karakterler

2K 77 43
                                    

♤ Samsung medical center♤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Samsung medical center♤

💫hastanede karmaşık aşkları ve yönetimi görmeye hazır mısınız? 💫
💦karakterlerin iyi yönleri olduğu kadar kötü yönleride var lütfen neden benim biasim kötü diye eleştiride bulunmayın bu bir hikaye tabiki iyiler oldukça kötüler de olacak bu sebeple arkanıza yaslanıp hikayeyi okumanın keyfini çıkarın :)💦

💫hastanede karmaşık aşkları ve yönetimi görmeye hazır mısınız? 💫💦karakterlerin iyi yönleri olduğu kadar kötü yönleride var lütfen neden benim biasim kötü diye eleştiride bulunmayın bu bir hikaye tabiki iyiler oldukça kötüler de olacak bu sebepl...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kim nam-joon
29 yaşında
Beyin cerrahı
İngilizcesi çok iyidir ve 3 dil biliyor (japonca ingilizce çince )
Hastanenin Baş hekimi
Ilsan'da doğdu. Sakar biri olduğu kadar düşünceli biridir . Düzensiz biridir .
Kendisinden küçük bir kız kardeşi vardır .kıyafet satın almayı çok sever
Dikkatli, ürkek, birçok gereksiz düşüncesi olan, ruh haline göre birden öne çıkan, para konusunu çok fazla takmayan, kıpır kıpır, başkalarını önemsediğini düşündüğünüz anda bir şeyleri kırdığını görüp bu düşüncenizden sizi vazgeçiren, aynı anda birçok işi bir arada yapamayan, havalı, seksi ve daha fazlasına sahip olan biri. Başkalarının görüşlerine önem veren biri ve duygularına göre hareket eder ..hastanede ki konumu sallantıda bunu sağlamlastırmak için herkes gibi çabalayan bir namjoon göreceğiz. ..
■□■●■●■●■●■○■○■○■○■○■○■○■○■○■○
Kim seokjin
Gwacheon da doğdu
31 yaşında
Çocuk doktoru
Hobisi Super Mario figürleri toplama
Sessiz ve sakin biridir ancak çok konuştuğunda en çok o konuşur. Her zaman özgür olmak ister. Sakin biridir. Nerede ne yapıp ne yapmaması gerektiğini bilen biri.
sinirlendiğinde gözü hiçbir şey görmeyen biri.
Babası hastanenin kâr ortaklarından biri ve babası hastaneyi jin'e bir ortak olmadan devretmek için çaba sarfediyor .bazen iki ortak arasında çıkan kavgalardan etkilenen iki doktorun nasıl tepki vereceğini keşfetmiş olacağız . Ayrıca alanında uzman bir doktor ancak onunla aynı branşı paylaşan en az onun kadar inatçı olan bir doktorla olan çatışmalarını ve jin'in bunlarla nasıl başa çıkacağını hep beraber görmüş olacağız .
■○□•□•□•□•■○■○■○■•■•■•■•○■○■•■•■••○
Park jimin
28 yaşında
Busan da doğdu
Kalp cerrahı
Kendinden küçük 97 li bir erkek kardeşi vardır .
İngilizcesi kötü olan doktorlardan biridir.
Ancak az japonca biliyor .
Göz gülümsemesi ile tanınır ve ilgi görmekden hoşlanır .
Merkezde olmak için hırslıdır.
Çekingen biri . (Yerine gore). Canlı bir kişiliğe sahip ve gülümsemeyi sever. ve kendini şikayet eden bir kişiliğe sahip. Bazen çok öfkelenir, ayrıca şirin şeyleri sever.
insanlara çok şirin bir şekilde yaklaşır .
Genel olarak kibar ve nazik biridir, çok düşüncelidir.. Güzelce cevap verse de bazen denileni yapmaz. Oldukça inatçıdır. Çok çaba isteyen bir karaktere sahip.
Efor gerektiren bir kişiliği var, ayrıca kan grubu A olan 3 kişiden biri ve kaybetmekten nefret eder..
Hastanede genelde ilgi odağı biridir .Ayrıca hasta olmayan insanlar bile sırf onunla iletişim kurabilmek adına hastanenin randevu defterini kalabalıklaştırmaktadır.
Babası hastanenin diğer ortağıdır ve dolayısıyla iki ortaklar arasında yaşanan olaylar oğullarınıda etkilemektedir.
Yeni gelen kalp cerrahı ile talihsiz bir tanışmanın ardından ikilinin arası 2. Dünya savaşı tarafları gibi.
Yarışın galibi kim olacak hikayede hep beraber öğreneceğiz.
•●○●•●•●•□•□°□°■°■•■•■•■•■■•■•°□•□•□•
Kim taehyung
28 yaşında
Kalp cerrahı asistanı
Kan grubu AB
Daegu da doğdu .
Hayat felsefesi babası gibi biri olmak
Garip görünse de bu onun bir konsepti. Bir şeyi yapmadan önce sorar, çok detaycı biridir .
Hastaneye yeni atanan doktorun Asistanlığını yapmaktadır. Ancak en iyi arkadaşı ile Asistanlığını yaptığı doktor arasında kalmaktadır .zamanla arkadaşının yanında olsada duyguları aşka dönüşmektedir. Ve bununla ilgili yaşadığı maceraları hep beraber hikayede göreceğiz ..
•●•□○□°□°□°•□•□•□°■•□○□•■°■°■•°●•●□•
Jeon jungkook
26 yaşında ve Busan da doğdu .
Kan grubu A
Kalp cerrahı asistanı ve diğer asistan olan taehyung ile yarış içerisindedir.
