Truth or Dare (Osa 2)

3.3K 128 18
                                    

Saatte nyt vihdoin tän toisen osan tähän, vaikka en tiiä yhtään, mitä tästä tuli vai tuliko mitään :D Toivottavasti kuitenkin tykkäätte! :)

-Jacqueline


Brexton

En usko, että koskaan paljastaisin Evanille, mutta oikeasti nautin vähän liikaakin tästä pelistä. Hänen poskensa, jotka kuumottivat koko ajan hennonpunaisena, ja hänen tapansa jännittyneenä nuolla huuliaan saivat minut entistä kiihottuneemmaksi.

"Tehtävä", vastaan hänen kysymykseensä, jolloin hän lukee kortista tehtäväpuolen: "Ota alastonkuva ja lähetä se partnerillesi"

"Tässäkö sun edessä?" kysyn hämmentyneenä ja nappaan puhelimeni sängyn vieressä olevalta yöpöydältä.

"En tiedä, mutta älä", Evan sanoo ja käskee: "Mene kylppäriin"

"Okei, ihan miten vaan", virnistän hänelle lähtiessäni kylppäriin ja laitan oven kiinni, jottei hän näe. Vedän farkkuni pois jalasta ja bokserini, sillä ymmärtääkseni kuva piti ottaa täysin alasti. Asettelen puhelimeni sopivaan kohtaan ja otan kuvan. Itseasiassa otan muutaman, sillä tuskin häntä haittaa, jos saa muutaman lisää kuin vain yhden.

"Okei, sun vuoro", ilmoitan hänelle saavuttuani takaisin huoneeseen. Evanin ilme on hieman säikähtänyt, kun hän kohottaa katseensa sängystä minuun, eikä hän ilmeisesti odottanut, että tulisin takaisin ilman vaatteita.

"Missä sun vaatteet?" hän kysyy kurtistaen otsaansa, jolloin huomautan: "Kylppärissä, ei niitä oo mitään järkeä pukea takaisin, kun ne kuitenkin päätyy pois tän pelin aikana"

Evan räpäyttää silmiään pari kertaa hämillään ja nyökkää sitten tajuten, miksi jätin vaatteeni sinne. Nappaan pinosta uuden kortin ja kysyn: "Totuus vai tehtävä?"

"Totuus", hän vastaa, jolloin huokaisen kärsimättömänä: "Olisit ottanut jo tehtävän"

"Mä saan valita, et sä", Evan virnistää ja patistaa: "Kysy nyt se totuus"

Pyöräytän silmiäni ja luen ääneen kortissa olevan kysymyksen: "Kuinka monta orgasmia olet enintään saanut yhden seksikerran aikana?"

"Tää on ihan tylsä", valitan ja muistutan: "Mä tiedän jo"

"Tiedät? Et välttämättä", hän naurahtaa, jolloin vakuutan: "Usko mua, kyllä mä tiedän. Mä kysyn jonkun toisen, jooko?"

"Okei..." Evan suostuu, jolloin vedän uuden kortin keskeltä pinkkaa ja luen sen: "Haluatko partnerisi olevan hiljainen vai tykkäätkö voihkimisesta?"

Yllätyksekseni hän oikeasti miettii tätä vähän aikaa, kunnes sanoo edelleen miettiväisen näköisenä: "Mä tykkään, kun sä huokailet hiljaa mun korvaan, mutta ei liian äänekkäästi"

"Eli ei täysin hiljaa, muttei mitään sellaisia överivoihkauksia", summaan hänen ajatuksensa ja lasken kortin käytettyjen korttien pinoon. Evan nyökkää ja lukee sitten kortistaan tehtävän, jonka halusin. Tai yrittää lukea, sillä jo ensimmäisen sanan jälkeen hän pysähtyy ja vilkaisee minua hermostuneesti, ennen kuin jatkaa loppuun: "Saa... partnerisi tulemaan käyttäen vain käsiä"

"Vihdoin jotain kivaa", virnistän ja sanon hänelle: "Tuu vähän lähemmäs sieltä reunalta"

Hän nousee polvilleen istuma-asennosta ja siirtyy eteeni, josta työnnän hänet hellästi selälleen sängylle. Olen jo suutelemassa häntä, mutta sitten muistan, että sain käyttää vain käsiäni.

"Mä en voi suudella sua..." mutisen pettyneenä, jolloin Evan naurahtaa: "Et niin, ei saa käyttää huulia"

Pääsen pian pettymyksestäni yli, jonka jälkeen asetun polvilleni hänen reisiensä ylle ja tartun kädelläni kiinni hänen alushousuihinsa, vetäen ne sitten pois hänen jaloistaan. Mieleni tekisi koko ajan vain suudella häntä, mutta maltan mieleni ja kosketan ainoastaan käsilläni hänen lantiotaan. Jätän toisen käden siihen, mutta liu'utan toisen alemmas hänen kalulleen ja otan kiinni siitä.

"Ah..." Evanin suusta pääsee hiljainen huokaus ja hän tarraa käsillään kiinni lakanaan. Vedän hitaita, mutta varmoja vetoja aivan tyvestä kärkeen, mutta jonkin ajan päästä alan kiihdyttämään tahtiani. Toisella kädelläni alan hieromaan hänen aukkoaan samalla, kun hänen voihkauksensa voimistuvat.

