Tom bij mij thuis

372 2 0
                                    

Ik stopte en duwde hem weg. Ik had hier geen zin in. Ik was nog boos op Bo en ik kon dit niet. Hij duwde mij terug. Ik mocht niet geluid maken. Ik wou huilen. Ik was machtloos op het moment. Ik moest een besluit maken. Ik besloot te gillen. En mijn ouders wakker te maken. Ik gilde voor 1 sec en ik werd met een doekje voor mijn mond gegrepen. Alles ging draaien. Het voelde als vroeger. Ik mis mijn Rotterdam. Ik mis mijn vrienden. Ik mis mijn aandacht. Ik mis mijzelf.
Ik viel in een diepe slaap door het lapje met dat drankje er Op. Toen ik wakker werd dacht ik dat ik weer eens bij een onbekende had geslapen en weer naar huis kon. Maar deze keer was dat niet zo. Ik was in een vreemde kamer. En ik zat vastgebonden aan een bed denk ik. Het was ook zo donker. 'HALLO?!' Riep ik. Het licht ging aan en ik zag Tom staan. 'Hey schatje' zei hij. Ik vroeg of ik los mocht. Hij maakte me los en ik vroeg waar ik was. Hij vertelde mij dat we thuis waren in ons nieuwe huis. Hij gaf mij een rondleiding en toen ik de tuin kreeg te zien zag ik een heel hoog hek er om heen. Ik kan er niet uit! Ik rende in de tuin op zoek naar een deur. Nee niks. Het was een groot huis en een grote tuin. En we waren midden in een bos. Ik ga hier dood. Dat dacht ik. En alsof hij mijn hersens kon lezen zei hij. Je gaat niet dood. Ik bescherm je alleen maar. Hoe wist hij dat ik dat dacht. Hoe kwamen we hier. Waar zijn mijn ouders? Ik schreeuwde naar mijn ouders en naar mijn nieuwe vriendinnen,  mijn oude en iedereen die ik de naam van wist. Maar niks. Alleen Tom. Ik werd boos en zei dat hij mij er uit moest laten. Maar hij deed niks. Sterker nog. Ik werd mee naar binnen gesleurd. Hij beveelde mij te gaan eten. Ik had 0% honger. Ik moest bijna overgeven. Ik zei dat ik niet hoefde. Hij gaf mij een harde klap in mijn gezicht. 'Au!' Schreeuwde ik. Ik wou hier weg. Nu. Hij zei weer opeens. ' je gaat hier niet weg. Je kan niet weg zonder mij '. Heel raar. Ik ben zo moe opeens. Ik wil slapen zei ik toen. En hij tilde mij het bed in. Dat was lief van hem. Hij klede me uit en strelde me. Ik duwde met alle kracht zijn hand weg en kreeg toen nog een klap. Shit zooi. Ik ga maar slapen. Zie de rest morgen wel.

Popular Slut ClubWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu