- 16 -

9 1 0
                                    

„Klameš," povedala Tamia po chvíli. Neverila jej. Pomyslela si, že ju chce iba zmiasť.

„Hovorím ti pravdu," krútila hlavou Carolina a stála si za tým, čo vyriekla.

„Odkiaľ to vieš?" vyzvedala.

„Pamätám si našu matku z detstva," odpovedala. „Bola si malá, keď nás musela opustiť. Je mi ľúto, že si o tom nevedela," sklonila hlavu k zemi.

Carolina odrazu začala ľutovať, že svojej sestre nepovedala pravdu už skôr. Čo tam po tom, že ich adoptívna matka ju prosila, aby o tom mlčala. Lenže súdila, že pravdu mala poznať dávno. Určite by tu takto oproti sebe nestáli ako najväčšie nepriateľky.

Ryšavka zrazu za jej chrbtom spozorovala, ako sa blížia ozbrojení agenti. Tamia sa otočila a začula Garrettov hlas: „Rob niečo! Zastav ju!" Potom sa otočila späť a videla, ako sa Carolina vzďaľovala. Jej ruky ochabli a takmer prestala vnímať celú situáciu.

Carolina si v duchu nadávala, že si nechala zbraň v aute. Zbavila by sa ich rýchlejšie. No dostala sa na miesto, kde bolo odstavené iné auto. Nasadla doň a agentom unikla.

„Došľaka!" vyslovil Garrett zúrivo. Od hnevu hodil zbraň o stenu budovy a hlasno zavrčal. Vychrlil do ovzdušia niekoľko nadávok. „Prečo si ju nechala utiecť?" kričal po Tamii. „Chcela si jej pomôcť v úteku?" zatriasol ňou.

Vtedy sa k ním pripojil Akim, ktorý začal zmätenú plavovlásku obhajovať. Objal ju okolo pliec a vyviedol z toho miesta. Pochopil, že sa muselo niečo stať, lebo jej výraz bol plný zdesenia.

Tamia mala v hlave veľa myšlienok. A najmä otázky, na ktoré nemala odpovede. Poriadne si neuvedomovala, čo spôsobila. Že nechala utiecť ženu, ktorá ma na svedomí niekoľko trestných činov.

Vrátili sa do dočasnej základne, kde si dali nejaký čas na oddych. Potom sa opäť zišli v jednej miestnosti. Akcia neprebehla presne podľa plánov, ale chytili nejakých pašerákov, ktorých budú vypočúvať. Hanne sa taktiež podarilo niečo zachytiť, takže v najbližšie dni bude pracovať na zistení nových informácií.

Ďalej vznikala nová hádka o tom, či sa dá Tamii veriť alebo nie. Tá sedela v kúte a hľadela do zeme. V skutočnosti tam nechcela prísť, nemala na to náladu. Nikomu nepovedala, čo sa stalo a tak vznikali rôzne teórie o skutočnom vzťahu s Carolinou Reevesovou. Mnohí tvrdili, že s ňou nie je spojená, len ju jednoducho zmiatlo to, čím jej sestra je. A druhá skupina ľudí, na čele s Garrettom, vravela, že sa akýmsi spôsobom podieľa na prevážaní drog.

Tamii trhalo srdcom, keď ju Garrett opätovne obviňoval. Dúfala, že to má za sebou. Chcela ho nazvať kamarátom, ale javil sa skôr ako nepriateľ. Bolo jej z toho do plaču.

„Prečo by ju len tak nechala odísť?" rozhadzoval rukami. Skrátka neveril tomu, že by nebola schopná zastaviť ju. A čo ju mohlo zmiasť? Veď predsa bola oboznámená s každým detailom prípadu.

„Neurobila nič. Len tam tak stála," hovoril dookola to isté – ako neschopne pôsobila, ako odmietala konať. „Steph mala pravdu. Vôbec tam nemala ísť. Iba všetko pokazila," rozčuľoval sa, až sa mu na čele robili vrásky.

Tamia sa postavila z kúta a opätovala mu pohľad plný opovrhnutia. Svižným krokom vyšla z miestnosti. Na chodbe pocítila prvé slzy, ktoré jej začali tiecť po lícach.

Za niekoľko mesiacov sa jej život tak rapídne obrátil naopak, že sa nestihla spamätať. Nevládala vstrebávať všetky tie zmeny.

Hanna zagánila na Garretta. „Si spokojný?" napajedila sa.

„Teraz ju chceš ľutovať?" nadvihol obočie. „Mala by si ľutovať seba, že si nás nahovárala, aby tu ostala."

„Predstav si, že by si bol na rovnakom mieste. Čo keby Connor bol tým, kým je jej sestra," odvetila.

Dotyk stratenejOù les histoires vivent. Découvrez maintenant