- Osmý den -

171 6 0
                                    

Další den jsem se vzbudila a uviděla, že všichni spali. Kromě Sophie. Jak jinak. "Dobré ráno.,, pošeptala mi. "Dobré.,, Když jsme se rozhodli, že se půjdeme kouknout k ohni a na záchod do přírody, viděli,jsme,jak se všichni budí. Postupně chodili všichni k ohni. A pak se vzbudili Sebastián i Patrik. "Dobré ráno zlato.,, řekl mi Sebastián. "Dobré ránko.,, a dali jsme si pusu. "Taaak všichni si sbalte věci a půjdeme pomalu do tábora na snídani!,, řekla nám jedna s praktikantek. Co řekla, tak jsme všichni udělali. Kupodivu jsme to zachvilku měli vše sbalené a mohli jsme vyrazit.

V táboře - "Konečně! Dál jsme to vážně mít nemohli!,, řekla Sophie. "Souhlas.,, já na to. Věci jsme do slova hodili na postel a mohli jsme vyrazit na snídani. K snídani jsme měli míchána vajíčka. Mňam!!! Po té jsem se rozhodla jít za Keanem a Tylerem.
"Čuuus! Můžu k vám?,, řekla jsem "Jak jinak?,, řekl Keanu. "Tak co přespávačka?,, zeptala jsem se jich. "Ehm. Docela dobrý až na to, že se náš vedoucí s praktikantkama ožrali, tak v poho.,, řekl zas Keanu. Tyler se jen usmál. "Jako fakt?! Ouuuu.,, zakřičela jsem. Div na nás někdo nevylít. "U tebe?,, zeptal se Tyler. "No...,, všechno jsem jim to povyprávěla a po té jsem šla zpátky za Sophie, která si psala něco do zápisníku. "Ahoj. Co to píšeš?,, zeptala jsem se ji. "Jeee ahoj. No je to takovej denní zápisník. Snad chápeš jak to myslím.,, "JoJo. ,, "Oběd!,,

V jídelně - Oběd byl vynikající! Bohužel si nepamatuju co jsme měli.

V táboře -  Po té jsem šla zpátky do stanu a v tom se ozval Peter."Nástup na hru!!!,, ghhhh. "Táák dneska si zahrajeme ponožkovanou v týmech. Každý člověk v týmu má 2 vyplněné ponožky a snaží se vyloučit každý tým. Poslední tým který přežije vyhrává! Sejdeme se v lese.,, řekl Peter. Vzala jsem si tenisky, nastříkala se proti klíšťatům a šla jsem společně se Sophie, Sebastianem a Patrikem. Bylo mi nějak divně, ale nijak jsem si to nepřipouštěla.

V lese - "Tak se rozdělte! Zelený tým půjde do zadu do prava, červený do zadu do leva, žlutý do předu do prava a modrý do předu do leva.,, OK.  "HRA!,, Docela to byla dobrá hra až na to že ten den se mi stal osudný. Když jsem se rozeběhla a chtěla jsem vybít jednu holku, tak jsem zakopla o pařez a spadla jsem jsem špatně na nohu. "AU! Moje noha!!! To hrozně bolí!,, křičela jsem. Přiběhl ke mě Peter, jedna ošetřovatelka, Sophie a Sebastián. Keanu ani nevěděl, která bije. "Chloe! Tvá  noha!,, zařvala Sophie. Když jsem se na ní koukla (na tu nohu) div jsem neomdlela.  "To bude v pořádku.,, řekla mi ošetřovatelka. " Petere zavolej sanitku! Bude to asi na zlomenou nohu.,, řekla mu ta ošetřovatelka. "Hned to bude.,, odpověděl. "Budeme muset nějak jít kousek k táboru. Sem sanitka nedojede.,, oznámila mi zase ošetřovatelka. "Sebastiáne uneseš ji?,, zeptala se ho. "Určitě.,, A tak mě Sebastián vzal do náručí a vyrazili jsme. "Hned jak to bude možné dojedu za tebou. Jasný?,, *usmála jsem se* "Jasný.,,  Hned co jsme došli až na okraj už jsme slyšeli sanitku. Asi, když jsem jí viděla, tak jsem omdlela, protože si nic nepamatuju.

V nemocnici - *Zbudila jsem se* V rukou jsem měla kapačky a na noze sádru. Bože. V tom nějaká sestřička vtrhla do mého pokoje. "To je super, že jsi vzhůru Chloe. Myslím, že jsi byla velmi unavená, protože jsi spala dvě hodiny.,, *zasmála se*  Super... "Ehm. Vážně? A... A co Sebastián? A v jakém jsem městě? Přijedou za mnou rodiče?,, ptala jsem se. "Dívenko. Hlavní je, aby jsi se uklidnila. Tvoje rodiče už jsou na cestě. Sebastiánovi jsme řekli kam tě vezeme, takže hned jak bude moct, přijede. A jsi v Praze. V Motole.,, Zase jsem si myslela, že omdlím. Díky bohu se to nestalo. "A bude čas na večeři. Máme řízek s kaší. Myslím si, že musíš mít hlad.,, řekla mi. "Ani nevíte jakej.,,  odpověděla jsem jí. Pak se usmála a odešla. Po chvíli přemýšlení jsem uslyšela mámin hlas. To nemůže být... "Zlatíčko moje!!!,, zakřičela se slzami v očích, s velkou taškou s mím čistým oblečením a s mím mobilem. "Mamiiii!!!,, zařvala jsem. "Co se ti to proboha stalo?,, zeptala se mě. Tak jsem jí všechno povyprávěla. Taky mi mamka pomohla se převlíct do pyžama .Potom přišla do vnitř sestřička s mojí večeří. Mňam!!! Po 3 hodinách skončili návtěvní hodiny a mamka musela odejít. "Neboj miláčku. Zase zítra přijedu. Jo a táta ti vzkazuje, že tě moc pozdravuje.,, "Já jeho taky,, Já na to. A obejmula mě. Můj táta je neustále někde mimo Českou  republiku, a tak mě nemohl navštívit. Bylo asi 20:26 a bylo na čase jít spát. Sestřička mi dala dobrou noc. Zhasla a odešla. Brečela jsem. Všechno mi to došlo. Co bude se Sebastiánem? Budeme spolu? Co moje noha? Jak dlouho tu ještě budu? Co Sophie?

Camp Well - CZ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat