de dag van het gala

403 3 1
                                    

We zijn alweer 3 weken verder en de kerst is aangekomen. De kaarten van het gala worden verkocht. Ik heb er nog geen gekocht maar dat komt nog wel. De jurk heb ik al wel, het is een mooie rode velvet strapless jurk met lange mouwen. Het was een mooie jurk ook al zeg ik het zelf. En het liefst zou ik er weet met een date heen gaan net als vorig jaar. Dat was super romantisch in het begin tenminste. Met Brand was dat. Niet de knapste maar zeker niet lelijk. Voor het feest kwam hij mij ophalen met een mooie witte limo en champagne. We waren al aangeschoten toen we aan kwamen. Maat toen werd hij echt dronken op het feest en als ik niet deed wat hij zei sloeg hij me. Ik ben weggerend toen, en ging naar mijn vriendinnen toe. Toen het feest af was gelopen ging ik maar alleen naar huis toe. Mijn ouders waren super bezorgd waar ik was want ik ben toen vergeten te zeggen waar ik heen ging. Alles is goed gekomen enzo maar dit jaar moet het anders.

Om half 7 schrik ik wakker. Ik hoorde echt iemand mijn naam roepen, shit shit shit. Ik moet naar school dacht ik meteen. Vandaag begon mijn les om half 8 al. Godver er ligt sneeuw buiten. Ik keek nog even 5 min naar buiten en eigenlijk was het wel super mooi. Maar hoe ga ik hier door heen komen met de fiets?? Oke gewoon er voor gaan. Ik heb mijn dikke winter legging aan. Er zit daar een zachte bond in dus ik kan rustig zonder koude benen naar buiten. Daarop mijn A line witte rokje met als top een strakke kool trui in een rode kleur. Als schoenen mijn zwarte regenlaarsjes. Dat zijn van die korte zwarte laarsjes. Ze zitten best wel lekker en ze zijn veel beter dan zo'n vreselijke  schoorsteen aan je voet.
Rond 7 uur loop ik naar buiten en ik begin te wandelen want ik ga echt niet fietsen met deze sneeuw. Als ik op school kom is er nog niemand. Ik dacht dat ik te laat was maar ik was vroeg. Ik keek even rond en daar was Tom. Hij kwam naar mij toe en hij zag er zo goed uit.  Er zat sneeuw in zijn haar en toen hij er was pakte ik snel een sneeuwbal en bekogelde hem. Hij lachte en gooide er ook een naar mij. Na een flink gevecht waren we moe en moesten we zo hard lachen. Er was nog steeds niemand. We keken op magister en kwamen er achter dat we sneeuwvrij hadden. Nog harder moesten we toen lachen. Hij haalde opeens 2 kaartjes voor het gala uit zijn zak. Dat was vanavond al en ik had Nog steeds geen kaartje. Hij wist dat. Wat een schat. Ik bedankte hem en als deal zei hij nog wel. Ik wil niet als vrienden maar als date gaan. Deal? 'Is goed' Antwoorde ik. We speelde nog even verder als kinderen in de sneeuw en hadden een sneeuwpop gemaakt. Toen liepen we over de straat naar het industrie terrein. Er was niemand te zien. Iedereen was binnen en niemand reed de auto want er lag al 5 cm sneeuw. Toen we daar heen liepen hadden we het over ons verleden ik vertelde hoe Rotterdam was en hij hoe hij zijn jeugd had ervaren in een klein dorp. We waren aangekomen in het industrieterrein en toen we een 2e sneeuwballen gevecht deden en we kwamen weer in vrede bij elkaar pakte hij mijn sjaal die om mijn nek hing en trok hij mij naar zich toen en kuste mij. Ik schrok er van, maar toch kuste ik hem ook terug. Toen vroeg hij of ik zijn vriendin wou zijn en omdat ik gelukkig was zei ik ja. We waren lang bij elkaar en toen gingen we naar huis. Ik deed mijn jurk aan en maakte me op. We zouden eerst uit eten gaan en dan naar het gala. Hij zei tegen mij dat ik mijn regenlaarsjes moest aan doen en dan mijn andere schoenen in mn handtas mee nemen. Hij stond aan de deur en mijn moeder deed open. Ik had al over hem verteld en over de kus. Daar kon mijn moeder echt goed naar luisteren. Ze was echt blij voor mij maar ze hoopte dat het er bij 1 bleef. En ik ook. Ze hadden een gesprek aan de deur toen ik de laatste spullen pakte. Ze waren aan het lachen dus dat was een goed teken. Ik kwam naar beneden en mijn moeder stond al klaar met de camera. Eerst een foto van mij alleen en toen met Tom. Hij zag er nog beter uit dan eerst. Ik wist dat hij gespierd was door turnen enzo. Maar met een witte blouse zag hij er beter uit dan ooit. En gelukkig een normale spijkerbroek. Ik haat van die pak broeken. Ik zei gedag tegen mijn moeder en liep hand in hand naar het restaurant. Het  was een mooi restaurant met een leuke kerst sfeer en lekker eten. We waren klaar en Tom betaalde. Toen we bijna bij het gala waren stopte we met lopen en hadden nog even een moment voor ons 2e. We hadden afgesproken dat we het niet erg vonden dat mensen ons samen zagen en dat we er geen geheim van maakten.

Popular Slut ClubWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu