De dag voor mijn verjaardag

118 1 0
                                    

Het is 9 november. Morgen ben ik jarig. Eindelijk 16. Voor vandaag heb ik niet veel gepland maar een gewone school dag. Wel heb ik schijkunde en begin ik aardig bang te worden van die man... naja zien we dan wel weer. Ik reed op mijn fiets naar school en onderweg Kwam ik Yasmine tegen. We fietsten samen naar school toe en praten over de scheikunde docent. Ze vertelde mij dat hij wel vaker rare dingen zeg tegen sommige leerlingen. Gelukkig, dacht ik het ligt niet aan mij. Wat een Creep. Dat hij nog niet ontslagen is.
We kwamen op school aan en liep naar Bo toe. Met z'n drieën liepen we de school in en gingen we naar het scheikundelokaal. Toen we binnen kwamen zag ik dat hij naar ons keek en toen alleen nog maar naar mij. De les verliep normaal alleen hij keek wel de hele tijd en toen les was afgelopen moest ik weer blijven zitten. Hij vertelde me wat hij wist dat ik morgen jarig was. En hij wou me een cadeau geven. Omdat ik wel van cadeautjes hou heb ik het niet geweigerd. Hij vertelde me dat ik het thuis moest openmaken en moest gaan gebruiken omdat het nog wel eens handig kon zijn. Ik dacht het is iets voor school omdat hij vandaag niets raars tegen mij had gezegd. We gingen naar de volgende les, dat was Nederlands, en het was een vrij saaie les wel kwam meneer Ive steeds binnen lopen. En elke keer keek hij weer mijn kant op. Maar ja misschien wel hij ook wel gewoon weten of ik mijn cadeautje toch niet al had opengemaakt. Ik kwam thuis na een lange dag en wou het cadeautje openmaken we hadden al gegeten dus ik was even alleen op mijn kamer. Mijn ouders waren met z'n tweeën naar een barretje in de buurt. Ik maak het doosje open en er zat een briefje in en het cadeautje. Ik begon met het briefje er stond op:

Lieve Ella,
We kennen elkaar nog niet zo lang maar ik voel wel dat we goede vrienden kunnen zijn of misschien meer dan vrienden. Het lijkt me leuk om een keer samen af te spreken. En het hoeft allemaal niet zo heel snel te gaan maar een leuke bios date of een picknick dat kan zeker wel. Ik zou natuurlijk heel graag normaal mijn lessen willen geven, maar ik ben verliefd op jou. Ik hoop dat jij ook iets voor mij voelt. Ik hoop dat ik je blij maakt met dit cadeau omdat ik de verhalen in de school die rondgaan wel geloof. Wie wilt er nou niet iets samen met jou doen? Maak nu maar snel het cadeautje open en ik wens je veel plezier!
Groetjes Roy

Ik schrok er van. Dit had ik niet verwacht. Maar ik was wel heel nieuwsgierig wat in het cadeautje zat. Ik maakte het open en er zat een roze dildo in! Van een vriendin zou ik er om moeten lachen, maar van mijn docent, die op mij verliefd is!
Ik liep naar de prullenbak en gooide het cadeau weg. De brief bewaarde ik en nog voordat ik een cadeau weg had gegooid had ik er nog even een foto van gemaakt. Ik keek op de klok en het was alweer 11 uur. Over een uur was ik jarig en ik heb totaal geen zin meer in mijn verjaardag. Omdat ik toch wel weer een beetje zin krijgen in mijn verjaardag omdat het moest denken aan het feest dat ik morgen geef werd ik weer vrolijk.
Rond 11:30 ging de deurbel. Ik dacht dat het mijn ouders waren die de sleutel waren vergeten, maar toen ik open deed, bleek Roy te zijn, of meneer Ive. Ik weet niet hoe ik hem moet noemen. Ik deed open en schrok heel erg. Ik vroeg: ' Hoe komt u aan mijn adres' waarop hij weer zei: ' ik ben docent. Ik heb iedereen zo adres.' Hij vroeg of hij binnen mocht komen. Maar ik zei dat het niet mocht omdat mijn ouders niet thuis waren. Hij ging weer weg en hij wenste me alvast een fijne verjaardag en zei dat hij morgen mij nog heel even zou spreken.
Ondertussen was het 11:55 en bijna mijn verjaardag. Nog minder zin in mijn verjaardag nu. Ik word wel 16 dus daar heb ik wel heel veel zin in. Om 12 uur 's nachts kreeg ik een aantal felicitaties. Ik poste verjaardag post op Insta en ging om 1 uur slapen. Mijn ouders waren nog steeds niet thuis. Ze hadden nog wel een berichtje gestuurd om 12 uur met 'gefeliciteerd'. Ik ging maar slapen en had super veel zin in morgen wat ondertussen al vandaag was.

Popular Slut ClubWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu