Mun oli pakko kirjoittaa Zacista ja Sebastianista, koska mä olisin muuten menny ja lisänny lisää lukuja My Lioniin :( Mä vaan haluaisin kirjottaa sitä forever
Sori tästä luvusta, jos smut ei oo mieleesi, sillä tää koko luku on sitä...
Käänsin muuten noi lauseet tähän, koska nyt Zackin tietää niiden merkityksen, mutta ne ei edelleenkään ole suomeksi, koska suomi on välillä tyhmä kieli eikä ne kuulosta hyvältä suomeksi. Jos et osaa niin hyvin englantia, niin sitten tää ei varmaan ole tarkoitettu sun ikäisille ;)
Tää on oikeasti viimeinen juttu, mut tajusin yhtäkkiä miten outoa kirjoittaa ensin Alicesta smuttia ja sitten heti Zacista, koska ne kuitenkin on sisaruksia... :D
-Jacqueline
~~~~~~~~~~~~~~
Zac
"Vihdoin, ne ei meinannut päästää meitä ikinä sieltä", Sebastian huokaisi ja painoi hissin nappia kärsimättömästi.
"Mihin sulla noin kiire on? Eikä se hissi edelleenkään tule nopeammin, vaikka kuinka sitä painaisit sata kertaa", naurahdin, vaikka itsellänikin oli ihan yhtä kiire huoneeseemme. Sebastian vain jatkoi paineluaan, kunnes ovet aukenivat vihdoin.
"Sebastian!" huudahdin, kun hän vetäisi minut kädestä hissiin ja painoi minut hissiin seinää vasten. Tunsin hänen huulensa omillani, mutta irrottauduin heti ja virnistin: "Ehkä sun kannattais laittaa se kerros tai me pannaan täällä hississä"
"Mulla ei oo mitään sitä vastaan", Sebastian mumisi huulilleni, yrittäen suudella minua uudestaan, mutta vetäydyin taas pois, aiheuttaen Sebastianin kiroamaan ja kurottamaan vihdoin siihen hiton nappiin. Ennen kuin ovet edes kerkesivät sulkeutua, hän oli jo taas kimpussani.
"Quiero hacerte el amor toda la noche"(I want to make love to you all night long), hän kuiskasi ja imi kaulaani, saaden minut voihkaisemaan nautinnosta. Nyt olin kuullut samanlaisia lauseita niin monesti, että aloin jo oppia puhumaan hieman espanjaa.
"Quiero metérmela en la boca"(I want to put it in my mouth), kerroin takaisin, tuntien hänen kätensä hieromassa persettäni nälkäisesti.
"Mhm... Apriétame el culo"(Squeeze my ass), voihkaisin ja huokaisin helpotuksesta, kun hissin ovet aukenivat ja olimme perillä. Sebastian veti minut perässään huoneemme ovelle ja potkaisi oven auki samalla, kun suuteli minua taas intohimoisesti.
"Sä saat, mitä haluat", hän lupasi ja työnsi minut sitten sänkyyn selälleni. Purin huultani hänen riisuessa hitaasti vaatteitaan. Ensin lähti hänen puvuntakkinsa, jonka jälkeen liivi, solmio ja paita. Jokaisen seuraavan napin auetessa tunsin haluni kasvavan.
"Sä oot niin kuuma", huokaisin ja repäisin omat yläosani pois päältäni, kärsimättömänä kaikesta odottelusta. Katseeni kiersi samalla Sebastianin vartaloa, näkyviä vatsalihaksia ja v-linjaa. Hänen kätensä aukaisivat vetoketjun housuista ja pian nekin lojuivat lattialla, jättäen Sebastianin vain mustiin alushousuihin, jotka eivät varsinaisesti piilotelleet mitään.
"Et säkään yhtään huonolta näytä, aviomies", Sebastian virnisti ja nousi sitten päälleni sänkyyn, jolloin myös omat vaatteeni olivat löytäneet tiensä lattialle. Hänen huulensa suutelivat vartaloani alaspäin, jättäen jälkeensä selviä merkkejä.
"Aah", voihkaisin ja käännyin ympäri, joten pystyin tekemään niin kuin halusin. Vedin hänen bokserinsa pois jonnekin ja palasin sitten takaisin, jalkani kummallekin puolelle hänen lantiotaan. Kumarruin alaspäin ja nuolaisin hänen kalunsa päätä.
"Ah Zachary", kuulin Sebastianin huokauksen ja tunsin hänen kätensä vetävän minut reisistäni enemmän häntä kohti. Hetken ajan olin hämilläni, mitä hän aikoi tehdä, mutta sitten tunsin hänen huulensa alaselälläni, suudellen alaspäin.
Otin toisella kädelläni tukea hänen lantiostaan ja toinen käteni ympäröi hänen elimensä, joka kovettui koko ajan vain enemmän huulieni ansiosta. Sebastianin kieli nuoli aukkoani, kun taas oma kieleni nuoli hänen kaluaan samalla kun imin sitä.
"Zachary", hän huokaisi, kun sain lähes kaiken hänestä suuhuni. Hänen kätensä nostivat minut toisinpäin ja käänsi meidät sitten ympäri, nyt hän päälläni.
"Sebastian..." voihkaisin Sebastianin sormien hierovan paikkaa, jossa hänen kielensä aiemmin oli. Avasin jalkojani suuremmalle ja annoin hänelle enemmän tilaa. Ensimmäiset kaksi sormea tuntuivat vain hyvältä, mutta kolmannen ilmestyessä jouduin puremaan huultani hetken ajan.
"Valmis jo", ilmoitin, jolloin hän otti sormensa pois, vieden tilalle kalunsa. Katsoimme toisiamme silmiin, hänen ruskeat silmänsä lähes mustina kiihottumisesta, kun hän työntyi sisälleni hitaasti.
"Ahh!" huokaisin ja pidin käsilläni tiukasti hänen selästään kiinni, tuntiessani avautuvani hänelle enemmän. Tämä tunne oli aina yhtä kamala ja ihana samaan aikaan, mutta silti rakastin tätä yli kaiken, en tietenkään enempää kuin Sebastiania, sillä mikään ei voittaisi sitä.
"Zachary..." kuulin hänen äänensä, joka kuulosti siltä, kuin hän yritti tehdä tämän mahdollisimman hitaasti, vaikka tiesin, että oikeasti hän vain halusi työntyä kerralla sisääni ja panna kovaa kunnes kumpikin tulimme.
"Kovempaa, bésame los labios", huokaisin haluten Sebastianin suutelemaan minua. Hän teki kuten käskin ja pian tunsin hänen huulensa suutelevan omiani, kielemme hyväillen toisiaan intohimon pyörteissä.
----------------------------------------------------------------------------------------
Sebastian
Zachary puhumassa espanjaa oli seksikkäämpää kuin olisin ikinä voinut kuvitella. Ensin hän ei yleensä uskaltanut puhua sitä, mutta joka kerta hän sai minut yhä hullummaksi sanoillaan.
"Ahh, pane mua nopeammin", Zachary voihkaisi huuliani vasten hengästyneenä ja nopeutin tahtiani, työntäen lantiollani itseäni syvemmälle kovempaa. Nostin hänen vasemman jalkansa olkapääni yli, jolloin pystyin pääsemään vielä syvemmälle.
"Sä oot niin tiukka", huokaisin ja nautin tunteesta, Zacharyn voihkiessa nimeäni äänekkäästi. Ne olivatkin ainoa ääni huoneessa selvien seksin äänten lisäksi. Imin hänen kaulaansa, jättäen siihen varman fritsun.
Johdattaen meidät lähemmäksi orgasmejamme, kiihdytin tahtiani vielä. Tunsin hänen jännittyvän kaluni ympärillä, mistä tiesin hänen olevan aivan lähellä omaansa. Käteni kurotti hänen kalulleen ja vedin vetoja omien työntöjeni tahtiin.
"Sebastian!" hän huokaisi ja samassa hänen lihaksensa jännittyivät ja rentoutuivat, saaden minut laukeamaan hänen sisäänsä.
"Ahh", huokaisin äänekkäästi ja romahdin hänen päälleen, nojaten silti käsivarsiini, jotta en lytistäisi häntä alleni. Zacharyn rintakehä nousi ja laski nopeasti, meidän kerätessä energiaa sanoa edes yksi sana toisillemme.
Hiljalleen huuleni suutelivat tiensä hänen rintakehältään kaulaa pitkin hänen huulilleen, juuri kun olin suutelemassa häntä, Zachary huokaisi: "Ha sido el mejor sexo de mi vida"
"Ai että ihan parasta seksiä ikinä, älä vielä sano mitään, meillähän on koko yö jäljellä tähän", virnistin hänen huulilleen ja suutelin sitten häntä kuin viimeistä päivää.
YOU ARE READING
Lovebird
Random~Lovebird~ Kaikkea mahdollista romanttisista hetkistä smuttiin, hahmoina pääasiassa omien kirjojeni hahmoja: Alice&Jaxon, Zac&Sebastian, Nico&Gabriel, Evan&Brexton jne.