Ik deed mijn ogen open en ik had superveel zin om weer mijn ouders te zien maar ik dacht dat ik mijn ogen niet open kreeg. het was allemaal zwart. Zou het nog ochtend zijn? 'Ja hier ligt Ella' hoorde ik op een gang met een zware mannenstem. ' Hallo?' Riep ik naar die man toe. Kunt u mij misschien helpen? Vroeg ik toen hij de deur opende. 'Ja kom maar mee' Antwoorde hij. Hij zei niets meer dus ik besloot om maar te volgen. Na een gang door naar rechts weer een gang door de links en uiteindelijk de derde deur rechts, duwde de man mij naar binnen. 'Doe je kleding maar uit Ik kies iets moois uit.' Zei de man.
' ehm pardon. Ik wil graag naar mijn ouders toe.' De man moest lachen en vertelde aan een andere man wat ik zei. Ook hij begon te lachen. Wat is er zo grappig, vroeg ik. 'Niks meisje niks nu even een kleine vraag ben je nog maagd?' Nee maar hoezo wil je dat weten? Vroeg ik.
'Oh oké dan kan je vanmiddag alvast gaan beginnen. Als je zegt dat je nog wel maagd bent dan zal je meer verdienen dus ik zou dat zeggen als ik jou was.' 'What the fuck is dit. Wat moet ik gaan doen?' Zei ik een beetje pissig.
' Je werkt nu voor ons als hoer.' Dat kwam als een klap in mijn gezicht aan. Ik had het dus niet gedroomd Het was echt en ik deed helemaal niks. De man deed de deur op slot en ik werkte maar mee Ik had geen idee hoe ik hier toch weg moest komen dus ik kon beter geld gaan verdienen en daarmee een taxi in nemen en weggaan. Even later kwam mijn man weer terug Hij deed de deur open kijk binnen en glimlachte.
'jammer dat je geen maagd meer bent.' Ik snapte het niet goed maar vroeg ook niet verder. ' Kom maar mee de eerste klant is er al.' Ik liep door de gang in een pikante setje het was rood met zwarte lintjes. Toen ik de kamer in kwam zag ik een man van rond de 40. Hij had een vieze snor en zag er gewoon heel erg vies en dik uit. Ik draaide me om maar de man met de zwarte kleding aan gaf me een klap in mijn gezicht toen ik me omdraaide. Ik stapte snel de kamer in. Wat waren die kamer is gebeurd wil ik zo snel mogelijk vergeten wat die man heeft gedaan en hoe ik me voelde... even later liep ik naar buiten Ik had €15 verdiend. Spotgoedkoop Ik ben veel meer waard. Maar wel genoeg om een taxi mee te betalen. Ik sloop de gang door. Pakte mijn kleding en wou de deur weer uitlopen. Maar daar stond de man weer Hij keek boos en vroeg wat ik aan het doen was. Snel verzint ik een smoes en zei ik dat ik me kamer ging opzoeken. De man liet mijn kamer zien en deed de deur weer op slot. Ik viel in slaap en rond een uur of 7 kreeg ik mijn eten. het was macaroni met wat water. Toen ik het op had mocht ik meekomen. De man bracht mij voor mijn tweede klus naar een speciale kamer. Ik stapte binnen en ik zag een kamer met allemaal spullen liggen, op het bed zat er stond dat een man van ongeveer 30. hij had iets vast ik kon niet goed zien wat maar het leek een beetje op handboeien. Toen ik de kamer in werd geduwd en deur op slot ging pakte de man mijn handen vast en worden ze vast. Ik kon me niet echt goed bewegen. Ik voel me vrij machteloos. Het begon weer allemaal opnieuw net als dat er vanmiddag gebeurde. Rond 10:30 was de man eindelijk klaar en mocht ik naar mijn kamer toe.
Ik ging liggen op mijn bed en viel in slaap. Rond 12 uur ging de deur weer open ik had echt geen zin in nog een klus. Maar dat was het niet, de man die mij elke dag hier zou gaan bewaken kwam bij mij in bed liggen. Ik had geen zin om vragen te stellen zo moe was ik.
Ik sliep de hele nacht door.
JE LEEST
Popular Slut Club
ChickLitDit verhaal gaat over de populaire Ella die verhuisd naar een dorpje in het platteland. Ze maakt veel vrienden en ze word vrienden met een hele knappe jongen. En wat er dan gebeurd.... Al 2 jaar in top 10 #books Niets kopiëren aub🙅🏼♀️❤