Dosszié és Epilógus

1.6K 123 39
                                    

2016.július .29
Páciens szám:1746
Név:Kiba Schwarcz.
Születési idő:1994.október.17
Nem:férfi
Betegség:Napkór,a gyógyszeres kezelés miatti üldözési mánia és depresszió (kórlap csatolva)
Esemény napló (3/1) : A férfi családi helyzete jó,anyagi helyzete kiemelkedő.Biszexuális,párkapcsolatban él egy másik férfival.16 éves korában kerűlt fény a betegségére.Előre haladott állapota miatt egy éven belűl túl lépte a kezelhetőségi szintet.2016-ban önként vállalt gyógyszer kísérletet a DWR.II betegség megszüntetésének céljával.

2016.január.12 (11:23)
-Hogy érzi magát?-pszcihiáternek kellemesen lágy hangja van.
-Hazudjak vagy az igazat mondjam?-ellenben az enyém fojtott.
Toll ideges kopogása a papíron.
-Kérem ,semmi értelme nincs az óráknak ha hazudik.
-Irritál a kamera.
-Beleegyezett amikor aláírta a szerződést.Minden tevékenységet dokumentálni fog Dr.Liu és a csapat.
-Biztos közeli kapcsolatban vannak ha ilyen lazán beszél róla.
-Szóval kezdjük el a foglalkozást.Dr.Hedwig Luiswon vagyok a kezelő orvosa.Remélem jól megleszünk.Kérem mutatkozzon be és mondja el miért is van itt.
-Pontosan tudja.Minden anyag rólam ott van a kezébe.
-De azt a kamera nem látja.
-Kiba Shwarcz vagyok.Négy napja már ,hogy 20 éves.Ìró.
-Miket szokott írni?Regényeket?Novellákat?
-Khm történelmi regényeket.
-Szereti csinálni?
-Igen bár a kéziratot nem annyira szeretem megírni.
-Miért nem?
-Mert olvashatatlanul írok.Ezért általában irógéppel szoktam írni amitől falra mászik a menedzserem.
-Írógéppel?Hiszen egy a XXI.század laptopok, számítógépek, érintő képernyő....
-Nem szeretem a technológiát.
A pszcihológus jegyzetel valamit.
-Szóval miért is van pontosan a kórházunkba?
-DRW.II nevű betegség miatt.Tudta ,hogy a régi nyelvek Napkórnak hívták?
-Nem.
-És azt ,hogy bár kétszáz éves vírusról beszélünk még mindig nem találtak rá ellenszert?
-Ezt igen.
-Szóval a maga kedvenc aki dokija és a csoportja kitalálata ,hogy ők bizony kikísérleteznek egy gyógyszert ami meggyógyítja az előre haladott fázisú embereket.Kísérleti nyúlként jövök én a képbe.
-Úgy látom ,hogy ez magának nem tetszik-szúrja közbe a nő.
-Magának tetszene ha kísérleteznének a csinos arcocskáján?
-Khm-megköszörüli a torkát-úgy tudom nem erőszakolták bele a projektbe,hanem önként jelentkezős módon történt az alanyok kiválasztása.Akkor miért jelentkezett?
-Azért kedves mint bárki más.Túl akarom élni ezt a szarságot,mert megígértem valakinek ,hogy túl fogom élni.

2016.február. 30 (16:42)
-Kiba?
-Össze vesztem vele.
-Kiről beszél?A családjáról?
-Zenről.A családom nem tudja ,hogy itt vagyok.
-Min veszekedtek?
-Megtalálta az orvosi papírokat.
-Az miért baj?
-Nem mondtam meg neki ,hogy előre haladott az állapotom.A gyógyszereket sem tolerálja pedig a 99 százalékát úgy veszem be ,hogy ne lássa.Fáj...
-Bántotta magát?
-Dehogy bántott.Sose tenne ilyet.Ő az egyetlen aki tényleg szeret.
-Látom magán,hogy nem akar róla beszélni.Akkor meséljen az állapotáról?Javult?
-Javult a fasz.Már bocsánat.Fáradékony vagyok,nagyon hamar elvesztem a türelmem.Esténként rémálmaim vannak.
-Igen mellek hatási tüneteket produkál a teste.
-De tudja mi a legrosszabb az egészben?Az ,hogy kezdem elveszteni a látásom.A színérzékelésem majdnem teljesen oda.Ami nagyon nagyon rossz.A világ fekete fehérben...túl silány.

2016. június.4 (10:58)
-Sápadnak tűnik.Az elmúlt időben sokat fogyott.
-Nincs étvágyam.
-Köze van ennek a hallucinációkhoz?
-Ezt nem nekem kéne kérdeznem?!
-Nyugodjon meg.Meséljen mit szokott érezni ilyenkor?
-Nem tudom Dr.Hedwig.Mindig mást és mást. Árnyakat,arctalan embereket.Bántani akarnak.
-Nem fogják.Higgyem nekem.Inkább meséljen,hogy tetszett a barátjának az ajándék?Milyen volt a buli?
-Bár nem ihattam jól éreztem magam.Imádja a farkasokat de magát gyürűket nem annyira.Ettől függetlenűl mióta odaadtam neki mindig rajta van.
-Bocsánat de elfelejtettem,hogy is hívják...
-Zen a neve.Szép neve van nem?
-De igen.A húgom kisfiát is így hívják.
-Már alig látom.Egyre komolyabbak a hallucinációim és egyre rosszabb a szemem.Az állandó fájdalomtól meg egyre idegesebb vagyok.Félek ,hogy mindent el fogok veszíteni amiért most harcolok.

