Borandan /1hafta sonra/
Evet bugün iğrenç bir gündü. Çünkü Serkan ile Amerika'ya gidiyordum. Valizim, biletim her şeyim tam olarak hazırdı. Beraber evden çıktık ve havalimanına gittik. Uçak 1 saat sonra kalkacaktı. Büfe gibi bir yere oturduk ve beklemeye başladık.
''Serkan sen neden 10.sınıfta gittin?'' diye sorduğumda bana döndü ve gözlüğünü çıkarıp baktı.
''Neden şimdi soruyorsun?'' dediğinde ellerimi açıp bilmem yaptım.
''Babamız beni burada okutmak istemedi. Bende annemin yanına gittim. Miray'ı arkadaşlarımı bu kenti bırakmak çok zor oldu..'' dediğinde resmen sinirden patlayacaktım.
''Mirayı ne kadar çok seviyordun?''
''Mirayı çok seviyordum. Onsuz bir günüm olmazdı. Çetemizi biliyorsun zaten, orada hep birlikteydik. Bize hürmet gösterirlerdi. Hatta sınıfta sahte şakasına nikah bile kıymıştık.'' dedi gülerek. Çok seviyormuş hadi oradan! Yalancı çok belli. Mirayı çok sevmiyordur bence.
''Şimdi seviyor musun?'' dediğimde bir kaç dakika sessizlik oldu.
''Bilmiyorum.. Ona kötü davrandım çok istemedim. O seviyordur ama inşallah beni..'' dediğinde sırıttım. Çünkü Miray eminim ki onu sevmiyordu. Uçağın kalkmasına 40 dakika kalmıştı. Telefonumun çalmasıyla irkildim ve oradan kalkıp ileri gittim. Açıp ''Alo?'' dedim.
''Boran..'' dedi , bu Miray idi.
''Numaramı nasıl buldun?'' dediğimde güldü.
''Bulamayacağım bir şey yoktur benim. Da sen gidiyormuşsun.'' dedi. Gayet iyi idi sesi hiç üzülmüş gibi değildi.
''Evet Serkan ile Amerika'ya '' dediğimde bir kaç saniye sustu.
''Serkan da geliyor demek.'' dedi. Onu özleyecektim ya.
''Özleyeceğim seni.'' dedim bir anda.
''Ben de seni iyi insan.'' dedi. Telefonu kapadım ve Serkan'ın yanına geri döndüm.
''Kimdi ?'' dediğinde 'boş ver' yaptım ve oturdum.
40 dakika sonra
Gitme vakti gelmişti eşyalarımı alıp uçağa geçtik. Gözüm hep arkadaydı belki Miray gelir diye ama hiç gelmedi. Ama hiç. Gözümden ufak bir yaş düşüverdi. Hemen silip oturdum yerime. Onu çok ama çok özledim şimdiden. Kavuşamadan gidiyordum belki hiç dönmeyecektim buralara. Belki bir daha göremeyecektim onu. Belki de öpemeyecektim hiç bir zaman. Ama hep kalbimde imkansız aşk olarak kalacaktı. Biz İyiler ve Kötüler idik.
******************
Miraydan
Gözyaşlarımı silip uçağın kalkmasını izledim. Evet, şuan gidiyorlardı. Onu göremeyecektim bir daha. Ama bilsin ki tek olmayacak. Yanına gidecektim. Bir yolunu bulup gidecektim! Okuyup çalışıp bir şey yapıp gidecektim. Onu sevmiştim.
Berkcan
Elçin ile bankta oturuyor Miray'ın gelmesini bekliyorduk. Birlikte kötü şeyler yapacağımızı söyledi ve biz de bekliyorduk onu. Bir saat sonra Miray geldi ve ne yapacağımızı anlattı. Elçin, Gökçe ve Rabia ile buluştu ve ona söylenenleri yapmaya gitti. Ben Alihan ile birlikte Boran'ın evine baskın yaptık. Miray da içeri girdi rahatça. Boran'ın annesi olayın şokunu atlatamamıştı.
''Size zarar vermeyeceğiz.. Sadece Boran Amerika da ne kadar kalacak ve nerede kalıyor?'' diye sordu Miray.
''B-Boran 6 sene orada tıp okuyacak ve orada çalışacak.'' dedi annesi.
''Hangi eyalette ?'' dedim.
''New York.'' dedi annesi. Miray evden çıkınca biz de kapıyı çekip çıktık.
Kızlar da bir kaç dakika sonra yanımıza vardılar.
''Yapıldı mı her şey?'' dedi Miray kızlara. Kızlar aynı anda kafalarını salladılar.
''Tamam o zaman Miray her şey hazır sen bu sene sınavı geçeceksin.'' dedim.
''Evet hem sen hem biz.'' dedi Alihan.
''Çok korkuyorum ama hadi bakalım.'' dedi Rabia.
''Korkan söylesin, bunu bulaşmasın..'' dedi Miray.
''Korkmuyoruz!'' diye bağırdı Gökçe. Miray gülünce hepimiz güldük ve elleri üst üste koyup havaya fırlattık. Biz bunu yapacak Mirayı sevdiğine kavuşturacaktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İyiler ve Kötüler (Tamamlandı)
Ficção Adolescenteİki düşman okulun öğrencileriydi onlar. Bir Lider Boran , diğer bir Lider Miray. Sizce bunların hikayesi nasıldı? *********************