Bazen gürültülü, bazen sessiz, hırs ile dolu ve bence birazcık aptal. Yapmak istediği çok şey var. Kaybetmeyi sevmez ve gururuna çok önem verir. Dürüst olmak gerekirse birçok şeyi yorucu bulur.
Kendinden bir şey yapılması istendiğinde bunu geri çevirmede pek başarılı değil.
Bireyselci, kıyafetlerini paylaşmaz.
duygularını belli etmede kötü biridir .
Yeni gelen doktor ile iyi anlaşıyordur ancak asistanlığını yaptığı doktor ile anlaştığı arkadaşı iki düşmandan farksızdır.
•□•●•□•□•□°□°°■°■°■•■•□•□••□•□•■■°■°■
Jung hoseok
29 yaşında
Gwangju da doğdu
Çocuk cerrahı asistanı
Her zaman canlı ve güzel kişiliği olan, kendinden küçüklerini seven, kendinden büyüklerine sadık biri.
İnsanlarla uğraşmayı (şakalaşmayı) sever, canlı ve pozitif bir kişiliğe sahip
Etrafındaki insanları bile mutlu edebilen bir kişiliği var. Çevresindekilere karşı çok sevgi dolu biri. Sinirlenmeyen ve kibar birisi.
Ve böceklerden hayaletlerden korkan biri .
Bahar ile çocukluk arkadaşı ancak bahar'in babasının vefatından sonra lisede ayrılıyorlar ama kader tekrardan onları aynı hastanede karşılaştırıyor.
•□•●•●•□•□•□•■•■○■■○○■■•■°■•■•■•■•■•
Min Yoongi
Daegu da doğdu
30 yaşında
Kan grubu 0
Basketbol oynamak ve fotoğraf çekmeyi seviyor
Suga'nın ağzından ; Bir şeyler üzerinde fazla durmam. "Hoşlanmak" gibi kelimeleri severim, "Hoşlanmıyorum" gibi kelimeleri ise sevmem. Genelde tembellik yapsam da keyif aldığım şeyleri yapmak konusunda hiç tembel değilimdir. Genelde insanların arkalarından konuşmaktansa onlarla yüzleşirim..
O havalı biri. Kendi düşüncesine göre kişiliği oldukça güçlü. Bazen aslında umursasa da umurunda değilmiş gibi davranır. Çok dağınık ve (düşünceli) gibi görünse de aslında oldukça dikkatlidir. O, böyle bir kişiliğe sahip.
Çok konuşkan biridir
Beyin cerrahı asistanıdır ancak tembellikleri onun başına bela
açacaktır.
°□•□○□○□•□•□°■°°■■°■°■•□•■■°■°■°■°■°
Bahar
26 yaşında
Beyin cerrahı
Annesi ile birlikte Kore'de yaşamaktadır.
Babasını küçük yaşta kaybetmiştir. jhope ile çocukluk arkadaşıydı ama babası öldükten sonra jhope ile yolları ayrılmıştır.
Dövüş sanatlarına ilgisi vardır .
Boş zamanlarında dans etmekle ve müzikle ilgilenir .
Ve yardımsever biridir .
Bahar işinde uzman ve çalışkan bir kişiliğe sahiptir.
4 dil bilmektedir.
Hastanenin Baş hekimi ile birlikte çalışmaktadır.
Zamanla iş arkadaşlığı Bahar tarafından aşka dönüşmeye başlar ancak Rm başka bir aşkın peşinden koşmaktadır. Olayların gelişim sürecini hep birlikte görelim .
°●•□•□•■°■°■°■°°■•□•□•■•■°■°■°■°■°■°■
Ceren
24 yaşında
Kan grubu A
Çocuk cerrahı
Asi bir kişiliğe sahiptir .genelde hastanede çıkan olayların altından o çıkar .
Sert görünümünün ardında aslında çok duygusal bir kişilik yatmaktadır.
İnsanlara yardım etmeyi sever .
Hastenenin gözde doktoru ile arası hiç iyi değildir yapmak istediği şeyler genelde onun tarafından bozulur .her şey karşılıklı derler ya ikiside birbirinin işine burnunu sokmaktadır ancak hiç anlaşamayan kedi ve köpek gibidirler.
■°□○□□○■•■°□□•□○□○■•■•■•■°■■°■°■°■
Arzu
24 yaşında
Kan grubu B
Kalp cerrahı
Genelde yalnız çalışmaktan hoşlanan biridir .
İnatçı biridir ancak onu ikna etmek kolaydır tabi ikna karşısında ki insanın ikna kabiliyetine bağlı :)
Hırslı biridir bir şeyi yapmak isterse yapana kadar uğraşır .
Genelde çok isyankar davranan biridir ve negatif düşünceler ile kendine bir evren çizmiştir.
Dünyaya sadece yaşayıp ölmek için geldiğini ve hayatının tadını çıkarmayı bilmeyen bir kişiliktedir.
Hobileri şiir yazmak ve tatil günlerinde kahvesini alıp pencereden manzarayı izlemek .
Ancak hastanede tanıştığı biri onu değiştirmek için çabalamaktadır
Chungnam'da bir hastanede çalışıyordu ancak bazı sebeplerden ötürü bu hastaneye atandı
Ancak meslektaşı ile talihsiz bir tanışma yaşadığı için bütün gözler neredeyse onun üzerinde en ufak hatasında hastaneden kovulma riski ile karşı karşıya.
Peki ya işler tersine dönerse ?
°□•□○■○■○■•■°■■■•■•■•□°•□□•□•■°■°■••
❣❣💕🙏🙈 sonradan süpriz karekterler eklenebilir🙈🙏💕❣❣
Not:karekterler ünlü değil ve birbirini tanımıyor olabilirler .
Ayrıca özellikleri 2014 yılında birbirleri ve kendi hakkında yazdıkları özellikleridir kurgu değil. :))

Crystal snowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin