#SafDeğiştirdi

448 30 2
                                    

Miraydan

Alihan beni eve bırakıp gitmişti. Hemen odama çıkıp yatağa attım kendimi. İçimde bir his yarın çok kötü geçeceğini söylüyor neden bilmiyorum..

******************

Sabahın yine ilk ışıklarıyla gözümü açtım,ellerimi yüzümü yıkayıp üstüme bir kaç giydim. Odadan çıkıp annemin yanına gittim. Alihan da buradaydı.

''Uyanmışsın.'' dedi ve gelip yanağımdan öptü.

''Sen ne arıyorsun burada?'' dedim soru işaretli gözlerimi ona çevirdim.

''Beraber gideriz diye düşünmüştüm. Hem annenle konuşacaklarım vardı..'' dediğinde kolundan çekiştirip kenara çektim.

''Ne dedin anneme!'' dedim kızgın ses tonumla.

''Merak etme Miray, dün geceden bahsetmedim. Sadece daha iyi bir anne olmasını ilettim.'' dedi. Yaptığı çok yanlıştı aslında ama gereken bir şeydi.

Çantalarımızı alıp evden çıktık. Okula doğru yürümeye başladık. 

''Miray, bana kızdın mı?'' diye sordu yürürken Alihan.

''Eh biraz.'' dediğim gibi telefonuma mesaj geldi. Açıp baktım.

Bad Teamdan

Berkcan : Gençler sonbahar için olan şeye geliyonuz değil mi?

Elçin : Elbette

Gökçe : Elçin kendi adına konuş. Ben gelmeyeceğim.

Ben : Gökçe geleceksin hep beraber gideceğiz.

Gökçe : Miray emin misin? 

Alihan : Miray ne diyorsa unutmayın Lider o!

Berkcan : Yani gidiyoruz. Hem gittiğimiz de belki Boranlara kötü şeyler yaparız.

Rabia : Olur valla Berkcan bu fikir iyidi.

Murat : Tamam herkes geliyor konu kapasın. Telefon titreşmekten dans ediyor.

Ben : Allah Allah bak sen konuyu kapamak ne! RANDOM ATIN!

Alihan : SADdFIASDİOPASJPDİOASD

Alihan : SADFJASDOPASOD

Rabia : SDJASODJPASOJKDPASKDĞASKDKASDPLSA

Elçin : BUM BUM BUM TAM TAM !

Gökçe : ÇİKİTA MUZ MUZ MUZ ÇİKİTA MUZ!

Berkcan : Bensiz random ha? IDFHSIODJSIOAJDPASOJDOASKDĞOASK

Murat : İyi kesin dedim ha! yazdı ve herkes son görülme oldu. Biz de Alihanla okula varmıştık. Alihanla okulun kapısından girer girmez müdür tarafından durdurulduk.

''He Müdürüm ne oldu?'' dediğimde gülüp kağıdı gösterdi. Alihan kağıdı alıp okumaya başladı.

''Okuldan atılmanız için bir dilekçe toplanmış. Herkes sizden çok korkuyormuş. '' dedi. Alihan kağıdı buruşturdu ve müdürün yüzüne attı. Sonra elimden tutup çekiştirmeye başladı. Müdür arkamızdan bağırdı ama nafile. Sınıfa geldiğimiz de bizden sadece Gökçe vardı.

''Gökçe öğrendin mi?'' diye sordum. O da başıyla onayladı. Diğerleri de geldi ve tam takım olduk. Onlar öğrenmişlerdi ve sinirliydiler. Sonra içeri Boran ve grubu girdi. Grubu sırasına geçti. Ama Boran bizim yanımıza geldi.

''Atılmanız için dilekçe imzanlanmış.'' dedi. Ayağı kalkıp işaret parmağımı göğüsüne tuttum.

''Senin Fikirindi!'' diye bağırdığımda grubu hemen yanımıza geldi. Boran şaşkındı ama benim gözlerimden ateş püskürüyordu.

İyiler ve Kötüler (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin