- Čtvrtý den -

248 7 4
                                    

V pět ráno -  Když jsem se vzbudila, tak jsem potřebovala nutně na toaletu. Díky bohu Sophie spala ve své posteli a já se v klidu mohla vydat na záchod. Cestou jsem se vracela zpátky, ale najednou... Sebastián! "Ahoj!,, pozdravila jsem ho s úsměvem. "Ahoj Chloe co tu proboha takhle brzo děláš?,, zeptal se a úsměv mi opětoval. "Šla jsem na záchod co asi? A co tu děláš ty?,, zeptala jsem se. "Mám ten samí účel jako ty.,, odpověděl s úsměvem. Chvíli nastalo takové to trapné ticho, ale... "Víš večer bude venku noční kino a budeme tam spát nechceš si lehnout vedle mě? Sophie by si mohla lehnout vedle tebe a vedle ní Patrik,, Opravdu se na to zeptal?! "Jasně!,, S radostí! "Dobře budu se těšit!,, řekl. "Já taky!,, odpověděla jsem a vrátila se do postele. To jsem zvědavá na ten večer.

Ráno - "Budíček!!!,, Panebože já usla! "Dobré ráno Chloe.,, ha. "Dobré ráno...,,

Na rozcvičce - "Sophie? Kde si včera večer byla?,,  zeptala jsem se. "Nebudeš tomu věřit! Já... Já byla s Patrikem v jídelně a povídali jsme si!,, Pane na nebi... "Já a Sebastián jsme vás hledali Sophie!,, odsekla jsem. "Já vím promiň Chloe.,, řekla Sophie provinile. "Víš, ale já mám pro tebe takový malí překvapení, ale řeknu ti to až u snídaně.,,

V jídelně - Díky bohu, že s námi neseděli Tyler a Mike ty to vědět nemuseli co se bude dít. "Tak jak zní to překvapení?,,  vyzvídala Sophie. "Budeš se divit. Ráno jsem se vzbudila, tak kolem pěti hodin ráno a...,, vyprávěla jsem jí příběh od začátku a když přišla řada na část, kdy já budu spát vedle Sebastiana a ona vedle Patrika div nezačala ječet. "OMG Chloe to je super!,,

Venku - ''Tak když je dneska, tak hezky, tak si zahrajeme hru, která se jmenuje ''přehazka'' myslím, že jí všichni znáte, tak se dáme do práce! Chloe a Sophie budou s mladšími jestli vám to nevadí nám by to jinak nevycházelo.Teď poprosím červený a žlutý tým, aby mezi sebou hráli.,, Oznámil Peter. Fajn.Vzhledem k tomu, že byli mezi malými i Tyler a Mike, tak jsme proti nim vyhráli 7:6 Byli dobří! I "velcí" vyhráli proti žlutým."Bod má červený tým! Teď si běžte umýt ruce a jděte na oběd! ,, super! "Jupíí!,, vykřikl celý červený  tým. "Placáka Sophie!,,  *plác*

V jídelně -  K obědu jsme měli lívance s marmeládou a nutelou. Mňam! Se Sophie jsme měli boule až za ušima.

O odpolední pauze - Čas jsme strávili u Tylera a Mika. Zase sranda jako vždycky! Mike předváděl jak dělá lenochod. V ten moment jsme měli všichni záchvat smíchu *smích* . Potom jsme hráli UNO a já furt prohrávala... "Asi štěstí v lásce!,, řekla Sophie a dloubla do mě. Já se usmála.

Venku - Po odpolední pauze šli hrál modrý a zelený tým. "Mladší" vyhráli proti zeleným a "starší" vyhráli proti modrým.

K večeru - Všichni praktikanti a vedoucí připravovali letní kino pod šerákem. K večeři jsme měli těstoviny a kuřecí na paprice. Když jsme si měli přinést z chatky spacáky, tak na nás už čekali Patrik a Sebastián. "No konečně. To vám to trvalo.,, Řekl Patrik s úsměvem. "Prosimtě zas tak dlouhá doba to nebyla,, odpověděla mu Sophie. Za film nám pustili čertova nevěsta a já koukala na hvězdy na de mnou a připadala jsem si jako nejšťastnější člověk na světě! "Taky koukáš na ty hvězdy nad námi?,, Zeptal se Sebastian. "Ano, je to nádhera.,, Přímo to miluju! "Nechceš se jít projít? Jakože "Na záchod"? ,,  Namítl. "Jasně stejně mě ten film moc nezajímá,, Náš tábor byl mezi lesami, takže jsme zaběhli do nejbližšího lesa a tam si sedli na trávu a koukali na oblohu. Bylo to dost romantické. Najednou se Sebastian otočil. Byl,... tak blízko. "Víš, že ti to v tom měsíčním svitu moc sluší?,, Najedou se jeho rty dotkli mích. Jakoby se můj žaludek ocitl na pouťový atrakci a lítalo tam tisíc motýlků. Když jsme přestali, tak až teď jsem si všimla, jak mu ve měsíčním světle jiskří jeho zelenohnědé oči. Chvíli jsme na sebe mlčky koukali. "Ehm. Myslím, že by jsme měli jít ,, řekla jsem, protože jsem viděla, jak svítí baterkami a volají na nás. "Jo... Jasně,,  Když jsme se vraceli, tak nám Peter oznámil něco ve stylu "Kde jste krucinál byli? Všichni jsme vás hledali!,, řekli jsme, že já jsem byla na záchodě a Sebastian se šel podívat k  vodě. Nevěřil nám ani slovo. Jen kývl a usmál se. Když jsme šli zase zpátky Sophie s Patrikem už dávno spali. Jak jinak. Po té jsem se rozhodla, že půjdu spát taky. Hlavou se mi motalo to co se právě před pár minutami dělo. A já si pomalu všechno uvědomovala. Ráno moudřejšího večera. "Dobrou,, řekla jsem. "Dobrou... Miluju tě.,, řekl. "Já tebe,, Panebože!

Camp Well - CZ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat