Op de sportclub

473 3 7
                                    

'Omg' gelukkig. Eindelijk weekend!!! Zij Bo tegen ons. We zouden met de groep naar het centrum gaan. En ze zijden dat Tom er ook zou zijn. Volgens hun is hij de meest knappe jongen van hier. Nou laat dat maar blijken😂. De meeste jongens die ik heb gezien hier zijn echt bottje. Pfff en lelijk, maar dat is mijn smaak. We reden via het afgesloten weggetje naar het centrum. Eigenlijk mogen we daar niet komen. Niemand. En daarom kon niemand ons betrappen. Na 5 min waren we er al, en jap, daar stond Tom. En nee. Ik geef toe, die is niet lelijk. Ik keek hem lang aan. En hij is echt knap. Ik keek iets te lang want hij keek mij precies in de ogen aan... super ongemakkelijk dus😅. Na een tijdje winkelen en een beetje flirten in het centrum gingen we naar huis.
Toen ik thuis kwam had mijn moeder een verassing voor mij.
Ik houd erg veel van turnen en ze had mij opgegeven voor een turn vereneging!!! Ik mocht vanavond al beginnen🎉.
Om 8 uur moest ik beginnen en om half 7 stond ik al klaar om mijn outfit aan te doen. Maar niks was leuk genoeg. Ik pakte uiteindelijk maar mijn grijze Adidas trainingsbroek en met een simpel zwart shirt. Het stond me aardig ook al zeg ik het zelf.
Ik kwam binnen en hoe dan ook weer, te laat. En ik keek rond en ja hoor. Daar stond Tom! In een grijze Adidas broek met een zwart shirt. Ik kon wel door de grond heen zakken. Hij liep naar mij toe en zei: 'ken ik jou niet ergens van?' Ik antwoorden heel relaxt: ja vanmiddag in het centrum had ik je gezien' ik werd geroepen door de turnjuf en moest gaan. Maar tot mijn verbazing liep hij mee. En toen de juf mij een rondlijding wou geven zei hij dat hij dat wel zou doen. Naja en zo ging het uur alweer voorbij. Een paar balk oefeningen gedaan en wat salto's op de trampolines. Toen ik weer thuis was voelde ik al dat ik een nieuwe vriend had gemaakt. Maar ik was dood moe. Eerst weer eens slapen.

Popular Slut ClubWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu