"Mulla on ehdotus, miten me voidaan tulla tasoihin", hän ilmoittaa kuljettaen meidät takaisin makuuhuonettani kohti. Siirrän katseeni häneen edelleen hyvin epäileväisenä ja kysyn: "Mikä?"
"Mä näytän sulle ja sä voit mennä istumaan sun sängylle", Brexton neuvoo, joten istahdan sänkyni reunalle hitaasti, katsellen häntä koko ajan tarkasti. Ensin hän kävelee aivan eteeni, jonka jälkeen ottaa leuastani kiinni nostaen kasvojani ylöspäin. Katsomme toisiamme suoraan silmiin, mutta sitten hänen toinen kätensä alkaa laskeutumaan hiljalleen alaspäin, jolloin katseeni lähtee seuraamaan sitä vahingossa.
Hengitykseni tihenee, kun näen hänen sormiensa aukaisevan hänen vyönsä, joka tipahtaa sitten lattialle aiheuttaen kolahduksen. Seuraavaksi vetoketju aukeaa, saaden minut nuolaisemaan huomaamattani huuliani. Pettymyksekseni hänen kätensä eivät liiku enää mihinkään tämän jälkeen, vaan hän kumartuu kuiskaamaan korvaani.
"Haluatko sä katsoa mua?"
Tarraan käsilläni hänen hartioistaan, ennen kuin hän ehtii suoristua, ja myönnän hiljaa:
"Mä haluan tehdä sen"
Brexton räpäyttää silmiään ja toistaa: "Sä haluat tehdä sen?"
"Mm... Jos käy?" puren alahuultani ja pyydän, jolloin hän nyökkää ja sanoo käheämmällä äänellä: "Okei, jos olet varma"
Nousen sängyltä seisomaan ja työnnän hänet istumaan sängylleni, jonka jälkeen polvistun hänen eteensä. Tunnen hänen intensiivisen katseen itsessäni, kun vedän vyön kokonaan pois ja alan napittaa sormillani hänen paitaansa auki. En uskalla edes ajatella, miten hyvältä hän näyttää, enkä tuskin pysty vilkaisemaankaan paljastuvia vatsalihaksia.
"Evan", Rexton kutsuu nimeäni hiljaa, jolloin nostan katseeni hänen kasvoihini ja hän virnistää: "Sä voit katsoa ja koskettaa mua ihan niin paljon kuin haluat"
Punastun ja katson äkkiä alaspäin, mikä ei ollut sekään yhtään parempi, sillä nyt katson suoraan hänen... penistään. Katseeni rävähtää nopeasti takaisin ylös, jossa hän naurahtaa minulle huvittuneen: "No, sä et näköjään uskaltanut itsekään sitä ottaa, niin mun piti sitten"
"Minun", luon häneen vihaisen katseen ja tarraan kädelläni kiinni hänen kalustaan. Olen huomiomatta sen, kuinka häntä näyttää naurattavan tämä enemmän kuin kiihottavan. Kaikkienhan joskus täytyy kokea ensimmäinen kerta, enkä usko tuskin kenenkään olevan mikään täydellinen heti silloin.
"Mhm... Se on sun, söpöläinen", Brexton virnistää, mutta ohitan hänen kommenttinsa ja katselen vain kättäni, joka alkaa liikkumaan hitaasti hänen ympärillään. Tunnen sen jäykistyvän veto vedolta ja kuulen Brextonin hiljaiset huokaisut, jotka kuuluvat selvästi muuten hiljaisessa huoneessa. Ne saavat minut rohkaistumaan ja kumarran päätäni alaspäin nuolaisten sitten hennosti aivan kärkeä. Se maistuu hieman oudolta, mutta jatkan siitä huolimatta ja nuolen pitkään tyvestä alkaen.
YOU ARE READING
Lovebird
Random~Lovebird~ Kaikkea mahdollista romanttisista hetkistä smuttiin, hahmoina pääasiassa omien kirjojeni hahmoja: Alice&Jaxon, Zac&Sebastian, Nico&Gabriel, Evan&Brexton jne.