"Holky! Vzbuďte se už!,, cloumali s námi nějací kluci ve věku 11 a 12 let. "Hmmmmmmmm.... Už vstáváme!,, "Fajn. V jídelně máte pár hamburgeru a zbytek čaje. Dobrou.,, řekl jeden z nich. Nazdar. "Dobrou.,, odsekla sem. Vzala jsem baterku, mandaly a fixy a šly jsme.
Venku - Oheň ještě trochu hřál, tak jsme tam přihodily pár polínek, které ležely opodál. Vzala jsem si mandaly a vybarvovala je. A pak mě napadlo "Sophie? My máme vlastně tu večeři v jídelně, že?,, "Hmmm.,, odpověděla. Zřejmě jí to nenapadlo. "No a my jsme měli co? No HAMBURGERY!,, To poslední slovo jsem málem zaječela. "Omg! Jdu pro ně!,, Sophie miluje jídlo. Já upřímně moc ne, ale když se jedná o hamburgery, tak se hrnu. "Jeden hamburger se nese!,, řekla Sophie. "Kuju.,, *kývnutí* Obešli jsme pár koleček okolo tábora a pak... "Haf, haf, hauuuuuuuuuu,, "Co. To. Do. Hajzlu. Bylo?!,, řekla Sophie. "Já nevím, ale vím že to byl pes.,, potom jsme se vrátili k ohni, povídali jsme si a dělali že to nic nebylo. Najednou jsem něco uviděla. "Sophie!,, vykřikla jsem. "No?,,zeptala se. "Něco jsem viděla! Tam! Vedle jídelny! Něco velkého se tam pohlo!,, Docela se svítalo. A věděla jsem, že nemám halucinace. "Prosimtě Chloe. Klid. Nic tam nebylo..... Nekoukej tam tak!,, uklidňovala mě Sophie. Marně. Něco se pohlo škývrkou v jídelně (Máme jídelnu jako stan. Ne jako dům). Rozhodla jsem se rozejít. Najednou.. jako by mě něco drželo. Nemohla jsem se hnout dopředu. Tak jsem se rozběhla za Sophie. Vše jsem jí vysvětlila. "Já jsem něco taky viděla u stanu u zbytků jídla. Něco tam jí!,, Ona se naštvala, protože tu nechtěla mít nezvaného hosta. Vzala si klacek (asi 10 kg) a hodila ho na ten stan blíž ke zbytkům jídla které byly u stanu. Já měla takový záchvat smíchu! Sophie potom taky. Když jsme se koukly na hodiny bylo už na čase, aby jsme se vrátili do stanů a šli zase na chvilku spát.
Ráno - K snídani jsme měli loupanec s máslem. Potom jsme se měli připravit a jít hledat, kde budeme v lese přespávat.
V chatce - Asi půl hodiny mi zabralo hledání hřebenu. "Sophie nevíš, kde mám hřeben?,, zeptala jsem se Chloe. "Eheee. Promiň.,, a podala mi ho. "Díky.,,
Venku - Ještě před tím než jsme šli, tak jsme se postříkaly sprejem proti klíšťatům. Potom jsme došli za klukama. "Dneska vám to sluší!,, řekl Patrik. "Jako vždy.,, řekla Sophie. "Nemůžu než souhlasit!,, dodal Sebastián. Najednou přišel Peter a já už věděla, co bude následovat. "Nástup!,, jo... "První půjdou červení, pak zelení, pak žlutí a pak modří.,, Poslední. Why not? Když jsme prošli asi 5 kilometru, tak jsme si našli nějaké "normální" místo. Našli jsme tam plácek vyhrazený na spaní, tak jsme odhrabali rukou větve a šli do chatek si vzít věci a nastěhovat se tam. Cestou jsem se stavila pro šťávu z jídelny (Sama. Sophie byla s Patrikeml) a šla. Po té co jsme se v lese tak nějak zabydleli. Pak nám ( mě a Sophie) dala praktikantka za úkol najít klacky na oheň. Ostatní holky připravovali spaní Když jsme se vrátili, tak já, Sophie, Evička, Mišel a Matyáš jsme si hráli u spacáků a ostatní byli u ohně a bavili se. Potom do nás naráželi i Sebastián a Patrik. Byla tma a já a Sophie jsme viděly vždy jak jsme posvítily baterkou, jak Patrikovi svítí Adidasová mikina. Házeli po nás šišky a pak se za náma objevil Sebastián a já, Eva, Mišel, Matyáš a Sophie jsme na něj posvítili baterkami, které vypadali jako reflektory a on začal zpívat Justina Biebra. "Oooooou... O-o-u... Oooou....,, a všichni jsme dostali obrovský záchvat smíchu. Po tom je zavolal náš vedoucí "Patriku! Sebastiáne!,, a oni odešli. Já jsem ještě stihla na Sebastiána mrknout. Když jsme měli jít spát (ti menší což jsme byli já, Sophie, Evička, Mišel a Matyáš), tak jsme koukali na oblohu plnou hvězd. "Dobrou,, řekla jsem. "Dobrou,, odpověděli všichni sborově.
ČTEŠ
Camp Well - CZ DOKONČENO
RomanceTento příběh je o dvouch nejlepších kamarádkách, které jedou na svůj první tábor. Koho tam potkají? Co se stane Chloe? Najdou tam lásku? A když ano bude to ta pravá láska? To všechno se dozvíte v tomto příběhu ✨.