- Pátý den -

207 4 0
                                    

Ráno jsem vstala. Bylo cca 7 hodin. Patrik a Sophie spali a Sebastián, když spal, tak byl hrozně kjůůt. Šla jsem na záchod. Cestou zpátky před kino do spacáku jsem se vrátila do chatky. Převlékla jsem se a šla zase spát. "Chloe vstávej!,, křičela Sophie. Zřejmě už delší dobu. "Ježiš promiň já.. Já... J... Kde jsou všichni?,, zeptala jsem se. "V chatce a půjdou už pomalu na snídani!,, Jeeežiš. "Už vstávám a... Kde je Sebastián?,, proč mě nevzbudil?! "Šel se do chatky převlíknout a šel si vyzkoušet na kytaru pár písniček a bude nám hrát na country bálu. Prý tě nechtěl tě budit.,, řekla Sophie, ale v tom už jsem viděla jak si Sebastián zkouší u ohně kytaru. Byl nádherný!

Byla u něho naše praktikantka, která tam prý bude zpívat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byla u něho naše praktikantka, která tam prý bude zpívat. Rozhodla jsem se, že půjdu do chatky si tam odložit spacák. Sebastián byl zabraný do kytary a nevěnoval mi ani pohled. Nevadí. Spacák jsem odložila do chatky vzala si hrníček na čaj a vydala jsem se za Sophie do jídelny.

V jídelně - K snídani jsme měli paštiku a máslo s houskou. Sophie se vrátila trochu později s omluvou, že šla na záchod. Tak jsme si se Sophie sedly zase s Tylerem a Mikem. Později se Tyler zeptal.  "Hele Chloe  ty jsi ležela vedle Sebastiana joo?,, ehm? "No joo proč?,, zeptala jsem se. "Já jen tak. Jste do sebe asi dost zamilovaní co?,,  Bože. "Jo jsme Tylere a nech toho už! Chci se v klidu najíst!,, "Jo Tylere klidni se trochu.,, zastala se mě Sophie. "Děkuju,, pošeptala jsem Sophie. Ta kývla. "Sophie být tebou bych mlčel. Snad nechceš abych řekl co se před chvíli stalo s tebou a Patrikem na záchodech.,, otočila jsem se na Sophie a ta se zčervenala."Sophie co se stalo?,, zeptala jsem se a spolkla jsem zbytek housky. "Ehm. Aby... Abych pravdu řekla...,, *odkašlání* "Pojď řeknu ti to v chatce tady v jídelně ne.,, Vzala mě za ruku a táhla mě k chatce.

V chatce - "No prostě jsme se líbali u nás v chatce.,, řekla prostě Sophie. "Aha? Ehm noo... My jsme se se Sebastianem taky líbali. Ale ne tady v chatce.,, řekla jsem. "A kde teda?,, zeptala se Sophie. "U lesa,, pak nastalo takové to hrobové ticho a pak jsem dodala. "Sophie? My jsme fakt hrozný.,, "To teda!,, *smích* "Nástup!,,

Venku - "Takže. Vzhledem k tomu, že bude večer country bál, tak si zahrajeme kámen, nůžky, papír po táboře. Pak půjdeme na oběd a budete mít do večera klid. Teď udělejte dvojice!,, řekl nám Peter. Dvojice jsme byly já a Sophie a Sebastián a Patrik byli spolu. Hra byla super! Když byla řada na Sophie a na   Patrika tak... "Kámen, nůžky, papír teď!,, "Vyhráli jsme!!!,, zakřičeli jsme se Sophie. "Sakraaa! To si ty debile nemohl dát Kámen?!,, zařval Sebastián na Patrika. Bylo vidět, že tam stojí dost dlouho. Se Sophie jsme měly nekonečný záchvat smíchu. I když náš tým vyhrál druhý místo, tak to byla sranda.

V jídelně- K obědu jsme měli rajskou omáčku s masem a já jsem si tentokrát sedla vedle Sebastiana a Sophie vedle Patrika. Společně jsme seděli u jednoho stolu společně s dalšíma klukama a dvoumi holkami. "Byly jste fakt dobrý Chloe!,, řekl nám Sebastián. "Souhlas!,, odpověděl Patrik. "Děkujeme.,, odpověděli jsme se Sophie dvojhlasně.

Venku- "Chloe? Já a Patrik budeme ještě zkoušet na ten country bál, takže se asi ne uvidíme.,, řekl Sebastián. S posmutnělím obličejem jsem sklopila hlavu, ale Sebastian mi jí nadzvedl se slovy "Hlavu nahoru nebo ti spadne korunka moje princezno!,, a dal mi pusu. "Pa můj princi.,,

v chatce- Jako vždy jsme volný čas strávili s Tylerem a Mikem. Zábava jak vždycky. Chvíli jsme hráli karty a přišla k nám i Evička. Byla zkrátka sranda. Po té byl čas country bálu. A country bál se konal v jídelně.

V jídelně - Se Sophie jsme přišli o něco dřív. Na jedné straně byly holky a na druhé kluci. Hned co country bál začal, tak si kluci měli vybrat holky se kterými měli tancovat. "Všichni boudou aspoň jednou tancovat!,, zavelila jedna praktikantka. Ovšem hned co country bál začal, tak já a Sophie jsme seděli jak pecky a kochali se, jak naši kluci krásně hrajou. Nádhera! Po chvíli k nám přišel Tyler a Mike. "Smíme prosit?,, UF. "Jasně!,, ploužák. Panebože! Sophie tancovala s Mikem a já s Tylerem. Sebastián a Patrik si nás všimli a tiše záviděli. Po té si něco zašeptali. Já se jen na něho usmála. Když píseň skončila, tak k nám přišel Sebastián a Patrik. "Smíme prosit?,, "Samosebou!,, Za kapelu nám hráli další kluci. Nádherně hráli, ale né tak dobře jako Patrik a Sebastián. Ploužák sem nesnášela, ale od této doby ho miluju! Nechtěla jsem, aby tento den skončil. A už vůbec né tábor. "Sebastiáne a co bude až tábor skončí? Co pak?,,  chtělo se mi brečet. "Neboj se něco už vymyslíme.,, a usmál se. Píseň skončila a po té jsme se se Sophie rozhodli, že půjdeme k ohni se ohřát a pak se vydáme do chatky. V chatce jsme si povídaly a šli spát. Já jsem, ale moc nemohla usnout, protože jsem furt přemýšlela o tom co jsem říkala Sebastiánovi. Co bude pak? Kde vůbec bydlí? Uvidíme...

Camp Well - CZ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat