- Druhý den -

416 8 0
                                    

V chatce - "Budíček!!!! ,, jak já ty rána nesnáším! Někdo nám vtrhl do chatky. "Holky jste vzhůru?,, tyvoleee "Jooo,, odpověděli jsme dvojhlasně. "Tak super,, taková otrava! A to takhle bude ještě 13 dní! "Jestli to takhle bude každý den, tak se asi zabiju! ,, řekla Sophie a já si myslela přesně to samé...

Venku - Čekali jsme před chatkou a koukali jsme jak různí lidi vylézají ven z chatek. Vedle nás byli ti dva kluci co se mě a Sophie líbily. No omg ti jsou tak sladcí! A z druhé strany byli jejich další dva kamarádi. Dvojnásob hezčí! Najednou k nám přišli nějací dva kluci. To je... Keanu? A jeho nejlepší kamarád Tyler? No jistě! "Čuuuz bratranče! Co vy dva tu děláte?,, usmála jsem se ně. "Hej! To jsem se tě chtěl zeptat já tebe! ,, *smích* Prosím o pozornost! Dáme si dvě kolečka okolo tábora a dáme si rozcvičku! ,, No to si ze mě dělají srandu ne? Se Sophie jsme zakoulely očima. "Dělejte musíte se trošku probudit! Hele kluci makáme, makáme ! ,, Otočila jsem se na ty kluky na které ta holka řvala. To byli oni! "Vždyť makáme!,, řekl jeden z nich. "Pssst Marcusy! Ještě nám dají kolečko na víc.,, "Tak jednoho by jsme měli.,, řekla Sophie. Usmála jsem se. "Tak teď si dojďete na záchod a vyčistit zuby. V osm buďte v jídelně a neberte si ešus jenom lžičku a hrníček.,, Fajn. Cestou do chatky pro lžičku a hrníček jsme si se Sophie povídaly. "Kámo zjistila jsem, že po snídani máme nějakou seznamovací hru. Bude to voprus, ale vzhledem k tomu, že tam budou ti týpci, tak budeme znát jejich jména.,, hahaha 1-0 pro nás. "Tak to je super!,,

V jídelně - K snídani jsme měli rohlík se sýrem a s máslem. Fuj! Sýr! Ti kluci seděli s nějakýma holkama a zabrali celý stůl! Po snídani jsme si měli odnést lžičku a hrníček a měli jsme se vrátit do jídelny na tu seznamovací hru. Jenom červení. Rly? V jídelně byli u stolu asi 11 lidí plus praktikanti a vedoucí týmu. "Takže zahrajeme si takovou seznamovací hru. V této hře jde o to, že řeknete svoje jméno a k tomu nějaké přídavné jméno,které vás popisuje, tak třeba já jsem domýšlívý Dominik. Tak pojedeme od nejmladších.,, Uf. "Energetická Ewa, malí Matyáš, legrační Lukas, sebevědová Sophie,...,, doprkýnka co mám říct?! Ch,ch,ch... Jooo! "Chytrá Chloe...,, wtf? Jak tak vidím málem jsme se Sophie vyprskly smíchy. "Problémový Patrick, smělí Sebastián, magorský Marcus,...,, *smích* "hahahahaha.To se k tobě hodí,, *smích* "Tak dost! Marcusy za tohle máš 10 kliků!,, "Hezky mu ten tábor začíná,, pošeptala Sophie. "Ne asi. Fakt dement,, souhlasila jsem. "Krásná Katerine, sympatická Skye, vysmátá Vendy, kamaradská Kiki,, Nány.Konec huraaa. Bylo jedenáct hodin a my jsme se odebrali do svých chatek pro ešusy, příbory a hrníčky.

V chatce - "Oběd!!!,, konečně! "Mám hlad jako vlk.,, řekla Sophie. "Já taky,,

V jídelně - K obědu jsme měli svíčkovou a hovězí maso. Mňam! Se Sophie, Keanem a Tylerem jsme si sedli ke stolu a najednou... "Prosím o pozornost! Po obědě bude odpolední pauza a potom si budete vytvářet svoje týmová trička! Vemte si bílé tričko a přeji dobrou chuť.,, řekl Peter. Všichni čtyři jsme zakouleli očima a jedli jsme dál.

V chatce - "Hele nepůjdeme za Keanem a Tylerem do chatky? Bude tam sranda.,, navrhla jsem. "Samosebou!,, "Nazdar kluci. Můžeme dál? ,, řekla jsem. Kluci se váleli na postelích a bylo vidět, že se nudí. Povídali jsme si o táboře. "Takže jste ve žlutým týmu?,, řekla Sophie. "Jo a je to tam pěkně na prd. Máme tam samí prťata, který nic neumějí.,, *smích* "Nástup!,, Sakra to tričko!

Venku - "Červení ke mě!,, řekl Dominik. "Takže. Tady máme barvu. Vemte si takhle to tričko a položte ho na zem. Potom ho zmuchláte do kuličky a obmotáte to tím provázkem. Pak ho, jen polijete barvou a tadaa máte týmovská trička! Až to budete mít hotové dejte to praktikantům ,, hah fakt super. "Už se nemůžu dočkat,, řekla Sophie ironicky. Když jsme to měli dodělané dala to Sophie Clayovi. On se na ni usmál! Úsměv mu oplatila. Tady někdo randííí . Potom jsme se se Sophie vrátili do chatky a zavřeli se. K večeru jsme měli jít k ohništi.

U ohniště - Rozdali nám každému zpěvníky a zpívali jsme. Nějaký pán nám k tomu hrál na kytaru a já byla ten nejšťastnější člověk pod sluncem. Nebo pod měsícem?

Venku - když jsme měli jít do chatek, tak se Sophie rozhodla, že půjde na záchod. Já se, ale vrátila k chatce, když v tom jsme měli na dveřích u chatky..."Prasátko? Co to sakra má být?,, nadávala jsem. A zřejmě asi nahlas. Najednou se z chatky objevil Sebastian "Zřejmě jste tam měly bordel, když vám Gerda dala na dveře prasátko, ale nejste sami.,, hah. "A já jsem Sebastian ty jsi tu nová?,, Sladký! "Chloe a ano jsem.,, On se jen pousmál a odešel.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Camp Well - CZ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat