2 gün sonra
Borandan
Yavaşça gözlerimi açtım, hastanede hala Serkan'ın uyanmasını bekliyordum. Ama baktığımda hareket ettiğini gördüm.
''Serkan! Serkan!'' diye seslendiğimde gözlerini açıp bana baktı.
''Boran..'' dedi kısık sesle, uyanmıştı sonunda sarıldım ona. Çok canı yanmasın diye geri çekildim hemen ve oturdum karşısına.
''Neden yaptın böyle bir şey?'' dedim merakla. Kafasını pencere tarafına çevirdi. Gözünden yaşlar süzülüyordu.
''Serkan söyler misin?'' dediğimde hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
''Boran bana orada hiç iyi davranmadılar.'' dedi ve bana baktı.
''Nasıl ne yaptılar sana?'' dediğimde gözlerini kapatıp ağlamaya devam etti.
''SÖYLESENE!!'' diye bağırdığımda içeri doktor girdi. Ben tutup çıkarmaya çalıştı ama izin vermedim. En sonunda doktor dışarı çıktı ben yeniden Serkan'ın başında durdum.
''Lütfen anlat..'' dedim zor tutuyordum kendimi ağlamamak için.
''Boran Bana Dokundular!'' diye bağırdığında şok içerisinde ona döndüm.
''Ne?'' dedim şaşkınlıkla.
''Boran bana hiç acımadan el sürdüler. Dövdüler, işkence ettiler. Orada bir Amerikalı gardiyan John vardı hepsini o yaptı. Bana bir seçenek verdiler o da ; ölmekti.'' dediğinde gözlerimden akan yaşları tutamadım. Sinirden yanımda duran sandalyeye vurdum.
''Be- Ben çok özür dilerim Serkan.. Bilseydim-''
''Bilseydin ne olurdu Boran? Ben artık ölmüş birisiyim lütfen gelip beni şuracıkta boğar mısın?'' dedi, Allah'ım ben ne yapmıştım. Ona dokunmuşlar idi. Erkekliğine el sürmüşlerdi. Şuan ne hissettiğini bilemiyordum.
''Hayır Serkan, bunun intikamını alacağız beraber. ''
''İntikam ; acizliktir , sadece korkaklara mahsus bir şeydir. Biz öyle değiliz Boran. Bırak beni öldüreyim kendimi, yoksa çok can çekişirim. '' dedi sulu gözlerle.
''Bunun intikamını sen ister ya da isteme ben alacağım. Sana bunu yapanı ÖLDÜRECEĞİM.'' dedim ve odadan çıktım. Kapıyı kapatır kapatmaz yere çöküp ağlamaya devam ettim. Elimi yumruk yapıp dişlerimle sıktım ki ses çok çıkmasın diye. Kendimi asla affetmeyeceğim.
Miraydan
''Nasılsın Murat?'' dedim ve masaya oturdum. Çok endişeli gözüküyordu.
''İyi değilim Miray. Hiç iyi değilim.'' dedi, o sıra elinde bir şey ile oyalanıyordu.
''Ne olduğunu anlatacak mısın?'' dediğimde kafasını göklere kaldırdı ve derin bir nefes aldı.
''Miray, baban benden bir şey istiyor. Eğer kötülüğe geri dönersen mutlu olacak. Dönmez isen seni öldürecek.'' dediğinde kahkaha atmıştım.
''Şaka yapıyor olmalısın demi?'' derken hala kahkaha atıyordum. Elini yumruk yapıp masaya vurdu, sıçradım. Herkes bize bakınca gülmeyi kestim.
''Şaka yapmıyorum. Şuan bile biri bizi izliyor olabilir. Sadece çok dikkatli ol Miray. Ben gideceğim bugün İstanbul'a babanla konuşacağım. Sadece senden yapmanı istediğim şey kötüymüş gibi görün.'' dedi ve elimi tuttu.
''Ben kendi başımın çaresini bakarım. Kötü olmaya da gerek yok çünkü artık iyi biriyim. Babama şunu ilet 'sevgili biricik kızı artık iyi biri. ' diye iletirsin artık.'' dedim ve masadan kalktım.
''Miray!'' diye sessiz bağırarak sesleniyordu bana.
''Ne!'' dedim.
