'עשית מה?' צרחה יצאה מפיה של ג'י וו וכמעט שומטת את הספר שהיה בידה.
שפשפתי את אוזני, 'אין צורך לצרוח. אני שומעת היטב, עדיין' את המילה האחרונה מלמלתי בשקט.
'את רוצה להגיד שאת הסכמת להצעה של היצור הזה? שכחת כמה דברים יש לך על הראש? אז עכשיו את צריכה להיות השפית האישית שלו? החלקת על השכל או מה?' היא התפרצה עליי באין סוף שאלות.
נאנחתי ודחפתי את ראשי לאחור, 'את רק יותר מבאסת אותי' אמרתי ובלגנתי את שערי, מותשת מהכל.
'היית צריכה לאיים עליו שאת הולכת לשבור לו את הטלפון, נראה אם הוא היה עדיין שמח' היא דיברה והזעיפה את פניה.
'עם כמה שהבחור הזה קוץ בתחת אני לא בן אדם שיעשה דבר כזה' מלמלתי באנחה, מביטה על התקרה בייאוש.
ושניה לאחר מכן הכרית פגעה בתוך הפנים שלי, הזזתי אותה והסתכלתי על ג'י וו במבט עצבני.
'אל תסתכלי עליי ככה, את יודעת שזה מגיע לך. והכל בגלל שאת אדם טוב מדי' היא אמרה והניחה את ידיה על מותניה.
זרקתי עליה בחזרה את הכרית אך היא הצליחה להתחמק ממנה ונשפתי בבוז, 'תספרי לי משהו שאני לא יודעת' דיברתי בקול שקט.
'מתי תקני עץ אשוח חדש?' היא העבירה את הנושא כשראתה שמצב הרוח שלי אינו משתפר, משכתי בכתפיי ועניתי 'אני לא יודעת'.
היא נאנחה, 'במקומך לא הייתי קונה. יש לך עץ אשוח מעולה אפילו שהוא קטן'.
התרוממתי ממצב שכיבה, 'אני רוצה שהפעם זה יהיה מושקע ובמיוחד כשהורי מגיעים' אמרתי בקביעה.
היא גלגלה את עיניה, 'איך שתרצי' היא אמרה.
'אני מקווה שתאהבי את הקישוטים שהבאתי לך' היא הוסיפה כשקמה ממיטתי, התרוממתי יחד איתה וחייכתי לעברה חיוך קטן.
'איך אני לא אוהב אותם? תודה על העזרה, ג'י וו' חייכתי חיוך אמיתי ומודה.
'תפסיקי להודות לי. אנחנו כמו אחיות, ברור שאעזור לך תמיד' היא אמרה בקול רם.
חיבקתי אותה מהצד כשאני קוברת את ראשי בה, 'אני אתגעגע אלייך' אמרתי בקול של בכי.
היא רק צחקה וחיבקה אותי בחזזרה, 'אני לא אהיה פה רק בחג. ברור לך שנהיה בקשר טלפוני כל הזמן כן?'
הנהנתי את ראשי ופירקנו את החיבוק ונפרדנו והיא יצאה מדירתי.
נשענתי עם גבי על הדלת, עוצמת את עיני ונאנחת בשקט.
עוד שעה אצטרך ללכת לדירתו של השכן,
שדרך אגב היה שמו,
מין יונגי.
YOU ARE READING
Make A Wish ○ M.yg
Romance||הושלם|| כל התארגנויות לקראת הכרסימס מתקרבים, וסו-יונג נרגשת מהבואו של החג ויותר מכל שהוריה באים לבקר אותה כל סוף לאחר כשנתיים שלא ראתה אותם. היא משקיעה את כל יכולותיה בהכנות דירתה ובבישולים לקראת בואם כדי שהכל יראה בצורה מושלמת. היא מתרוצצת בין לי...