*Aslında burada bir şeyler yazmıyorum. Ruhumu ortaya koyuyorum ve o' yaşadıklarını, gördüklerini veya umutlarını anlatıyor, seslendirmeyi beceremeyeceğim'
Bu söz özetlemiştir umarım anlatmak istediklerimi. Ben bazen konuşarak anlatamayan sessiz kalmayı beceren bir insanım. Çok yalnızım genelde. Bir ben varım. Kendim. Umutlarım kırıldı defalarca. Hayatımın en uç noktalarından döndüm kimi zaman. Ama asla yılmadım. Evet fazla hassas bir kalbim var ve ağlarım sürekli. Ağlamak beni ezik göstermiyor. Ben aksine daha güçlü biri haline geliyorum. Ağlaya ağlaya uyuyakaldığım geceleri unutamıyorum bile. Sabah kalktığımda şişmiş gözlerle hayatıma daha güçlü uyanıyorum ben. Hayallerim uğruna çabalıycam. Beni yıldıramayacaklar. Aksine onların söyledikleri beni daha da heveslendirecek daha fazla şavaşacağım. Ben yılmayacağım.
Bu kelimeler bana umut ışığı oldu hep. Ben kendim olarak kalmaya devam edicem. Benliğimden vazgeçmiycem. Mutlu olacağım sonunda. İnanıyorum. Allah'ın izniyle başaracağım. Umut etmeden başaramazsın. Önce bir hayalin olmalı sonra da çaba sarfetmen gerekli. Sonra asla vazgeçmemelisin.
Umut etmeden bir hedefin olmaz, önce umut etmelisin. Hep hayallerin uğruna sabretmeli ve çaba sarfetmelisin. Ben bunları söyleyebiliyorum evet ama yapamıyorum bazen umutlarım yıkılıyor. Hatta genellikle yıkılıyor. Sonra da farkediyorum da ben böyle daha da eziliyorum. Daha güçsüz bir kişiliğe bürünüyorum. Beni üzen her şey daha da başarılı olmamı sağlıyor. Evet zor biraz ama yapılamaz değil. Sabredecek ve yılmayacaksın. İstersen her şeyi yapabilirsin. Sadece gerçekten istemelisin. Allah2ın izniyle başaracaksın. Sadece inan.
Yılmadan devam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odamın Hüzünlü Duvarları (Kitap Oldu)
Nezařaditelné'Böyle sabahlarda, bitkin gözlerle yaşama hevesi arıyorum. Odamın hüzünlü duvarlarında'🌙 KİTAP OLUYOR (Kalan 10 sayfa kitapta !) Devamı için müracaat: instagram hesaplarından ulaşabilirsiniz @dolunaydakihuzur @gizeminkitabi