18.

2.9K 227 97
                                    


°°°°°°°

Liam: Jesteś idiotą.

Louis: Wiem to.

Liam: Skończonym kretynem.

Louis: Wiem.

Liam: Założę się, że przy porodzie wyleciał co mózg.

Louis: Dotarło to do mnie.

Liam: Po prostu mi powiedz, dlaczego jesteś taki głupi?!

Louis: Boję się...

Liam: No idiota! 😠

Louis: Przestań mnie wyzywać tylko mi pomóż!

Liam: W czym ci mam pomóc i jak? To ty zamiast powiedzieć temu dzieciakowi prawdę chcesz się bawić w jakieś podchody!

Louis: Lubię go...

Liam: Tym bardziej powinieneś mu wszystko powiedzieć. Ja naprawdę tego nie rozumiem Louis. Mówisz, że go lubisz. Okazuje się, że mieszkacie w tym samym mieście, on nawet pracuje w piekarni twojej matki, ja umawiam się z Zaynem. Będziecie się widywać praktycznie na każdym kroku, a ty co? Chcesz prowadzić jakąś chorą, podwójną grę?,

Louis: To wszystko nie jest dla mnie takie proste... Myślę, że zabardzo go polubiłem i nie wiem jak bym zniósł, gdyby się nagle ode mnie odsunął. Rozumiesz?

Liam: Dlaczego miałby to zrobić? Przecież dobrze wam się ze sobą pisze, więc w czym problem?

Louis: No właśnie! Przez telefon to wszystko wygląda inaczej. Pisząc, nie widzisz twarzy drugiej osoby, emocji jakie przeżywa, nawet nie musisz od razu odpowiadać. A ja nie jestem dobry w komunikowaniu się z ludźmi w realnym świecie. Wogóle nie potrafię się z nimi komunikować, więc dla mnie nawet zwykłe sms to sukces.

Louis: Gdybyś ty mnie widział wtedy w piekarni... Nie mogłem wydusić z siebie słowa. A wtedy nie byłem pewny w stu procentach, że to ten Harry.

Liam: Louis, ty się tym zabardzo przejmujesz. Jestem pewien, że ten dzieciak przyjmie cię z otwartymi ramionami. I uważam, że powinieneś mu wszystko powiedzieć.

Louis: Po prostu daj mi czas... Chyba muszę przywyknąć, sam nie wiem...

Liam: A jak będzie chciał się spotkać? Albo chociaż zobaczyć jak wyglądasz?

Louis: Póki co wersja jest taka, że mam popsuty aparat w telefonie.

Liam: Zobaczymy na ile ci ta wymówka wystarczy.... 😑

Louis: Proszę cię Liam... Niepotrzebnie ci o wszystkim powiedziałem.

Liam: Miej na uwadze, drogi przyjacielu, że przez ciebie muszę ukrywać to przed Zaynem. To będzie cię drogo kosztować 😠

Louis: Wiem, jesteś najlepszy Payno x Cieszę się, że jesteś moim przyjacielem.

Liam: Ty już tak nie słodź Tomlinson, bo będę musiał się przerzucić na herbatę bez cukru

Louis: Już nawet Harry jest od ciebie śmieszniejszy...

Liam: 😒😒😒

***

Hej 💚

Fakt, że to nie Larry, ale chciałam wyjaśnić trochę to co czuje Louis xD

Może dodam później jeszcze jeden 😏

Miłego weekendu 💙

It's just a joke, bro! // Larry ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz