádi?

Osud nám nepřálKde žijí příběhy. Začni objevovat