בדיוק שהתכוונתי להכניס את המגש של העוגיות לתוך התנור אפייה, טלפון הנייד ששהה על השיש של המטבח החל לצלצל.
נשכתי את שפתי וזירזתי את עצמי בלהכניס את המגש בצורה מגושמת אל תוך התנור כדי שאוכל להספיק לענות לשיחה. הלכתי לכיוון הכיור ושטפתי את ידי במהירות וניגבתי אותן בבד של מכנסי הטרנינג שלי.
מיד רצתי אל הטלפון, עונה במהירות אל השיחה וחוטפת מבט אל השם שהופיע על הצג של המסך.
חייכתי בשמחה שגיליתי שזאת הייתה אחותי הגדולה, גה און.
'סו יונג, מה קורה?' היא שאלה כשקולה היה נשמע די מתוח.
'גה און, כמה טוב שהתקשרת' עניתי בהתרגשות, וזאת הייתה הזדמנות טובה להתייעץ איתה לגבי המאכלים שאוכל להכין לכבוד בואם של הורי.
'אני בסדר גמור. איך אצלך בעבודתך החדשה?' הוספתי כשהסתובבתי ליד התנור ומבחינה בפתאומיות ששכחתי לכוון את הטיימר.
הצמדתי את הטלפון אל אוזני ותמכתי בכתפי על מנת שהוא לא יפול, ובנתיים ושמתי את הטיימר בדיוק לשעה.
אני שומעת את קולה מצעד השני, 'כמובן שאני מאושרת להיות כל סוף עורכת דין. חלום חיי התגשם' היא סיפרה באושר.
הזדקפתי ושמחתי בשבילה, היא המשיכה לספר לגבי המשימות שקיבלה ורק בסוף היא נזכרה לשאול איך שלומי בלימודים.
הוצאתי אנחה קלה, 'האמת שאני מרגישה כבר חסרת כוחות, אני עמוסה מכל צד ובקושי יש לי שניה לנוח' התוודתי בפניה, 'את יודעת כבר מה אני חושבת לגבי הנושא שבחרת לעסוק בו' היא אמרה בחוסר בושה ועצרתי אותה מלפני שתגיד משהו שיפגע בי.
'אני לא מתחרטת במה שבחרתי, גה און. לכל אחד יש חלומות משלו וזכותו לפעול לפי רצונותיו'.
היא שתקה לכמה שניות, 'את צודקת. לא התקשרתי כדי שנריב, סו יונג. רציתי לומר משהו חשוב' היא התחילה לומר,
'זה לגבי החג' היא הוסיפה וניסיתי להבין לפי קולה האם אני אמורה לדאוג או לא.
אך לפתע דממה השתררה מצד השני וקראתי בשמה כמה פעמים אך לא היה שום מענה מהצד השני.
הבטתי אל המסך השחור, לוחצת על הכפתור העגול ונאנחת כשאני מבינה שהוא נכבה.
צעדתי אל חדרי יחד עם הטלפון הכבוי ומחברת את הכבל לתוך הטלפון כדי שיטען.
כעבור כשעה וקצת, ניגשתי אל התנור, מסניפה את ריחם המתוק של העוגיות שהכנתי במו ידיי. שמתי כפפות עבות, פותחת את התנור ומוציאה את המגש של העוגיות בזהירות.
YOU ARE READING
Make A Wish ○ M.yg
Romance||הושלם|| כל התארגנויות לקראת הכרסימס מתקרבים, וסו-יונג נרגשת מהבואו של החג ויותר מכל שהוריה באים לבקר אותה כל סוף לאחר כשנתיים שלא ראתה אותם. היא משקיעה את כל יכולותיה בהכנות דירתה ובבישולים לקראת בואם כדי שהכל יראה בצורה מושלמת. היא מתרוצצת בין לי...