''Dikkat et! Baban sandığın kişiler gibi biri değil. Lütfen dikkat et.'' dedi ve ilaveten '' Eğer geri dönmez isem bil ki seni hep seveceğim. Çünkü yaşayacağımı sanmıyorum..'' dedi.
''Helal olsun sana hakkım.'' dedim ve taksiye binip eve geri gittim. Eve geldiğimde Boran evdeydi. ''Hoş geldin.'' deyip yanağından öptüm ama o pek hoş değildi.
''Ne oldu?'' dediğimde bana sadece baktı.
''Boş ver.'' dedi ve odasına geçti. Bende peşinden gittim.
''Neler olduğunu anlatır mısın?'' dedim ama hiç takmadan üzerindekilerini değiştirdi.
''BORAN ANLAT!'' dediğimde bana döndü ve şunu dedi;
''İntikam kötü bir şey mi?'' şimdi neden böyle bir soru sormuştu ki bu.
''İntikam kötü bir şey değil benim açımdan.'' dedim. Bana yaklaşıp sarıldı bana.
''Seni sevdiğimi hiç unutma tamam mı? Hep seveceğimi de.'' deyip boynumdan öptü ve geri çekildi.
''Sen gerçekten iyi değilsin. Bana anlat derdini yardımcı olayım sana.'' dedim. Dinlemedi, ceketinden silah çıkarınca korktum. Silahı kontrol edip beline taktı.
''Karışma olur mu?'' dedi ve odadan çıktı peşinden gittim. Kolundan tutup kendime çevirdim.
''Ben eski kötüyüm Boran unuttun mu? Ne yapacaksan beraber yapalım. Bana şimdi her şeyi anlatıyorsun!'' dediğimde dudağıma hafif öpücük kondurdu ve geri çekildi.
''Serkan'a dokunmuşlar.'' dediğinde beynime bir kaç saniyeliğine kan gitmemişti resmen.
''Allah onların belasını versin.'' dedim kendi etrafımda dönerken.
''Verecek zaten !'' dedi Boran ve evden çıktı, bende çıktım hemen. Boran benden daha hızlı hareket ediyordu. Arabasına binip ilerledi. Bende arkasından taksiye atladım ve onu takip ettim. Hava kararıyordu ve ben gittikçe korkuyordum. Cezaevinin önüne gelince durdu. Bende sessizce taksiden indim ve onu izledim. Tamı tamına 2 saattir sanırım birini bekliyordu. Sonunda biri içeriden çıktı Boran ona bir şey sordu adam onu ittirince çok sinirlendiğini görmüş gibiyim. Yol boyunca adamı takip etti bende onu. En sonunda adam dar bir sokağa girdi, o sırada Boran adamın üzerine atladı ve onu bayılttı. Onu o dar sokak boyunca sürekledi ve bir boş yere soktu. Bende peşlerinden gittim. Adamın üstünde ki her şeyi aldı. Adam sersem sersem uyanmaya başlamıştı. Kendi aralarında İngilizce konuşuyorlardı , en sonunda Boran silahını çekti adama. Adam kahkaha atıyor bazı şeyler diyordu. Boran silahla sinirle kafasını ovdu ve yeniden adamın kafasına dayadı silahı.
''Seni öldüreceğim!'' dedi Türkçe Boran. O sıra bir şey yapmasın diye içeri girdim. Ben görünce şaşırdı.
''Ne işin var burada Miray?'' dediği sırada yerdeki adam silahı çevirip kendi eline aldı. Hemen fark edip üzerine atladım adamın bir kaç yumruklaşma oldu. Boranda bana yardım ediyordu şuan boğuşuyorduk. Ve silah patlama sesi duyuldu...
*1. soru : sizce kim vuruldu?
*2.soru : İntikam gerçekten nasıl bir şeydir?
*3.soru : Siz Boran'ın yerinde olsaydınız ne yapardınız?
*4.soru : Sonra ki bölümler de ne olacak?
*5.soru : Sizce Serkan neler hissediyor?
/Arkadaşlar yeni hüzünlü bir bölüm eğer yorum yoksa yeni bölümde yoktur. Sizi seviyorum canlar öpüldünüz... /
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyiler ve Kötüler (Tamamlandı)
Teen Fictionİki düşman okulun öğrencileriydi onlar. Bir Lider Boran , diğer bir Lider Miray. Sizce bunların hikayesi nasıldı? *********************