- První den -

698 13 0
                                    

Omg, omg, omg! Můj první tábor!!! Musím ještě napsat mojí nejlepší kamarádce Sophie, jak je na tom. Jak si na tom? Už máš sbaleno?  o pět sekund:  Ano, mega se těšíím!

V autě -   "Tak co děvčata jak se těšíte? ,,  Vyptává se nás moje matka. " Mami! Kolikrát ti mám říkat, že se nemůžeme dočkat? ,,  *smích*  "Hlavně opatrně holky, přece nechcete hned druhý den odjed domů ,, Varuje nás. No tak to sem ještě očekávala ..Nemůže prostě mlčet a řídit?  " Hlavně dávej pozor na tu páteř Chloe. Od té doby co sis nalomila tu obratel na té trampolíně se mi moc nezdáš. ,, Zřejmě  ne. "Mami... sem v pohodě nemusíš se o mě tak bát.,, "Paní  Hawkinsová já dám na ní pozor. Na mě se můžete spolehnout,,  Takže mě mají jako malé dítě? Super. " Dobře Sophie, děkuju ti . ,,  Bože můj! Už aby jsme tam byly... Hodila jsem na Sophie probodavý pohled a ona se na mě usmála. "  Už jenom 5 kilometrů a jsme  tam ,, řekla máma a já si připadala, jak kdyby jsme jely snad věčnost. Jen ta představa, že budeme muset být 14 dní bez wifi a bez sociálních sítí mě ničila, ale říkala jsem si že to bude stát za to.

Na táboře - Hned po tom co jsme se ubytovali v chatce číslo 18,tak jsme si začly vybalovat věci a najednou nás navštívil nějaký chlap . " Ahoj. Já jsem Peter, vedoucí tábora. Těší mě. Oh! Vy musíte být Sophie a Chloe. ,, fuj. "Dobrý de...,, "A budu rád, když si budeme tykat. ,,  skočil nám do řeči. "Provedu vás tu.,, Tábor byl velký a jídelna byla snad pro 200 lidí. Když nás Peter prováděl po táboře, tak jsme si s Sophie všimly asi pět hezkých kluků. Ó můj bože! Potom jsme se začli řadit do různých družstev. Byli asi čtyři různá družstva. Modří, žlutí, zelení a červení. Za vedoucího jsme měli Denise a za praktikanty jsme měli Terezu a Claye? "Ten je sladký!,, zašeptala mi Sophie a já se usmála a kývla jsem.

V chatce - "Viděla jsi toho kluka, jak zakopl o ten kamen?,,  řekla Sophie. "Jo, to bylo super málem jsem se neudržela a vyprskla smíchy,, *smích* "Všichni k ohništi!,,

U ohniště - "Vítám vás na táboře Well. Já jsem Peter a dneska jste se rozdělili do čtyř týmu, tak bych byl rád, aby jsme si sedli na lavice podle týmu. Žlutí do první lavice, červení do druhé (to jsme my), modří do třetí a zelení do čtvrté.,,  Super místa, ještě, že jsou ty lavice dokola a myslím si, že máme v týmu ty nejhezčí kluky z tábora. "Takhle budete u ohniště sedět až do konce tábora. Teď si můžete jít lehnout do svých chatek a jít spát, ale nejdřív si dojdete na záchod a vyčistíte si zuby. Budíček je v půl osmé ráno a večerka je do devíti nejpozději do půl desáté, takže dobrou noc!,,  Budíček v půl osmé?! A večerka nejpozději do půl desátý?! To si snad dělají srandu!

                Konec první části

Camp Well - CZ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat