mijn B-day!! ~1.0

117 1 0
                                    

Vandaag is mijn verjaardag. 10 november is het vandaag. Mooie dag geen wolkje aan de lucht en het zonnetje schijnt. Ik doe mijn rode, leren rokje aan en daarop mijn witte strakke trui. Mn trui is van Marco 'O Polo en mn rokje van de forever 21. Ik doe mijn zwarte Adidas aan en ga naar school toe.
Als ik naar school fiets kom ik Yasmine weer tegen samen met Bo. Ze feliciteren me en geven me een dikke knuffel. Als we aankomen op school is de rest van de groep er ook en krijg ik een geurtje van Channel en een armbandje die zij ook allemaal droegen. Ik bedankte ze hartelijk en vertelde ze dat ik vanavond een feest gaf bij mij thuis. Mijn ouders zouden er toch niet zijn dus wat maakt dat nou weer uit.
'Ik loop even naar mijn kluisjes toe' zeg ik tegen mn vriendinnen en ga weg van hun. Ik deed mijn kluisje open en er viel een brief uit. Ik maakt hem open en er stond op:
Lieve Ella,
Gefeliciteerd met je verjaardag . Heb je genoten van je cadeau? Ik hoop dat ik je snel weer zie.
Xx Roy

Jezus wat een creap is t ook. Ik doe mijn boeken in mijn kluis en draai me om om weg te lopen en daar staat Roy. Hij duwt me met zijn hand tegen mn kluis aan en houd zijn hand op mijn schouder. 'Hey Ella. Ik hoorde dat je vanavond een feest geeft? Ben ik niet uitgenodigd?!' 'Nee dat ben je niet!' Hij haalde zijn hand uit en sloeg hard op mijn wang. Ik sloeg kreun van pijn. 'Dat is wat ik vanavond wil horen. Begrepen?!' Ik zei niks en wou weg. Maar hij hield me tegen. 'Nee u bent niet uitgenodigd meneer!' Ik duwde hem met volle kracht weg en rende naar mijn lokaal. Ik ging snel zitten en vertelde het hele verhaal aan mn vriendinnen. Misschien moest ik dat niet doen maar van gister en vandaag moest ik even aan iemand kwijt.
Ze keken me met grote ogen aan en zeiden dat ze mij zouden beschermen vanavond en op school. De afdelingshoofd kwam binnen en zei dat de invaller zo zou komen en dat we even rustig moesten blijven.
Na 5 min kwam de docent binnen en mn vriendinnen stoten mij aan en gingen als een kring voor mij zitten. Het was meneer Ive. Hij stalkt mij echt ofzo. Mijn vriendinnen kijken hem nog steeds boos aan. Hij kijkt naar mij en zet een vies lachje op.
Snel kijk ik weer weg en na een uur ongemakkelijk gewerkt te hebben gaat de bel en ren ik het lokaal uit. Hij wou nog iets zeggen maar ik negeerde het totaal.
Na nog 2 uur school ging ik naar huis om het feest voor te bereiden. Iedereen komt rond 7 uur alleen mn vriendinnen komen rond 5 uur om mee te helpen. Bo neemt drinken mee, Yasmine chips en Ceet neemt wat drank mee uit haar ouders winkel, Fleur neemt snoep mee en Amber zou de bestelde taart ophalen. Omdat wij een best grote tuin hebben besluit ik het daar te geven. Ik heb goed geleerd in Rotterdam hoe een feest tent op te zetten dus zet ik er 2 grote achter elkaar. Misschien te veel maar beter te veel dan te weinig. Ook als t gaat regenen enzo.
Ik hang vlaggetjes op en versiersels en van die grote cijfers van goud folie in natuurlijk de 16. Ik zet de tafels of en pak de weg gooi bekertjes, bortjes en ijzeren schalen en zet die op de tafel neer. Het word een super feest vanavond!!! Ik hoor de bel gaan en doe snel open het zijn Yasmine, Bo, Amber, Ceet en Fleur. Snel laat ik ze binnen en laat ze de tenten zien. Ze zijn erg enthousiast en zetten snel alles neer. We gaan naar boven en we hadden afgesproken dat hun de kleding mee zouden nemen en make-up zodat we even een meiden avond hadden. Ik had ondertussen ook pizza besteld en die zou rond half 6 komen. We doen eerst onze make-up. We zien er echt uit als modellen ook al zeg ik het zelf. We gaan ons omkleden en net als we in ons ondergoed staan gaat de deurbel. 'Wat moeten we nu doen?!' Vraag Fleur lacherig. 'Ach joh gewoon doen we zien hem toch nooit meer terug.' Zegt Amber. We lopen met zn 6e in ons lingerie de trap af. 'Misschien hoeven we niet eens te betalen' zegt Bo nog op de trap lachend. Ik open de deur en doe meteen een stap naar achter. Het is meneer Ive in een pizza coureur outfit. Met onze pizza's. Ik schuifel naar voor pak de pizza's en geef t geld en probeer de deur dicht te doen. Hij duwd zijn voet er tussen en Hij kijkt nog eens goed. Ik krijg de deur niet dicht dus zeg ik tegen mn vriendinnen dat we gaan verspreiden. 'Bo en Fleur gaan naar boven. Amber en Ceet blijven beneden en ik en Yasmine gaan naar buiten.' Iedereen stemt in en dan verspreiden we en Hij weet niet wat hij moet doen.
Hij rent ten mijn verbazing niet naar binnen. Maar ik kijk om en hij rent op ons af! Ik gil en voel armen om mijn buik heen die langzaam naar boven gaan. Ik gil om Yasmine en de meiden. Yasmine is al heftig aan het trekken aan de armen van meneer Ive, dan komen Bo en Fleur aan. Bo klimt op meneer Ive zijn rug en neemt hem in een greep dat hij geen adem krijgt. Het werkt meteen want hij laat mij los en ze houd hem zolang vast dat hij bewusteloos raakt maar niet dood. We kijken waar Ceet en Amber blijven en als ze aan komen hebben ze een berg met geld in hun armen. Een sluiten en leggen ze het neer als ze meneer Ive zien. Ze rennen naaar buiten beginnen zijn kleding uit te doen en dan maken we hen wakker. En sturen hem weg.

Popular Slut ClubWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu