I don't you know

53 9 12
                                    

Sabah kahvesini yudumlarken bir kaç hafta öncesini unutmaya çalışıyordu. Izin almıştı, yıllık iznini. Yapamazdı, kalbinde biri varken bir başkasını katamazdı bu oyunun içine. Bir kaç haftadır shi hyuk'dan haber yoktu, ilacı denemesi ertelenmişti. Elinde shi hyuk'un verdiği ilaçlar vardı, içmeyi her seferinde ertelediği. Bir tanesini alıp suyla beraber yutmuştu. Eli kalbine giderken sesli nefes verdi, en azından insanlık için bir şey yapacaktı.. sevinmeliydi.

" günaydın. "

Gördüğü yüzle sessizce bir günaydın mırıldandı. Hala utanıyordu. Duyguları olan bir insanla resmen alay etmiş gibiydi.

" bugün 10 da ameliyat var. Yani yaklaşık yarım saat. Bir şeyler yedin mi?"

Kafasına vurmuştu genç kız, ameliyatı olduğunu unutmuştu. Salaktı kesinlikle. Hızlıca odadan çıkarken koşmaya başlamıştı.

"Nere-"

Arkasından seslenmekle kalan taehyung merak etse de ameliyat olacak hastanın belgelerini hazırlaması gerekiyordu. Bir şeyi yoktur diyerek yoğun bakıma inmişti.

Koşarak lavobanın yolunu bulmuş kapıyı kapatmıştı. kusmaya çalışıyordu, kusması gerekti. Ameliyatın ortasında kriz geçirebilirdi.. kafayı yiyecekti.

"Unni?"

"N-nisa.."

"Neyin var?"

Hemen yanına çömelmiş saçlarını Geriye doğru toplamıştı.

"Içtin dimi?"

Kısa bir hmmlama sonrası göğüs kafesine elini koyarak kalkan ablası ile dudak büzdü. Elini yüzünü yıkamasını izlerken peçeteyi uzatıp geriye yaslandı.

"Bunu yapmak zorunda değilsin o ilacın ne halta yaradığını bilmiyoruz."

"Minkyu hastalıklı ve ne zaman nereden çıkacağını bilmiyoruz.. ayrıca onun gibi daha çok kişi olabilir. Bu yüzden ilacın geliştirilmesi lazım. "

"Gerçekten berbat. "

Başını sallayıp ameliyat yapılmadan önce yapılan toplantıya doğru ilerledi. Kusamamıştı. Berbat hissediyordu. Yapacağı bir hata bir insanın yaşamına müdahale etmek demekti.

İçeriye girerken içeridekileri kısaca selamlamış boş koltuklardan birine oturmuştu ama sadece iki boş vardı, biri kim içindi?

"Başlasak mı artık?"

"Birini daha bekliyoruz, efendim."

Merakla kaşlarını çatarak dosyayı almış verileri incelemeye başlamıştı. Bilmeyeli yeni kişi mi gelmişti. Omuz silkti yeni gelecek gidecek kişiler umrunda değildi.

Fısıldaşmaların susması ile dosyayı bırakıp başını kaldırdı. Kaldırdığı anda elini masanın yanında bulunan cam bardağa çarpmıştı. Kalbi deli gibi atıyordu, yaşadığı seraplar gerçekten hayatın onunla oynadığına dair bir kanıt gibiydi.

"Herkese merhaba, umarım iyisinizdir. "

Arzu, sadece koltuğa oturan kişinin her bir haraketini inceliyordu, O.. burada mıydı? Onunla göz göze gelmek istiyor muydu? Yüzüne bile bakmıyordu.

"Biliyorsunuzki geçen hafta yapılan kurul toplantısında seçilen kişi olduğum için bazı kural değişikliklerine  gittiğimi belirtmek isterim. Bunlar şimdi dağıtabilirsin. size dağıtılan dosyalarda yazılı, lütfen kurallara uyalım, hastalarımız bizim önceliğimiz olmalı değil mi?"

Bunu Arzu'ya bakarak söylemişti işte, duygusuz, soğuk, mesafeli.. geç kalmışlardı hastane çoktan gitmişti bile, shi hyuk'a ne olmuştu. Bakışlarını önüne indirmiş bir kaç konu daha konuşulduktan sonra dağılan kişiler ile ayağa kalkmıştı. Hoseok'u aramalıydı. Neler oluyordu? Merak kafasını yiyecek türdendi.

Hızlıca orayı terketmeyi düşünüyordu ancak ayağının önüne uzatılan ayakla durmuş nefesini tutmuştu.

"Ji-"

"Ameliyata senin yerine sunmi girer, sen girmeyeceksin."

"Sebep?"

Hem onu tanımıyormuş gibi davranıyordu, hem de işlerine burnunu sokuyordu.

"İlaç içtin, sana içme dedim. Hastaları tehlikeye atamam. Buna devam edersen seni hastaneden kovmak zorunda kalacağım."

"Kimsin sen?"

"Kim olduğumu gayet iyi biliyorsun."

Dişlerinin arasından konuşuyordu resmen.. neden ona bu kadar öfkeliydi.. öfkeli olması gereken kişi Arzu değil miydi? Omzundan itttirirken sinirle söylendi.

"Hayır, seni bilmiyorum, tanımıyorum! Tanımakta istemiyorum! Beni buradan kovmak için elinden geleni ardına koyma park jimin!"

Herkese merhaba, uzun bir aradan sonra çözmeniz gereken sırlarla tekrardan geriye döndüm.🥰 tabii hala kütüphanesinden çıkarmayan kişiler varsa.💖 iyi okumalar; oy vermeyi, yorum yapmayı ve yeni bölümlerden haberdar olmak için kütüphanenize ve okuma listelerinize eklemeyi unutmayın.🧸🥳

Crystal snowHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin