Tom en ik stapte binnen en we waren wat aan de late kant. En iedereen maar dan ook iedereen keek naar ons. Ik liep met Tom hand in hand naar mn vriendinnen. Die keken met open mond en toen wist ik dat ik het geflikt had. Iedereen kent mij. Dat was mijn doel. Er werd gestemd op king en Queen van het bal. En toen we aan het dansen waren zag ik Bo de hele tijd jaloers kijken naar ons en als ik praate met de rest van de groep ging zij meteen flirten met Tom. Eindelijk werden de king en Queen bekend gemaakt. Eerst ging de King. Dat ging onder 3 jongens. Tom, Antonio en Luke. Na veel overleg werd het toch Tom. Ik was zo trots. Nu de Queen. En ik was genomineerd🎉. En Bo ook en Darci een ander meisje van school. We stonden daar en ik dacht dat ik de Queen zou worden samen met Tom als king. Maar nee. Bo werd de Queen. Dat gunde ik haar heel erg ze was zoo mooi. Ik wist alleen dat de King en Queen moesten gaan schuifelen met zn 2e. Lekker dan. Sta ik daar toe te kijken hoe Bo met MIJN vriendje staat te dansen. Op een gegeven moment kust ze hem en Tom loopt meteen weg van haar. Super lief. Maar toen wist ik het. Bo en ik hebben nu echt ruzie. Ik stap naar haar toe en geef een klas in haar gezicht. Ze schrikt er van maar slaat mij weer terug. Recht in mijn buik. Ik sla haar nog 1 keer met mijn vuist op haar neus en dan worden we uit elkaar getrokken ik door Tom en zij door Antonio. Hahaha heel haar jurk zit onder bloed. Maar Tom vind het dom van mij. Ik bied mn excuus aan aan Tom maar zeker niet aan Bo. We hebben de rest van de avond nog leuk gedanst. Bo was naar huis gegaan en dat was maar beter ook. Na nog even gedanst te hebben was het afgelopen en omdat het nog maar 1 uur was en we in de stemming waren ging en we naar de club van dit dorp. Ik had toen ik nog in Rotterdam woonde en op school zat verteld aan een vriend waar ik ging wonen. Hij zei dat hij daar feesten alleen ik was dat helemaal vergeten. Dus wij kwamen binnen en daar staat op een Kane voor mijn neus. Hij riep heel hard: 'heeee Ella jij ook hier? Ga je vanavond met mij weer mee?' En al mijn vrienden hoorde dat. Ik lachte het weg en zij tegen hun dat hij dronken was maar hun kende mijn verleden niet... Na 2 uur lang lastig gevallen worden en betast door Kane wou ik weg. Tom vond het ook niet leuk en sloeg hem ook nog bijna op zn bek. Rond half 4 was ik weer thuis. Tom zou niet blijven slapen maar toch ging hij mee naar binnen. Op mijn kamer begon hij verder te gaan dan zoenen en op een gegeven moment stonden we naakt tegenover elkaar. Ik wou niet. Maar ik had geen keus. Als mijn ouders geluid zouden horen uit mijn kamer zou ik nooit meer een vriendje mogen. En ik hield van Tom. Toch?
JE LEEST
Popular Slut Club
ChickLitDit verhaal gaat over de populaire Ella die verhuisd naar een dorpje in het platteland. Ze maakt veel vrienden en ze word vrienden met een hele knappe jongen. En wat er dan gebeurd.... Al 2 jaar in top 10 #books Niets kopiëren aub🙅🏼♀️❤