Mijn vader vertelde dat er vannacht iemand heeft ingebroken en nog erger.. jou ketting heeft meegenomen. Alles staat er nog behalve dat. Mijn ketting.. die is van mijn oma. En mijn oma is overleden aan borstkanker. Wie dit heeft gedaan is klaar. Ik werd zo boos aan tafel dat ik de tafel om gooide. Ik deed mijn kleren aan en ging naar buiten. Mijn ouders werden kwaat maar snapte het wel. Ik gaf ze een kus en knuffel en ging. Om 6 uur weer thuis heb ik afgesproken. Het is nu half 9. Ik ging naar school en liep naar het lokaal van Tom om te kijken of hij er was. Ik trok de deur open en iedereen keek me aan. De docent kreeg een hele woede en ik schreeuwde: 'TOM! MEEKOMEN NU!!!' Hij schrok en had een ondeugende glimlach op zijn gezicht. Hij liep naar mij toe en probeerde me te zoenen. Ik gaf hem een harde klap in zn gezicht. Hij schreeuwde naar mij dat ik een kuthoer ben. Ik bleef rustig en vroeg of hij mijn ketting heeft. Hij zei: 'bedoel je deze?' En haalde mijn ketting uit zn zak. Ik was verbaast omdat ik had gedacht dat hij hem niet had. Hij rende weg en ik rende hem achterna. Tranen stonden in mijn ogen. Hij stopte in de gang waar alle lokalen ramen hadden en de leerlingen keken nieuwsgierig naar ons. Hij zei: 'als jij niet zo vervelden had gedaan hoeft dit niet te gebeuren.' Ik vroeg of hij mijn ketting terug kon geven of ik ging de politie bellen voor diefstal en inbraak. Hij antwoorde hierop dat we dit anders kunnen oplossen. 'Als jij mij laat zien wat je in Rotterdam deed laat ik je voor altijd met rust.' Zei hij. Ik antwoordde daarop: 'nooit van mijn leven.' 'Het was geen vraag meisje. En ik zal er voor zorgen dat je een hele lastige tijd krijgt op school. En je kut ketting ligt daar!' Hij smeet het kettinkje weg en ging weer terug naar zijn lokaal. Ik rende naar het kettinkje en ging naar huis. Het was nog naar 11 uur maar toch was ik moe en ging ik weer slapen. Ik had nog wel even mijn ouders verteld wat er gebeurd was. Ze gaan de politie en de school inlichten.
Ik werd wakker en het was al 6 uur 's ochtens. Ik heb de hele dag geslapen. Ik zou vandaag weer de les gaan volgen. Ik trok mijn kleding aan na een lange douche en deed mijn make-up. Ik reed naar school en op het schoolplein stonden mijn vriendinnen. Ik liep naar ze toe. En ze keken mij boos aan. Ik vroeg wat the fuck er aan de hand was. Ze zeiden weet je dat zelf niet dan?!
Ik zei dat ik van niks wist en toen mij het uitlegde werd ik echt heel boos. Hoe kon hij dit doen!
JE LEEST
Popular Slut Club
ChickLitDit verhaal gaat over de populaire Ella die verhuisd naar een dorpje in het platteland. Ze maakt veel vrienden en ze word vrienden met een hele knappe jongen. En wat er dan gebeurd.... Al 2 jaar in top 10 #books Niets kopiëren aub🙅🏼♀️❤