2016 .július.27
-Rég láttam Mr.Schwarcz.
-Tudja ,hogy amúgy sem szeretek ide járni.Főleg nem így...kerekes székbe ,leláncolva.
-Nem kell szégyenkeznie.Meséljen magáról ,hallottam a hallucinációk szinte állandóvá valltak.
-Jah.Szóval élvezzen ki minden másodpercet amíg normális vagyok.Mert van ,hogy hetekig csak a sötétségbe lebegek.Néha eljön egyszer csak eljőn a  fény és magával hoz a felszínre...van ,hogy percekig vagy akár napokig.
-Fény?
-Tudja ....a józan ész.Vagy mi...
-Kérem nézne a kamrába miközben beszél? Tudja,dokumentálnom kell...
-A kurva életbe már,rohadtul nem látom merre van az a szar!
-Mr.Schwacz...?
-Bocsánat.Csak de ez kissé frusztráltá tesz.Tudja már egy szemernyit sem látok.Az orvosom elmondása szerint teljesen elhaltak a szivánrványhártyámban lévő rostok.
-Semmi baj.Én kérek elnézést.

Esemény napló (3/2):2016 július 30-án Dr.Liu Kenry úgy döntött orvosi kómába helyezi a pácienst mert az elérte a negyedik fázist,és magát és két ápolót is megsebzett az egyik rohama alatt.Az altatás sikeressége függ a holnapi naptól kezdetétől.Az agy semmi képp nem érheti el az ötödik fázist.

Esemény napló (3/3): 2017.január.5
A 1746-os számú páciens pozitív jeleket mutatott a gyógyszerkezelésre,a szeméről visszahúzódott a vírus.A test újra termelte a szivárványhártya alkotta sejteket,az idegek újra működő képesek.A teste orvosilag 50 százalékba épűlt le.Az ébredésre való felkészülés tegnap kezdték el az orvosok.Ha a kezelés sikeres volt akkor nem csak egy hatalmas áttörést értűnk el ,hanem megmentettűnk egy emberi életet.
Dr.Hedwig Luiswon.

Az idösödő pszcihologus nő csak hónapok múltán bár de gyors egyszerű betűkkel kaparta a lezáró nyilvántartási rész alá.
,,Teljesen gyógyultnak minősítve."
Az orvostudomány rájőtt ,hogy maga a DRW.II vírus a szemen át az agy belső nyomását emeli meg illetve zár el bizonyos zónákat.Amennyiben a betegséget meg tudják állítani a koponyába hatolás előtt úgy a test autómatikus sejtcserét illetve regenerációt hajt végre a sérűlt részen mely következtében a vírussal szemben ellenálló mutáns sejtek generálódnak melyek vissza tudják állítani a szerv eredeti állapotát.

The end (<- The Happy End)😜👌

Epilógus


Kiba(*ideges*):Den te egy seggfej vagy.
Me:Tudom...😯
Kiba (*nagyon ideges*):-De te egy szadista seggfej vagy!
Me:Ne már...😅
Kiba:De komolyan....,hogy képzelted ez?Hogy tehetted ezt velem?!
Me:Izé Kiba ...légyszi ne...tedd le szépen azt a pillangókést kérlek...Tudod,épp epilógust írnák vagy mi?!
Kiba:De senki se kíváncsi rád.Itt én voltam a főszereplő az én életemet keserítetted meg mindenki előtt!
Me (*elpattan valami*):Tudod mit?!1. itt én vagyok az író 2. nem elég happy end neked ,hogy élsz?!Húzz a fenébe tesó😡

Sziasztok,hát mit is mondjak...ide is eljutottunk együtt.😊👍Már nem csak némely olvasó hanem a karaktereim is meg akarnak fojtani a gonosz énem kivirágzása miatt😢👏na mindegy...
Remélem sikerűlt átadnom a dolgokat amiket elképzeltem. Tudom,hogy nem volt benne olyan mély és magával ragadó szerelmi vonal mint egyesek várták, de ha valaki nem hisz valamiben akkor már annak a valaminek a létezése is természetellenesen hat a világába.Ezért is van az ,hogy bár Kiba nem tudta felismerni Windrick iránti érzelmeit mégis az utolsó előtti pillanatig hű volt hozzá (Alpha ellenére is).👬👌
Köszönöm ,hogy eddig elolvastad és hű voltál hozzám, hozzánk,a storyhoz❤ ezer hála és millió ölelés érte.
Remélem találkozunk egy másik történetnél is.😉

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 28, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

A nihilista (Befejezett)Where stories live. Discover now