Ráno - "Haló! Holky? Budíček!,, zaslechla jsem nějaký dva klučičí hlasy. "Mmmmmmmm...,, odpověděla na to Sophie. V tu ráno mi to došlo. A Sophie zřejmě taky. "Sebastiáne!,, "Patriku!,, vyskočili jsme z postele, objali je a dali jim pusu. "Omlouváme se, že jsme vám nevěnovali moc pozornosti, ale jak jste si všimli hráli jsme jak o závod.,, řekl Patrik. "Omluva se přijímá.,, řekla Sophie. "Správně.,, dodala jsem. "Rozcvička!,, zavelil Peter. Rozcvička byla zázračně v pohodě a hned po tom jsme utíkali na snídani.
V jídelně - Snídaně byla výtečná! Měli jsme vánočky s máslem a s kakaem. Mňam! Se Sophie jsme seděli se Sebastianem a s Patrikem. *ťuk* *ťuk* "Prosím o pozornost! Po snídani se jdeme projít na procházku do jedné vesnice za lesem! Cestou budeme hrát různé hry, takže si s sebou vemte pevné boty. Děkuji a dobrou chuť!,, oznámil zase Peter. Zakoulela jsem očima a jedla dál. Po snídani jsme se rozešli dali si pusu a šli se do chatek připravit.
V chatce - Já a Sophie jsme si vzaly tenisky a před chatkou jsme se posprejovaly sprejem proti klíšťatům. Fuj. "Nástup!!!,,
Venku - "Každý vedoucí družstva má pro každého svačinu. Teď půjdeme po družstev. První jdou modří pak červení pak zelení a nakonec žlutí.,, ohlásil Peter. Mňam! Svačina! Po té co odešli modří, tak jsme mohli vyrazit. První kroky byly v pohodě, ale pak to bylo těžší. Cestou jsme hráli i nějaké hry a já šla společně se Sophie, Patrikem a Sebastiánem. Jedna hra mi obzvlášť šla. "Ooo ty jsi dobrá Chloe!,, křičela Sophie. "To je moje holka!,, křičel Sebastián. Když jsme se vrátili, tak jsme si měli umýt ruce a jít na oběd.
V jídelně - Měli jsme svíčkovou. Já, Sebastián, Patrik, Sophie a další čtyři lidi jsme si sedli k sobě a komentovali jsme dnešní hry. "Jo a Patriku ty jsi mega dobře házel ty míče!,, říkal mu Sebastian a kamarádsky ho poplácal po zádech. Já a Sophie jsme s úsměvem kývaly. "Díky Sebi, ale na tebe prostě nemám.,, usmál se. Sebastián byl vážně dobrý a to neříkám jen proto, protože je to můj kluk, ale dá se říct, že díky němu jsme vyhráli.
Venku - Po té jsme měli odpolední klid a svítilo sluníčko, tak jsme se sebrali a šli hrát ping pong. Mě ani Sophie to nešlo, ale užily jsme si to.
Večer - "Nástup!!! Jak už asi někteří víte. Zítra budeme přespávat v lese. Každý družstvo se ráno sebere a dojde si vybrat místo kde bude dvě noci přespávat. Uprostřed tábora budete mít papírek co si s sebou vzít do lesa a teď se jděte navečeřet ať máte zítra sílu. Přeju dobrou chuť!,, oznámil Peter. "Super!,, řekli jsme já, Patrik, Sophie a Sebastián.
V jídelně - K jídlu jsme měli hamburgery. Úžas!!! A potom jsme šli k ohništi zpívat písničky.
U ohniště - "Sebastiáne zahraj nám!,, křičely děti. "No tak dobře a co chcete zahrát?,, zeptal se Sebi. "Necháme se překvapit.,, řekla jsem. Sebastián hrál nádherně a zatímco hrál, tak sem se opřela o jeho rameno. Byl to pro mě krásný večer. "BRAVOOOOOO!!!!,, křičely a tleskaly děti a já a Sophie s nimi. Po pár písniček jsme se všichni sebrali a šli do chatek spát.
U chatky - U chatky jsme dali svým klukům pusu na dobrou noc a šli si lehnout.
V chatce - Mezitím co jsme se převlékaly, tak... "Chloe těšíš se na zítřek?,, zeptala se Sophie. "Mega moc. Ty?,, odpověděla jsem. "Taky.,, řekla Sophie. *Ťuk* *ťuk* *ťuk* "Holky můžu dál?,, byl to náš vedoucí. Díky bohu, že jsme byli převlíklé. "Ano.,, odpověděli jsme sborem. Vstoupil. "Chci vám jen říct, že od 4 ráno do 5 ráno máte noční hlídku. Dojdou vás vzbudit kluci z chatky číslo 25. Můžete si vzít zbytky z večeře v jídelně.,, Se Sophie jsme na něho čuměly jako kdyby se zbláznil. "Dobře, děkujeme za informaci.,, řekla za mě Sophie. "Přeju dobrou noc,, řekl nám. "Dobrou.,, Po té co odešel, tak... "To si snad dělá prdel?!,, Řekla jsem naštvaně. "Ne asi!,, souhlasila Sophie. "No nic, tak asi radši dobrou.,, řekla jsem. "Dobrou,,
ČTEŠ
Camp Well - CZ DOKONČENO
RomanceTento příběh je o dvouch nejlepších kamarádkách, které jedou na svůj první tábor. Koho tam potkají? Co se stane Chloe? Najdou tam lásku? A když ano bude to ta pravá láska? To všechno se dozvíte v tomto příběhu ✨.