We begonnen met het liedje Lady marmelade en daarna kwam Express van Christina Aguilera. Het waren beetje van die Moulin Rouge liedjes. Ik vond het op zich wel leuk want het zijn mijn type liedje en ik hoefde niet met de mannen te slapen ik hoeft alleen maar een beetje te dansen en te zingen. Wel heb ik natuurlijk veel meer oefening nodig maar dat komt allemaal wel goed zolang het maar niet te vieze dingen hoef te doen. Ik ging na mijn eerste avond optreden, eindelijk na een lange tijd met goed gevoel slapen. Wel lag Bob weer naast mij, maar dat was wel oké. Hij is wel een aardige man. Zeker nu ik in de de girlband zit heeft hij respect voor mij. Het was ook meteen de laatste avond dat ik in deze kamer lag want vanaf morgen zou ik echt permanent bij de meiden slapen. Dat kon deze nog niet omdat nog niet mijn matras overgeplaatst is, en iedereen heeft wel een eigen matras die naar hun is aangepast. Rond 8:30 werd ik wakker en nam ik een douche. Ik wou me gaan aankleden toen ik op mijn bed een sportoutfit zag liggen. Ik snapte meteen dat ik ging sporten vandaag, Nou ja dansen. Het was wel een beetje een blote sportoutfit maar wat verwacht je anders in een stripclub. Ik liep naar de sportzaal toe en eigenlijk is het een paal danszaal maar dat was de enige met spiegels daarom kan je daar goed sporten en het is gewoon een lege ruimte. Er lagen fitnessmatjes springtouwen en halters. We begonnen met een rondje rond de zaal rennen en en een minuut lang planken. Omdat ik hem best wel strak lichaam had schaamde ik me niet. Eigenlijk was ik er wel een beetje trots op. Ik hield het planken ook goed bij thuis deed dat namelijk ook. Na het opwarmen begonnen met de dans die we gister ook hadden gedaan alleen toen kende ik er nog niet zo goed zeker niet de handbewegingen. Het was een hele sierlijke dans en eerlijk gezegd vond ik dit nog leuker dan dan gewoon normale hiphop. Toen de dans er goed in zat gingen we de stemoefeningen doen. Het was heel simpel de notenbalk van de C naar de G en weer terug en dan de G en C. Iedereen die zingt die kent het opwarmen dingetje wel. Ze waren verbaasd over dat ik eigenlijk wel een redelijk goede stem had. We gingen het liedje Lady marmelade oefenen omdat we met nu 6 waren konden we het mooi tweestemmig doen en met elkaar doorheen zingen. Nadat we het liedje goed hadden gedaan en nog wat andere simpele liedjes voor vanavond kregen we ons kostuum.
Het was wel grappig want we kregen een simpel satijn shirtje maar wel met spaghetti bandjes en wat kant aan de bovenkant. En een bijpassend satijnen broekje in dezelfde kleur met onze naam met glitters op onze kont geschreven. Ik had de roze kleur met het zwarte kant. Debora had de rode met het zwarte kant, maan had de gele met het zwarte kant, Lieke had de roze met het witte kant, Maud had de rode met witte kant en Dani had de gele met het witte kant. We zagen er erg mooi uit Zeker toen we de bijpassende Louboutin erbij kregen.We gingen eten aan onze eettafel in onze kamer. Ik had de caesar salade dat is echt mijn favoriete salade. De rest had ook sla, want daardoor blijf je mooi slank, Maar je raakt er toch van vol. Rond 7 uur begon de show waren namelijk ook eettafels in ons café waardoor de mannen (voornamelijk mannen) konden eten en kijken naar de show. Het was belangrijk dat ik het erg goed zou doen want vrijwel de enige manier om uit deze Club te komen is door gescout te worden. want ook al zit ik nu in een goede kamer en de girlband ik wist dat dit niet zomaar voorbij zou zijn als ik er geen zin meer in zou hebben.
Toen ik het podium op ging toen was het best wel zenuwachtig Ik hoopte echt dat ik vrijwel meteen gescout zou worden. Zeker na al mijn harde werk van vandaag. De show ging eigenlijk best wel goed. Ik zat er goed in. Het klonk ook echt goed en mooi. Ik kreeg echt een flinke tip van de meneer. Bijna 50 euro. Wel schaamde ik me een beetje daarvoor. Het blijft natuurlijk strip werk niet dat ik iets heb uitgedaan maar toch heb ik heb met mijn charmes dat geld laten geven.
De anderen hadden ook wel veel gedaan dus dat scheelt. We gingen terug naar onze kamer en omdat het zo gezellig was praten we echt nog twee uur lang verder. We gingen slapen en voor het eerste nacht mocht ik slapen op deze kamer. Ook nog eens zonder Bob. Een bed voor mijzelf!!
JE LEEST
Popular Slut Club
ChickLitDit verhaal gaat over de populaire Ella die verhuisd naar een dorpje in het platteland. Ze maakt veel vrienden en ze word vrienden met een hele knappe jongen. En wat er dan gebeurd.... Al 2 jaar in top 10 #books Niets kopiëren aub🙅🏼♀️❤