"Sä näytät niin seksikkäältä", huokaisen katsellessani, kuinka hän makaa selällään silmät kiinni, pehmeät ja kosteat huulet hieman raollaan.

"Mä haluan lisää..." Evan voihkaisee, jolloin työnnän sormeni hänen sisäänsä hitaasti, hieroen samalla hänen seinämiään. Olen tehnyt tämän niin monta kertaa, että alan jo muistamaan, missä hänen herkkä kohtansa on, ja kosketan sitä hellästi sormenpäälläni.

"Ahh! Rexton..." hän huudahtaa huokaisten ja hänen kätensä kietoutuvat kaulani ympärille. Kumarrun antamaan pienen suudelman hänen kaulalleen, sillä en voi enää vastustaa kiusausta, ja kysyn häneltä kuiskaten: "Jatketaanko me enää tätä peliä?"

"Hmhm" hän mumisee ensin ja kysyy hengästyneellä äänellä: "Vielä yksi?"

"Okei..." suostun hänen ehdotukseensa ja otan käteni pois hänen vartaloltaan, vaikka jäänkin vielä makaamaan hänen päälleen nojaten kyynärpäilläni sänkyä vasten.

"Haluatko sä totuuden vai tehtävän?" kysyn, jolloin hän nappaa vierestämme ensimmäisen kortin, joka sattuu hänen käteensä ja ilmoittaa ojentaen sen minulle: "Tehtävä"

"Rakastele partnerisi kanssa vain kolmen minuutin ajan", virnistän helpottuneena ja heitän kortin lattialle, jonka jälkeen huitaisen kädelläni loputkin kortit sinne.

"Me voidaan siivota ne joskus myöhemmin", ilmoitan Evanille, joka on jäänyt katsomaan pyörein silmin lattialla levällään olevia kortteja. Hän nyökkää, joten kumarrun suutelemaan häntä viimein kunnolla ja vieritän käsiäni hänen kylkiään pitkin. Evanin jalat kietoutuvat lantioni ympärille, mutta en vielä mene sisään, vaan työnnän pari kostutettua sormeani sisään.

"Ei sun tarvi... Mä oon jo valmis", hän sanoo käheästi, mutta odotan vielä hetken ennen kuin vedän sormeni ulos. Levitän nopeasti liukkaria kalulleni ja asetun sitten hänen jalkojensa väliin uudestaan.

"Mä rakastan sua, Evan", sanon juuri, kun työnnyn sisään hitaasti. Hänen seinämänsä puristavat kaluani tiukasti ja huokaisen nautinnosta. Jään nojaamaan enää vain toisella kädelläni, kun toinen menee hyväilemään hänen penistään.

"Oh my.... fuck", voihkaisen ja virnistän hieman, kun muistan, että hän tykkäsi siitä, miten minulla on tapana huokaista hiljaa hänen korvansa lähellä.

Evanin rentouduttua kiihdytän tahtiani ja nostan toisen hänen jaloistaan olkapäälleni, jotta saan paremmin tilaa. Tässä asennossa osun paremmin hänen herkkään kohtaansa, eikä mene kauaa, kun kuulen hänen huokaisevan yhä uudelleen: "Lisää, lisää... Mä oon lähellä"

Käteni vetää vetoja yhä nopeammin ja työnnyn hänen sisäänsä tavoitellen molempien huippuja. Evanin kädet kietoutuvat kaulani taakse ja hänen toinen jalkansa puristaa lantiotani lähemmäs häntä saaden minun liikkumaan yhä syvemmälle.

"Brexton", hän sanoo yhtäkkiä ja jatkaa heti voihkauksien välissä: "Meidän piti... vain... kolme minuuttia"

"Ihan sama, ei sillä oo mitään väliä", naurahdan hengästyneenä, sillä kolme minuuttia on mennyt aikoja sitten, enkä todellakaan pysty lopettamaan nyt vain jonkun pelin takia.

Tunnen itsenikin olevan lähellä ja kiihdytän tahtiani vielä vähän, kunnes tunnen hänen kalunsa laukeavan ja hän huokailee nimeäni vasten rintakehäni ihoa. Otan vielä muutaman työnnön ja tulen sitten itsekin hänen sisäänsä.

"Helvetti..." kiroan ja vetäydyn irti hänestä lysähtäen sitten Evanin viereen sängylle, "Sä olet aivan hiton täydellinen"

"Hiton täydellinen?" Evan naurahtaa yhtä hengästyneenä kuin minäkin, "En mä ole täydellinen"

"Mulle olet", hymyilen ja annan suudelman hänen huulilleen, "Vähän liiankin..."

"Aww... Sä olet niin paras", hän sanoo ja tunnen hänen hymyilevän huuliani vasten, "Mä rakastan sua"

"Mäkin rakastan sua", sanon takaisin tarkoittaen jokaista sanaa ja kiedon käteni hänen ympärilleen vetäen hänet täysin halaukseeni, "Aina"

LovebirdWhere stories live. Discover now